۵ بازی اپل تی وی که انجام آن با گیم پد فوق‌العاده است!

بازی اپل تی وی

اگر یک گیم پد (Game Pad) را با اپل تی وی (Apple TV) خود همگام کرده‌اید، بازی های وجود دارند که انجام آن ها از طریق گیم پد بسیار لذت بخش خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 بازی اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم که انجام آن ها با گیم پد بسیار لذت بخش است.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی هایی که انجام آن ها با گیم پد در اپل تی وی (Apple TV) بسیار لذت بخش است!

اپل تی وی (Apple TV) این قابلیت را دارد تا از طریق اتصال بلوتوث به گیم پد های مختلف وصل شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه وصل کردن گیم پد به اپل تی وی (Apple TV) از مقاله “آموزش وصل کردن دسته بازی به اپل تی وی (Game Pad)” استفاده کنید. اگر شما هم یک گیم پد (Game Pad) را با اپل تی وی (Apple TV) خود همگام کرده‌اید، بازی های وجود دارند که انجام آن ها از طریق گیم پد بسیار لذت بخش خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

در این مقاله قصد داریم که به معرفی 5 بازی اپل تی وی (Apple TV) که انجام آن با گیم پد فوق‌العاده است بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) به همراه گیم پد (Game Pad): بازی Minecraft

بازی اپل تی وی

بازی Minecraft تقریبا نیاز به معرفی ندارد! این بازی یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های فعلی موجود برای اندروید و iOS محسوب می‌شود که انجام آن از طریق اپل تی وی (Apple TV) هم امکانپذیر است. در این بازی شما می‌توانید آزادانه به ساخت و ساز پرداخته و یک شهر خیالی را به وجود آورید. انجام این بازی در اپل تی وی (Apple TV) از طریق یک گیم پد (Game Pad) به واقع تجربه ای لذت بخش را برایتان به همراه خواهد داشت. پس اگر گیم پدی را با اپل تی وی خود همگام کرده‌اید، شانس انجام بازی زیبای Minecraft را از دست ندهید.

تعمیرات اپل

بهترین بازی اپل تی وی (Apple TV) به همراه گیم پد (Game Pad): بازی Oceanhorn

بازی اپل تی وی

انجام بازی Oceanhorn هم در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و از طریق اپل تی وی (Apple TV) و با در دست داشتن یک گیم پد (Game Pad) تجربه ای بسیار لذت بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. شاید بازی از نظر گرافیکی چندان درجه یک نباشد، اما گیم پلی آن به قدری شیرین و دلپذیر است که مطمئن هستیم شما هم مجذوب آن خواهید شد. پس بازی Oceanhorn هم یکی از 5 بازی اپل تی وی (Apple TV) است که انجام آن از طریق یک گیم پد (Game Pad) بسیار لذت بخش خواهد بود.

بهترین بازی اپل تی وی (Apple TV) به همراه گیم پد (Game Pad): بازی Modern Combat 5: Blackout

بازی اپل تی وی

بازی Modern Combat 5: Blackout هم اکنون یکی از بهترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی موجود برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود. خوشبختانه شما می‌توانید این بازی بسیار زیبا را از طریق اپل تی وی (Apple TV) دانلود و در نمایشگر بزرگ تلویزیونتان اجرا کنید. حال تصور کنید که یک گیم پد (Game Pad) هم در اختیار داشته باشید و با از طریق آن بازی Modern Combat 5: Blackout را کنترل نمایید. مطمئن باشید که در این شرایط تجربه ای نزدیک به کنسول های بازی مثل پلی استیشن را سپری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین بازی اپل تی وی (Apple TV) به همراه گیم پد (Game Pad): بازی Real Racing 3

بازی اپل تی وی

انجام بازی Real Racing 3 به همراه یک گیم پد (Game Pad) در اپل تی وی (Apple TV) به واقع تجربه ای نزدیک به کنسول های بازی قدرتمندی مثل پلی استیشن را برایتان به ارمغان می‌آورد. بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و مجموعه‌ای از قابلیت های مختلف را در اختیار گیمر قرار خواهد داد. اگر از طرفداران بازی های سبک اتومبیلرانی و مسابقه ای هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان بازی زیبای Real Racing 3 را از دست ندهید و حتما از انجام آن به همراه گیم پد (Game Pad) در اپل تی وی (Apple TV) خود لذت ببرید.

تعمیرات اپل

 

بهترین بازی اپل‌ تی وی (Apple TV) به همراه گیم پد (Game Pad): بازی Zen Pinball

بازی اپل تی وی

بازی Zen Pinball پنجمین یا آخرین بازی است که ما در این مقاله به عنوان یکی از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) در شرایطی که از گیم پد (Game Pad) استفاده شود، معرفی می‌کنیم. انجام این بازی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به واقع می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برایتان به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 5 بازی اپل تی وی (Apple TV) که انجام آن با گیم پد فوق‌العاده است پرداختیم. توصیه می‌کنیم که برای آشنایی با دیگر بازی های زیبایی که از طریق اپل تی وی (Apple TV) قابل اجرا هستند، حتما مقالات زیر را مطالعه نمایید:

چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6s

قیمت دوربین سلفی iPhone 8 Plus

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11

تعمیرات موبایل

منبع imore

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments