خدمات پس از فروش پاناسونیک

خدمات پس از فروش پاناسونیک

شرکت‌های بزرگ و معتبر هرگز کالایی را بدون خدمات پس از فروش مناسب عرضه نخواهند کرد. این یک اصل ثابت شده و غیر قابل تغییر است که برای اثبات وفاداری به مشتریان انجام می‌شود. شرکت پاناسونیک که یکی از معتبرترین برندهای حاضر در بازارهای سراسر جهان می‌باشد ؛ در این زمینه به صورت کامل رضایت مشتریان را مد نظر قرار داده است. خدمات پس از فروش پاناسونیک در کشورهای مختلف ، از طریق نمایندگی‌های این شرکت به مشتریان عرضه می‌گردد. در کشور عزیزمان ایران نیز ، شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در زمینه تجهیزات مخابراتی ، کلیه خدمات پس از فروش این برند را به مشتریان ارائه می‌دهد.

خدمات پس ار فروش شامل چه مواردی می‌شود ؟

به طور کلی و در یک نگاه کلان، این خدمات را می‌توان اینگونه تعریف کرد : تعهداتی که کارخانه یا شرکت سازنده ، بعد از فروش یک محصول و در یک دوره‌ی زمانی خاص ، متعهد به انجام آن‌ها می‌گردد. این تعدات در عمده موارد شامل تعویض یا تعمیر کلی جنس فروخته شد و یا یک قطعه خاص از آن می‌شوند. در مواردی خاص، ممکن است مواردی مانند : نصب و راه اندازی و یا پشتیبانی رایگان نیز در این حیطه قرار بگیرند.

خدمات پس از فروش به طور مطلق به نوع کالایی که عرضه می‌شود ؛ بستگی دارند. بدین صورت که برای اجناس مختلف، خدمات پس از فروش نیز متفاوت خواهند بود. اما تقریبا می‌توان ادعا کرد که بخش مشترک تمامی خدمات پس از فروش، مربوط به گارانتی تعویض یا تعمیر می‎باشد.

این خدمات برای یک دوره زمانی خاص صورت می‌گیرند. اینجا هم نوع کالای عرضه شده؛ مستقیما با زمان تعهد شده توسط شرکت برای انجام خدمات پس از فروش؛ در ارتباط است. برای یک کالای خاص، ممکن است خدمات پس از فروش به صورت مادام‌العمر تضمین شوند؛ برای بعضی دیگر 5 سال ؛ بعضی دیگر 2 سال و یا حتی 6 ماه و کمتر.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

این شرکت در بالاترین سطح خدمات پس از فروش در جهان قرار دارد و در این مساله جای هیچگونه شک و تردیدی وجود ندارد. پاناسونیک در سال 2006 ، مرکز خدمات اروپایی خود را در شهر کاردیف واقع در کشور ولز افتتاح کرد و بدین ترتیب ، مدت زمان تعمیرات محصولات خود را به دو روز کاهش داد. پاناسونیک برای محصولات بزرگ و گران قیمت خود یک گارانتی 3 ساله که امکان تمدید تا دو سال دیگر را نیز دارد؛ در نظر گرفته است. به علاوه مهندسینی که به عنوان نمایندگان این شرکت مامور انجام تعمیرات در محل می‌شوند؛ در حیطه کاری خود از بهترین‌ها به شمار می‌روند.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

از آنجایی که تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا می‌باشد و خدمات پس از فروش برای هر محصولی به صورت جداگانه تعریف می‌شوند؛ نمی‌توان یک لیست کلی از خدمات تعهد شده توسط پاناسونیک ارائه داد. اما برای تمامی محصولات فروخته شده توسط این شرکت ، یک گارانتی معتبر امری جدا نشدنی محسوب می‌شود.

جالب است بدانید اخیرا و به دلیل شیوع ویروس کرونا ؛ پاناسونیک راه‌های تعامل مشتریان با شرکت را افزایش داده است تا آن‌ها با خاطری آسوده و در منزل خود با مشاورین این شرکت در ارتباط باشند. برای مثال در روزهای گذشته مدیر عامل پاناسونیک اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند حتی در فضای مجازی نیز مشکلات خود را مطرح کنند. همچنین خدمات تلفنی شرکت به طور قابل ملاحظه‌ای تخصصی‌تر شده است و مهندسین پاناسونیک سعی می‌کنند از پشت تلفن مشتری را راهنمایی کنند؛ تا بدون حضور در محل ، مشکل وی رفع گردد.

مطالعه بیشتر در کلیک : فعال سازی کالر آیدی تلفن رومیزی پاناسونیک

پاناسونیک در ایران

متاسفانه به دلیل مسائل سیاسی و تحریم‌هایی که حتما بهتر از ما در جریانشان قرار گرفته‌اید؛ مشتریان ایرانی پاناسونیک از بسیاری از خدمات پس از فروش این شرکت محروم شده‌اند. البته جای هیچ نگرانی نیست. خدماتی مانند گارانتی تعمیر و تعویض اجناس طبق استانداردهای پاناسونیک و توسط نمایندگی‌های معتبر ، کماکان انجام می‌شود. یکی از نمایندگی‌هایی که به صورت کامل خدمات پس از فروش این شرکت را برای مشتریان انجام می‌دهد؛ شرکت ایده آل گستر می‌باشد.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

از آنجایی که این شرکت در زمینه محصولات مخابراتی فعالیت می‌نماید؛ خدمات پس از فروش آن شامل گارانتی محصولات می‌باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ، خدمات پس از فروش به طور کامل به کالای فروخته شده بستگی دارد. کلیه محصولات پاناسونیک که توسط شرکت ایده آل گستر فروخته می‌شوند؛ دارای گارانتی رسمی و معتبر شرکت بوده و به صورت کامل و تمام و کمال در طول دوره ضمانت، پشتیبانی می‌گردند.

البته ناگفته نماند که شرکت پاناسونیک دارای یک سیستم پشتیبانی تلفنی قوی می‌باشد که سعی می‌کند مشکلات ساده و پیش پا افتاده مشتریان خود را به صورت غیر حضوری حل نماید. این سیستم پشتیبانی در شرکت ایده آل گستر نیز فعال بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.

گارانتی محصولات پاناسونیک در ایران یک ساله می‌باشد و طبیعتا باید توسط نمایندگی تضمین شده و مو به مو اجرا شود. البته به مانند همه محصولات دیگر، ممکن است مواردی شامل گارانتی نشوند که این یک امر کاملا موجه و پذیرفته شده است . طبیعی است که مواردی مانند : برق خوردگی ، نوسانات برق ، آب خوردگی ، خسارت ناشی استفاده ناصحیح ، حمل و نقل غیر اصولی ، خش و ضربه ، حوادث طبیعی و غیر مترقبه ، باز شدن دستگاه و تعمیر توسط مراکز و افراد غیر مجاز و مواردی از این دست شامل گارانتی محصولات پاناسونیک نمی‌شوند.

کلام پایانی

همه ما به خوبی می‌دانیم که این روزها خرید محصولی بدون داشتن خدمات پس از فروش و تضمن شده ؛ کاری عقلانی به نظر نمی‌رسد. این امر در مورد وسایل و قطعات الکتریکی و الکترونیکی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار می‌شود. خوشبختانه شرکت بزرگ پاناسونیک در این زمینه بسیار قابل اعتماد بوده و  خدمات پس از فروش آن  بدون هیچ شکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف در جهان می‌باشند.

از آنجایی که خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی‌های مجاز انجام می‌شوند ؛ انتخاب یک نمایندگی معتبر و قابل اعتماد برای خرید محصولات پاناسونیک امری بسیار مهم و ضروری به نظر می‎رسد. شرکت ایده آل گستر یک انتخاب مطمئن در زمینه خرید محصولات مخابراتی می‌باشد که به خوبی تمامی خدمات پس از فروش پاناسونیک را متعهد می‌گردد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments