آموزش ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام (Secret Chat)

تفاوت سوپر گروه تلگرام با معمولی

اگر تمایل دارید یک گفتگوی فوق‌العاده امن را از طریق تلگرام تجربه کنید باید یک گفتگوی مخفی یا سکرت چت (Secret Chat) ایجاد نمایید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد نحوه ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام  (Secret Chat)

سکرت چت تلگرام یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و کاربردی این اپلیکیشن پیام رسان محسوب می‌شود. سکرت چت بستری فوق‌العاده امن را در اختیار کاربران تلگرام قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با سکرت چت تلگرام و تفاوت‌های آن با گفتگوی معمولی تلگرام می‌توانید به مطالعه مقاله “آموزش ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام (Secret Chat)” بپردازید.

اما چگونه می‌توانیم یک سکرت چند را در تلگرام ایجاد کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که نحوه ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام (Secret Chat) را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت در تلگرام

ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام به دو روش مختلف امکانپذیر است. در روش اول از گزینه New Secret Chat موجود در منوی اصلی برنامه تلگرام استفاده می‌کنیم. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه New Secret Chat را انتخاب کنید.
  • کاربر مورد نظرتان را از لیست مخاطبین انتخاب نمایید.

به این صورت پنجره سکرت چت تلگرام ایجاد می‌شود. باید منتظر بمانید تا کاربر مورد نظرتان هم آنلاین شود و بتوانید در سکرت چت تلگرام با یکدیگر گفتگو داشته باشید. روش دیگری که به منظور ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام می‌توانید از آن استفاده کنید به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره چت معمولی خود با مخاطب مورد نظرتان مراجعه کنید. اگر پنجره چت مخاطب در لیست گفتگوهای تلگرامتان وجود نداد، از طریق بخش Contacts آن را ایجاد کنید.
  • نام مخاطب مد نظر را از بخش فوقانی پنجره گفتگو لمس کنید.
  • گزینه Start Secret Chat را انتخاب کنید.
  • گزینه OK را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید.

به این صورت سکرت چت تلگرام با مخاطب مورد نظرتان ایجاد می‌شود. دقت داشته باشید که امکان ایجاد سکرت چت گروهی در تلگرام وجود ندارد و انجام گفتگوی مخفی فقط برای چت های دو طرفه امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ایجاد گفتگوی مخفی یا سکرت چت تلگرام (Secret Chat) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه iPhone XS

iPhone XS Max قطعات گوشی

قیمت تاچ ال سی دی اس 20

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی تاجزاده
علی تاجزاده
2 سال گذشته

چگونه یک اکانت طرف مقابل را که ازم میخواد برم به اکانت دیگش پیدا کنم . تازه واردم راهنماییم کنید

علی تاجزاده
علی تاجزاده
2 سال گذشته

من الان توی تلگرام به یکی پیام دادم بعد یه شماره داد بهم گفت بیا اون یکی اکانتم ولی من نمیدونم چگونه باید اون یکی اکانت رو پیداکنم

Zahra
Zahra
3 سال گذشته

شما می دونین باید چیکار کنم
مثلا من دارم باطرف مقابلم چت می کنم بعد اون طرف می خاد از صفحه چتش با من شات بگیره
اون وقت من باید چیکار کنم تا فرد مقابلم امکان گرفتن شات رو از صفحه چتمون نداشته باشه؟

narges
narges
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید اگر با یک مخاطب سکرت چت داشته باشیم و طرف چت رو کنسل کرد ولی طرف مقابل چت تمام شده رو پاک نکرده باشه دوباره امکان داره با همون شماره نشه چت کرد؟؟یعنی فقط با وجود پاک نکردن چت(ولی کنسل شده) امکان چت مجدد هست با همون اکانت مخاطب یا نه؟؟

زهرا
زهرا
4 سال گذشته

عالی بود خدا خیرتون بده

محمدعلی رنجبر
محمدعلی رنجبر
2 سال گذشته
پاسخ به  زهرا

ممنونم خیلی عالی بود