آموزش ارسال فایل از طریق جیمیل (نسخه تحت وب)

بازیابی جیمیل

سرویس جیمیل این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا فایل های با حداکثر حجم 50 مگابایت را از طریق ایمیل رد و بدل کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال فایل از طریق جیمیل (نسخه تحت وب) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال فایل از طریق جیمیل (نسخه تحت وب)

شاید ایمیل بهترین روش موجود به منظور ارسال فایل نباشد، اما با این حال در برخی شرایط افراد ناچار هستند تا از این طریق نسبت به ارسال فایل های مورد نظرشان اقدام کنند. سرویس جیمیل این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا فایل های با حداکثر حجم 50 مگابایت را به طور مستقیم و از طریق ایمیل ارسال کنند، اما اگر فایل یا فایل های مورد نظر شما حجمی بیشتر از 50 مگابایت داشته باشد، جیمیل از سرویس ذخیره سازی ابری گوگل درایو (Google Drive) برای آپلود فایل و ارائه لینک دانلود استفاده می‌کند.

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چگونه می‌توانیم یک فایل را ضمیمه ایمیل کنیم و نسبت به ارسال فایل از طریق جیمیل وارد عمل شویم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال فایل از طریق نسخه تحت وب جیمیل بپردازیم. در آینده نحوه انجام این عمل از طریق نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی برنامه جیمیل را هم به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل تلفنی

ارسال فایل از طریق جیمیل (نسخه تحت وب)

ارسال فایل از طریق نسخه تحت وب جیمیل به سادگی صورت می‌پذیرد. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • از منوی سمت چپ صفحه بر روی گزینه Compose کلیک کنید. در این شرایط پنجره جدیدی در بخش زیرین و سمت راست صفحه نمایش کامپیوترتان نمایان می‌شود.
  • از منوی زیرین صفحه بر روی آیکون “سنجاق” یا “Attach File” کلیک کنید.
  • فایل مورد نظرتان را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید و بر روی گزینه Open کلیک نمایید. همچنین می‌توانید بدین منظور از قابلیت “کشیدن و رها کردن” یا همان “Drag & Drop” هم استفاده کنید.
  • متن مورد نظرتان را برای ایمیل تایپ کنید، موضوع و گیرنده آن را مشخص کنید.
  • با کلیک بر روی گزینه Send ایمیل مد نظرتان به همراه فایل ضمیمه شده برای گیرنده یا گیرندگان موجود ارسال می‌شود.

بنابراین به این صورت می‌توانید یک فایل را از طریق نسخه تحت وب جیمیل به ایمیل خاصی ضمیمه و نسبت به ارسال فایل از طریق جیمیل اقدام نمایید. برای حذف فایل ضمیمه شده ایمیل کافیست که پس از آپلود آن بر روی آیکون ضربدر موجود در گوشه فایل کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:  مرکز تخصصی تعمیرات ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال فایل از طریق جیمیل (نسخه تحت وب) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون XS

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 6 پلاس

قطعات گوشی A6 2018

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ن.ق
ن.ق
1 سال گذشته

سلام واقعا ممنونم خیلی خوب و ساده توضیح دادین

محسن فرجی
محسن فرجی
3 سال گذشته

طریقه ارسال ایمیل تحت وب خیلی کمک کرد دمتون گرم

سعید
سعید
4 سال گذشته

متشکرم عالی توضیح دادید .

mina
mina
5 سال گذشته

نسترن جان مرورگرت و عوض کن.بعضی مرورگرها از جیمیل پشتیبانی نمی کنند

نسترن
نسترن
5 سال گذشته

سلام . من چند روز پیش هم نظر گذاشتم ولی جوابی داده نشد . سوالمو تکرار میکنم. من وقتی وارد صفحه جیمیل میشم منو ی سمت چپ ندارم . منظورتون کجاست ؟ اون جا که فقط تقویم و کار و این هاست . لطفا راهنمایی کنید.