بررسی و دانلود برنامه آرتیفای (Artify)؛ خرید محصولات دست ساز

برنامه آرتیفای (Artify)

برنامه آرتیفای (Artify) یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری کالاهای دست ساز است که کاربران می‌توانند توسط آن محصولات خود را به اشتراک گذاشته و نسبت به خرید و یا فروش آن‌ها اقدام نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه آرتیفای (Artify) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آرتیفای یا Artify

اپلیکیشن آرتیفای (Artify) برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به محصولات دست ساز و یا سازندگان آن‌ها یک برنامه کاربری محسوب می‌شود. سازندگان کالاهای دست ساز می‌توانند با ثبت فروشگاه خود در اپلیکیشن Artify (آرتیفای) محصولات و یا ایده های خود را با سایر کاربران این اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. در واقع اپلیکیشن مذکور امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه سازندگان و خریداران محصولات دست ساز با یکدیگر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه آرتیفای (Artify) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن آرتیفای (Artify) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

 هزینه و سازگاری برنامه آرتیفای (Artify)

برنامه آرتیفای (Artify) به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. بنابراین به منظور دانلود و استفاده از قابلیت های این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. شبکه اجتماعی آرتیفای (Artify) از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. علاوه بر آن شما می‌توانید با به مراجعه به وب سایت آرتیفای نیز نسبت به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید.

رابط و تجربه کاربری برنامه آرتیفای (Artify)

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه آرتیفای (Artify) یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری و فروش کالاهای دست ساز است. بنابراین علاقه مندان به خرید و یا سازندگان دست سازه ها می‌توانند از طریق این شبکه اجتماعی به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند. در صورتی که برای اولین بار برنامه آرتیفای (Artify) را در گوشی خود اجرا می‌‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا یک حساب کاربری در این برنامه ایجاد نمایید. همچنین شما می‌توانید از طریق حساب کاربری گوگل خود نیز به این برنامه وارد شوید.

برنامه آرتیفای (Artify)

پس از ثبت نام در برنامه Artify (آرتیفای) به صورت پیش فرض به صفحه محصولات این برنامه منتقل خواهید شد که در این صفحه لیستی از محصولات پیشنهادی و جدیدترین محصولات دست ساز قابل مشاهده خواهد بود. برنامه مذکور از یک رابط کاربری مطلوب بهره می‌برد. بنابراین کاربر به راحتی می‌تواند با این برنامه ارتباط برقرار کند.

برنامه آرتیفای (Artify)

با لمس هر یک از محصولات می‌توانید به اطلاعاتی نظیر قیمت و تصویر دست سازه دسترسی داشته باشید. همچنین از آنجایی که برنامه آرتیفای (Artify) یک شبکه اجتماعی است، شما می‌توانید محصولات مورد نظر خود را لایک کرده و یا نظر خود را در رابطه با محصول ثبت کنید.  از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی می‌توان به امکان اشتراک گذاری محصول از طریق سایر اپلیکیشن ها اشاره کرد. با لمس نام فروشگاه مورد نظر در گوشه بالا و سمت راست به صفحه اختصاصی فروشنده منتقل خواهید شد. بدین ترتیب می‌توانید سایر محصولات فروشنده را مشاهده کرده و یا به اطلاعات تماس آن دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون اپل

برنامه آرتیفای (Artify)

توجه داشته باشید که خرید مستقیم محصول مورد نظر از طریق اپلیکیشن آرتیفای (Artify) امکان پذیر نبوده و بدین منظور نیاز است تا با لمس گزینه تماس با تولید کننده به صورت مستقیم با تولید کننده محصول ارتباط برقرار کنید و یا درخواست خود را مبنی بر سفارش محصول با وارد کردن شماره تماس خود ثبت نمایید. بدین ترتیب فروشنده محصول مورد نظر در اسرع وقت با شما تماس برقرار خواهد کرد. با این وجود شما می‌توانید به مراجعه به وب سایت آرتیفای (Artify) به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید.

برنامه آرتیفای (Artify)

برنامه آرتیفای (Artify) شامل بخشی تحت عنوان ایده ها هم می‌شود. کاربرانی که به ساخت دست سازه علاقه مند هستند، می‌توانند با مراجعه به این بخش از ایده ها الهام گرفته و نسبت به ساخت دست سازه مورد نظر خود اقدام نمایند. در این بخش با انتخاب هر یک از ایده ها می‌توانید با نحوه ساخت آن آشنا شوید. همچنین قابلیت هایی نظیر لایک کردن، ثبت نظر و یا اشتراک گذاری ایده ها هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

برنامه آرتیفای (Artify)

اگر قصد فروش و به اشتراک گذاری محصولات خود در برنامه آرتیفای (Artify) را دارید، نیاز است تا به وب سایت این برنامه مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم درخواست فروشگاه اقدام نمایید. کارشناسان آرتیفای پس از بررسی اطلاعات، در کمتر 24 ساعت نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد. توجه داشته باشید که جهت اشتراک گذاری ایده های خلاقانه خود در این برنامه هم نیاز به تکمیل فرم درخواست فروشگاه خواهید داشت. با این وجود در آینده نزدیک قابلیت اشتراک گذاری ایده ها برای کاربران معمولی نیز امکان پذیر خواهد شد.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران 

برنامه آرتیفای (Artify)

ویژگی های جانبی برنامه آرتیفای (Artify)

برنامه آرتیفای (Artify) شما یک منوی کشویی می‌شود که با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی نمایان خواهد شد. دسترسی به دو بخش محصولات و ایده ها از طریق این منو امکان پذیر است.

برنامه آرتیفای (Artify)

یکی دیگر از قابلیت های برنامه آرتیفای (Artify) مربوط به دسته بندی محصولات می‌شود. دست سازه های موجود در این برنامه در دسته بندی های مختلفی نظیر زیورآلات، اکسسوری، ظروف و غیره قابل دسترسی هستند که هر یک از این دسته بندی ها شامل زیر شاخه های مربوط به خود هم می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی به لیستی از محصولات بر اساس دسته بندی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

برنامه آرتیفای (Artify)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه آرتیفای (Artify) می‌توان به امکان جستجو اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش جستجو در منوی برنامه به جستجو تولید کننده، محصول و یا ایده مورد نظر خود بپردازید. منوی برنامه آرتیفای (Artify) شامل بخشی برای دسترسی به لیست فروشندگان هم می‌شود. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش هنرمندان مراجعه کنید. از سوی دیگر با مراجعه به بخش پروفایل قادر به مشاهده لیست محصولات مورد علاقه و یا تغییر تصویر پروفایل و نام کاربری خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

برنامه آرتیفای (Artify)

ایده و وجه تمایز برنامه آرتیفای (Artify) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

اپلیکیشن آرتیفای (Artify) یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری محصولات دست ساز است که همانند پل ارتباطی میان سازندگان و علاقه مندان محصولات دست ساز عمل می‌کند. از این رو می‌توان این برنامه رو یک ایده نو دانست. از قابلیت های ارائه شده توسط این شبکه اجتماعی می‌توان به ارائه ایده جهت ساخت دست سازه، پشتیبانی 24 ساعته، جستجو پیشرفته و غیره اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه آرتیفای (Artify) پرداختیم. شما می‌توانید توسط این برنامه به صورت مستقیم با عرضه کنندگان محصولات و کالاهای دست ساز در ارتباط باشید و یا با ثبت فروشگاه در این اپلیکیشن محصولات و ایده های خود را با سایر کاربران به اشترک بگذارید. اپلیکیشن مذکور به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه آرتیفای (Artify) از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • رابط کاربری مطلوب
  • دسته بندی محصولات
  • قابلیت جستجو تولید کنندگان، ایده ها و محصولات
  • امکان لایک کردن و ثبت نظر در رابطه با هر یک از محصولات
  • ارائه ایده جهت ساخت دست سازه
  • امکان به اشتراک گذاری محصولات و ایده ها از طریق سایر اپلیکیشن ها
  • امکان ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار
  • سازگاری با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون ایکس

دوربین سلفی iPhone 11

درب پشت آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

Artify
نام Artify
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Hamidreza karimi

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments