فعالیت های درخشان شرکت گل الکتریک پارت

فعالیت های درخشان شرکت گل الکتریک پارت

شرکت گل الکتریک پارت، یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش موتورهای الکتریکی درکشور است. این شرکت قبل از انقلاب تا به حال به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های عرضه کننده الکتروموتورهای خانگی و صنعتی و کشاورزی، مشغول به کار می باشد. همچنین در این سال ها نمایندگی انحصاری الکتروموتور موتوژن را هم بر عهده داشته است. از ابتدای تاسیس شرکت الکتروژن هم گل الکتریک پارت به عنوان اولین نماینده این شرکت فعال بوده و هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد.

شرکت گل الکتریک پارت همچنین در کنار بر عهده داشتن نمایندگی این دو شرکت، نمایندگی دیگر برندهای سازنده موتورهای الکتریکی همچون جمکو، ابارا، السا و زیمنس را هم دارا می باشد. علاوه بر فروش محصولات، این شرکت در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش هم به مشتریان خود خدمات شایانی را ارائه می دهد.

فعالیت های درخشان شرکت گل الکتریک پارت

چرا شرکت گل الکتریک پارت؟

زیرا علاوه بر تجربه و سابقه بالا، این شرکت، ویژگی های زیر راه هم دارا می باشد:

. دارای متخصصین برجسته در رابطه با ارائه خدمات پس از فروش

. گارانتی و تضمین کیفیت محصول

. عرضه محصولات با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان

. معتبرترین گروه تامین قطعات الکتروموتور در ایران

. ارائه انواع الکتروموتورها چه خانگی، چه صنعتی و چه کشاورزی

. متنوع ترین و کامل ترین پکیج قطعات

در رابطه با الکتروموتورها چه می دانید؟

الکترو موتور موتوژن که محصولاتی چون الکتروموتور صنعتی موتوژن یا هر نوع برند دیگری که به تولید موتورهای الکتریکی می پردازند، در واقع ماشین هایی را تولید می کنند که می توانند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند. سازوکار این موتورها به این گونه است که از داخل یک رسانا جریان الکتریکی عبور داده شده و آن رسانا تحت تاثیر میدان مغناطیسی بوجود آمده قرار میگیرد. به این شکل که نیرویی از طرف این میدان بر رسانا وارد آمده و موتور شروع به چرخش و حرکت می‌کند. به طور کلی هر جا که حرکتی وجود داشته باشد، وجود این الکتروموتورها الزامی است.

ویژگی های الکترو موتور موتوژن

شرکت گل الکتریک پارت همانطور که قبلا هم توضیح داده شد، اولین و فعال ترین نمایندگی فروش الکتروموتورهای تولید شرکت موتوژن می باشد. حال می خواهیم با ویژگی تولیدات ساخت این شرکت بیشتر آشنا شویم.

. شرکت موتوژن تبریز با سابقه ای بلند و طولانی، و به عنوان اولین تولیدکننده الکتروموتور در ایران، توانسته است علاوه بر داخل کشور، به برندی کم نظیر در منطقه تبدیل شود. این شرکت علاوه بر موتورهای الکتریکی خانگی، انواع الکتروموتور صنعتی، هم به شکل تک فاز و هم سه فاز تولید می کند.

. الکترو موتور موتوژن توانسته بهترین و بالاترین استانداردهای اروپایی را کسب نماید. به همین دلیل محصولات این شرکت بزرگ در اروپا هم مشتریان خود را دارد.

شرکت گل الکتریک پارت

. گارانتی که این شرکت در رابطه با تولیدات خود به مصرف کنندگان ارائه می دهد، با اعتبار بالایی است و توانسته است خیال خریداران را بابت کیفیت تضمین شده، آسوده کند.

. شرکت گل الکتریک پارت، یکی از نمایندگی های این شرکت می باشد. به طور کلی شبکه نمایندگی و خدمات بعد از فروش موتوژن بسیار گسترده و حرفه ای است.

نمایندگی شرکت الکتروژن توسط گل الکتریک پارت

شرکت الکتروژن هم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتورهای الکتریکی در خاورمیانه؛ توانسته است به روزترین خط تولید را راه اندازی کند. همچنین کادر متخصص و مجرب این مجموعه به کمک تجهیزات مدرن توانسته اند الکتروموتورهایی با راندمان بالا را تولید نمایند. این شرکت هم قادر به طراحی و تولید انواع موتورهای الکتریکی است.

الکتروموتورهای زیمنس

شرکت گل الکتریک پارت، علاوه بر عرضه و فروش موتورهای الکتریکی ساخت داخل همانند موتوژن و الکتروژن، سایر برندهای جهانی را نیز تحت پوشش خود قرار داده است. یکی از برندهای معتبر در ساخت موتورهای الکتریکی زیمنس است. این برند آلمانی تمام استانداردهای اروپا را اخذ کرده است و کیفیت بالایی دارد.

شرکت زیمنس انواع الکتروموتورهای صنعتی و با مصرف عمومی را روانه بازار کرده است. مهمترین اصلی که در ساخت موتورهای زیمنس در نظر گرفته می شود، مصرف بهینه انرژی و عملکرد بالای آنهاست. بنابراین چه در عرصه صنعت و چه در عرصه لوازم خانگی موتورهای زیمنس توانسته اند نظر مشتریان را به خود جلب نماید.

الکتروموتورهای جمکو در گل الکتریک پارت

شرکت گل الکتریک نمایندگی موتورهای جمکو را نیز بر عهده دارد. این کمپانی ایرانی از سال 1369 با تولید انواع ماشین های الکتریکی کار خود را آغاز کرده است. در این سال ها با به کارگیری نیروهای متخصص، تجهیزات پیشرفته و برنامه ریزی مدون توانسته است انواع الکتروموتورها و ژنراتورها را طراحی و تولید نماید.

شما در شرکت گل الکتریک پارت می توانید با توجه به خصوصیات گفته شده در رابطه با شرکت های سازنده الکتروموتور، بهترین و کارآمدترین موتور صنعتی یا خانگی و کشاورزی را تهیه نمایید. پاسخگویی به شکل دائم، ضمانت نامه های معتبر و دلایل دیگری از این دست می تواند شما را برای خرید از شرکت گل الکتریک راغب تر کند.

شرکت گل الکتریک پارت

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments