تعمیر یا تعویض دوربین S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک

اگر دوربین اصلی یا سلفی گوشی گلکسی اس 5 مینی (Samsung Galaxy S5 Mini) شما دچار مشکل شده و عملکرد درستی ندارد، نگران هزینه تعویض آن نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی را مثل نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ در ایران و با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل برای تعویض دوربین گلکسی اس 5 مینی

دلایل زیادی می‌توانند سبب شوند که شما نیاز به تعویض دوربین گلکسی اس 5 مینی پیدا کنید. برای مثال یکی از رایج ترین این دلایل مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی و از کار افتادن دوربین آن می‌شود. این اتفاق می‌تواند هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین سلفی گوشی رخ دهد. عامل بعدی آب خوردگی است! نفوذ آب به داخل گوشی و در تماس بودن آن با ماژول دوربین دستگاه می‌تواند آسیب جدی به ماژول دوربین وارد کند و منجر به خراب شدن آن شود. در برخی موارد هم شکستن لنز دوربین یا خط و خش افتادن بر روی آن منجر می‌گردد که کاربر قادر به ضبط عکس با دوربین گوشی نباشد و اقدام به تعویض و تعمیر آن کند. بنابراین دلایل زیادی می‌توانند سبب شوند که یک کاربر به تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی سامسونگ نیاز پیدا کند.

هزینه تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی سامسونگ بالا نیست، چون اولا این موبایل نسبتا یک گوشی قدیمی بوده و دوما لنز دوربین آن کیفیت لنز دوربین های فعلی را ندارد و هزینه تولید آن کمتر است. بنابراین نگران هزینه تعویض یا تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 5 مینی خود نباشید. در بدترین شرایط ممکن اگر قرار باشد هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی این گوشی تعویض شوند هم شما ملزم به پرداخت هزینه گزاف نخواهید بود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 5 مینی شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ

 

تعمیر دوربین S5 مینی سامسونگ

تعمیر دوربین Galaxy S5 Mini چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 5 مینی هم از تعمیرات زمان‌گیر تلفن همراه محسوب نمی‌شود و اگر تعمیرکار مورد نظر به ابزارهای لازم برای انجام این کار دسترسی داشته و تجربه و سرعت عمل مطلوبی هم داشته باشد، در کمتر از 90 دقیقه می‌تواند تعمیرات دوربین را انجام دهد و گوشی مشتری را مثل روز اولش به وی تحویل دهد. در بدترین شرایط که نیاز می‌شود هر دو لنز و ماژول دوربین اصلی  سلفی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی تعویض شوند هم انجام این کار طی مدت زمانی در حدود 120 دقیقه قابل انجام خواهد بود. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی سامسونگ شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

چطور خودمان دوربین گلکسی S5 Mini را تعویض کنیم؟

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل دسترسی داشته باشید، می‌توانید شخصا تعمیر دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی را انجام دهید، چون تعمیر دوربین این گوشی به هیچ عنوان کار سخت و دشواری نیست. برای تهیه کردن ابزارهای لازم و همچنین قطعات مورد نیاز می‌توانید به فروشگاه قطعات گوشی موبایل کمک مراجعه کنید. پس از تهیه کردن ابزارها و قطعات لازم کافیست از دو مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین اصلی گلکسی اس 5 مینی و آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین سلفی گلکسی اس 5 مینی به ترتیب برای آشنایی با نحوه تعویض دوربین اصلی و سلفی سامسونگ Galaxy S5 Mini کمک بگیرید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا تعمیر دوربین گلکسی S5 Mini در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام می‌شود؟

اگر گوشی گلکسی اس 5 مینی سامسونگ شما با مشکل دوربین مواجه شده باشد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های تعمیر موبایل سامسونگ درخواست تعمیر آن را ثبت کنید. اما متاسفانه نمایندگی های موبایل سامسونگ سرعت عمل بالایی ندارند و عموما برای انجام ساده ترین تعمیرات روی گوشی مشتریان چند روز زمان می‌خواهند. همچنین برخلاف تصور اغلب کاربران هزینه تعمیرات موبایل در نمایندگی های سامسونگ از دیگر مراجع قانونی که سرویس تعمیرات موبایل ارائه می‌دهند کمتر نیست و از نظر کیفیت هم صرفا وضعیت بهتری ندارد. بنابراین خیلی روی سرویسی که نمایندگی های تعمیرات گوشی سامسونگ ارائه می‌دهد حساب باز نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۵ مینی  

تعمیر دوربین گلکسی S5 مینی سامسونگ با کمترین قیمت و ضمانت در موبایل کمک

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی S5 مینی سامسونگ خود را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی شما از مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدها استفاده می‌کنند که این مسئله منجر به دستیابی به بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان ممکن می‌شود. ضمن اینکه تمام تعمیرات صورت گرفته توسط کارشناسان موبایل کمک شامل گارانتی می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر مورد نظرتان کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ