بهترین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ / نقد + بررسی کامل

بهترین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سال 2023 / نقد + بررسی کامل

استخراج ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته طوفانی به جهان وارد کرده است و با افزایش محبوبیت بیت کوین و سایر رمزارزها، به یک صنعت پرسود نیز تبدیل شده است. اما برای اینکه از رقبا جلوتر بمانید، به بهترین ماشین ماینینگی نیاز دارید که می توانید خریداری کنید. در حالی که بسیاری از ماینرها مدل های مبتنی بر GPU را انتخاب می کنند، برخی به  ASIC (مدارهای مجتمع ویژه برنامه) روی می آورند. ما سعی می کنیم بهترین ماشینهای استخراج ارز دیجیتال در سال را بررسی ‌کنیم و توضیح ‌دهیم که چرا ممکن است کدامیک برای شما مناسب باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماشین های قدرتمند و اینکه چرا آن ها ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند، ادامه مطلب را بخوانید!

برای استخراج ارز های دیجیتال چند روش مختلف وجود دارد یکی از آن ها استخراج ارز دیجیتال = استخراج ابری ارز دیجیتال است که یکی از روش های استخراج آنلاین و نرم افزاری هست که بدون نیاز به دستگاه ماینر و دردسر های ناشی از استفاده آن است.

Bitmain Antminer S19 Pro

Bitmain Antminer S19 Pro یکی از بهترین ماشین های استخراج ارز دیجیتال در بازار است. این یک ماشین قدرتمند و کارآمد است که قادر به استخراج ارزهای دیجیتال مختلف است. این دستگاه دارای هش 110 TH/s و توان مصرفی آن 2920 وات است. همچنین دارای سطح نویز 75 دسی بل است.

Canaan AvalonMiner 1246

Canaan AvalonMiner 1246 یکی از بهترین ماشین‌های استخراج ارز دیجیتال در سال است. این یک ماشین قدرتمند و کارآمد است که می تواند ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره را استخراج کند. راه اندازی و استفاده از این دستگاه آسان است و دارای تعدادی ویژگی منحصربه فرد است که آن را به انتخابی عالی برای ماینرها تبدیل می کند.

Innosilicon T3 43T

سال 2019 سال بزرگی برای Innosilicon بود، زیرا این شرکت سکوی ماینینگ T3 43T خود را منتشر کرد. T3 43T یک دستگاه قدرتمند است که قادر به استخراج انواع ارزهای رمزنگاری شده محبوب از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است.
T3 43Tیک انتخاب عالی برای ماینرهایی است که به دنبال دستگاهی پرقدرت هستند که بتواند حجم کاری زیادی را تحمل کند. این دستگاه همچنین بسیار کارآمد است، به این معنی که برق زیادی مصرف نخواهد کرد. به طور کلی، T3 43T یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک ماینینگ قدرتمند و کارآمد هستند.

MicroBT M21S

M21S MicroBT یکی از بهترین ماشین‌های استخراج ارز دیجیتال در بازار به دلایل متعدد است. اولاً، انرژی بسیار کمی برای کار کردن نیاز دارد، به این معنی که در هزینه قبض برق شما صرفه جویی می کند. دوم، بسیار ساکت است، بنابراین لازم نیست نگران مزاحمت صدایش برای همسایگان خود باشید. سوم، راه اندازی و استفاده از آن آسان است، بنابراین می توانید بلافاصله پس از نصب برق قرار دادن آن در محل خود استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کند. در نهایت،  M21S دارای گارانتی است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای مدت طولانی دوام می آورد و بدون مشکل کار می کند.

Obelisk SC1 Gen 2

Obelisk SC1 Gen 2 یکی از بهترین ماشین های استخراج ارز دیجیتال در سال است. این یک ماینر قدرتمند و کارآمد است که می تواند برایتان انواع ارزهای دیجیتال را استخراج کند. نصب و استفاده از Obelisk SC1 Gen 2 نیز آسان است و برای استخراج‌کنندگانی که تازه وارد دنیای استخراج ارزهای دیجیتال شده‌اند، انتخاب خوبی است که بدون دردسر شروع به این کار بکنند.

PinIdea DR-100 PRO

PinIdea DR-100 PRO یکی از بهترین ماشین های استخراج ارز دیجیتال در سال است. این یک ماشین قدرتمند و کارآمد است که قادر به استخراج ارزهای دیجیتال مختلف است. راه‌اندازی و استفاده از این دستگاه آسان است و دارای ویژگی‌های مختلفی هست که یکی از آن ها کم صدا بودن و کم صرف بودن آن است، این دستگاه را برای کسانی که به ‌دنبال ورود به کسب ‌و کار استخراج ارزهای دیجیتال هستند،  به گزینه‌ای عالی تبدیل کرده است.

Whatsminer M30S++

Whatsminer M30S++یکی از قدرتمندترین ماشین های استخراج ارز دیجیتال در بازار است. این می تواند بیت کوین را با نرخ 112 تراهش در ثانیه استخراج کند که آن را به یکی از سریع ترین ماینرهای موجود تبدیل می کند.  M30S++ همچنین دارای راندمان انرژی بسیار بالایی است که آن را به یکی از کارآمدترین ماینرها نیز تبدیل می کند.

Whatsminer M30S++یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک ماشین ماینینگ قدرتمند و کارآمد است. این یکی از بهترین ماشین های موجود است و قطعا به شما کمک می کند تا از استخراج خود سود ببرید.

اگر شما نمی خواهید فعلا برای ایجاد یک مزرعه ماینینگ یا خرید تکی دستگاه هزینه کنید و در ذهن خود تصمیم گرفته اید که فعلا بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید ما به شما توصیه می کنیم تا از صرافی اوکی اکسچنج به دلایلی که در همین قسمت ذکر می شود استفاده بکنید:

  • خرید ارزان بیت کوین وسایر ارز های دیجیتال
  • احراز هویت فوری
  • قیمت های به صرفه با کارمزد پایین
  • سابقه فعالیت بیش از 5 سال
  • دارای بیش از 1 میلیون کاربر
  • پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای و متخصص
  • وجود بیش از 700 نوع ارز دیجیتال
  • امکان انجام همزمان 12 کار و خدمات در ثانیه برای شما عزیزان

این 8 عامل از هزاران عوامل مثبت در مورد اوکی اکسچنج بود تا شما را راغب به استفاده از این صرافی بکند.

کلام پایانی استخراج ارزهای دیجیتال می تواند یک راه سرگرم کننده و نسبتا آسان برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باشد. با ماشین ماینینگ مناسب، می توانید در کمترین زمان ماینینگ را شروع کنید و در طول مسیر مقداری پول واقعی وبدون دردسر به دست آورید. ما انتخاب‌های خود را برای بهترین ماشین‌های استخراج ارز دیجیتال در سال 2023 با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید دستگاهی را بیابید که نیازهای شما را برآورده کند و کمک ‌کند ورود شما به سمت استخراج ارزهای دیجیتال کارآمدتر و سودآورتر شود. کمی تحقیق کنید، ویژگی‌های هر دستگاه را مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که به شما در استخراج ارزهای دیجیتال برتری دهد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments