تعویض یا تعمیر گلس یا شیشه ال سی دی S9 Plus سامسونگ | موبایل کمک تعویض یا تعمیر گلس یا شیشه ال سی دی S9 Plus سامسونگ | موبایل کمک

تعویض یا تعمیر گلس یا شیشه ال سی دی S9 Plus سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس پروسه‌ای است که در جریان آن گلس یا شیشه روی ال سی دی این گوشی تعویض می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس ال سی دی چیست؟

زمانی که صحبت از تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به میان می‌آید، اغلب ما تصور می‌کنیم که تاچ ال سی دی یک قطعه یکپارچه و کاملا واحد است، اما در عمل اینطور نیست! این قطعه از چندین بخش سخت افزاری مختلف تشکیل شده که پیش از این در مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها در رابطه با آن صحبت کرده بودیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم باید بگوییم که تاچ ال سی دی گوشی های موبایل شامل 5 بخش اصلی می‌شود که به ترتیب گلس روی ال سی دی، تاچ، خود ال سی دی، نور پس زمینه (بک لایت) و فریم ال سی دی نام دارند. گلس ال سی دی لایه شیشه‌ای است که دقیقا روی مجموعه تاچ ال سی دی نصب شده و از ارتباط مستقیم کاربر و اجزای خارجی با ال سی دی گوشی جلوگیری می‌کند. طبیعتا منظور از تعویض گلس ال سی دی، تعویض همین قطعه خواهد بود. یعنی در این روش تعمیر فقط گلس روی تاچ ال سی دی گوشی تعویض خواهد شد.

 

تعویض گلس ال سی دی s9 plus

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در چه شرایطی انجام می‌شود؟

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس ۸ با کمترین قیمت و هزینه به طور کامل در رابطه با نحوه تعویض گلس یا شیشه بیرونی روی LCD گوشی سامسونگ plus S9 صحبت کرده بودیم. ماهیت تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس هم دقیقا مشابه با گوشی سامسونگ Galaxy S9 است و در شرایط کاملا مشابهی قابل انجام خواهد بود. این شرایط مربوط به زمانی می‌شود که در اثر ضربه یا فشار شکستگی روی صفحه نمایش گوشی به وجود آید اما این شکستگی فقط ظاهری باشد و در عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی هیچ اختلالی ایجاد نکند. در اینگونه شرایط شکستگی ایجاد شده فقط بر روی گلس ال سی دی رخ داده و می‌توان تعویض گلس LCD سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی آن انجام داد و مشکل را برطرف کرد. پس برای اینکه بتوانید به جای تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی، فقط گلس روی آن را تعویض و مشکل صفحه نمایش را برطرف سازید باید تاچ ال سی دی دستگاه کار کنند و فقط از نظر ظاهری شکستگی هایی روی صفحه نمایش وجود داشته باشد.

برای تعویض گلس سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعویض گلس LCD گلکسی S9 پلاس چقدر است؟

یکی از مزیت هایی که تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی دارد مربوط به هزینه‌ای می‌شود که باید برای تعمیر پرداخت گردد. خوشبختانه هزینه تعویض گلس LCD گوشی به مراتب از هزینه تعویض کل تاچ ال سی دی کمتر است، ضمن اینکه در این روش تاچ ال سی دی فابریک موبایل همچنان روی آن باقی مانده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر بتوانید مشکل شکستگی ال سی دی گلکسی S9 پلاس را با تعویض گلس روی آن برطرف سازید، هزینه تعمیری که باید پرداخت کنید کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی Galaxy S9 Plus چقدر زمان می‌برد؟

برای تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس نباید عجله کرد و باید اجازه داد تا مرحله کار به طور دقیق و با حوصله در دستگاه ها و تجهیزات که بدین منظور ارائه شده‌اند طی شود. تعویض گلس LCD گوشی هایی همچون سامسونگ گلکسی S9 Plus ممکن است تا 2 الی 3 روز طول بکشد، چون نیاز به دقت بالایی دارد. هر یک از مراحل این کار با استفاده از تجهیزات خاصی قابل انجام خواهد بود که خود برای تکمیل وظیفه خویش به چند ساعت زمان نیاز دارند. فراموش نکنید که اگر در تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس عجله شود ممکن است به تاچ ال سی دی گوشی آسیب وارد شده و بدین ترتیب شما ملزم به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی شوید. بنابراین عجله نکنید و اجازه دهید که این پروسه با دقت و حوصله انجام پذیرد.

 

تعویض گلس s9 plus

بیشتر بخوانید: خرید گوشی سامسونگ

 

آیا نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ قادر به تعویض گلس LCD هستند؟

طبق بررسی هایی که انجام دادیم ظاهرا نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ از تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل خودداری می‌کنند و فقط تعویض کل تاچ ال سی دی گوشی را قبول می‌کنند. دقت داشته باشید که حتی اگر گوشی شما گارانتی داشته باشد و در اثر وارد شدن ضربه به آن ال سی دی دستگاه بشکند، باز هم قادر به تعمیر رایگان آن با استفاده از ضوابط گارانتی نخواهید بود. پس در مجموع دلیلی وجود ندارد که شما برای تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس دست به دامان نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ شوید. برای انجام این کار می‌توانید به شرکت موبایل کمک و سرویس تعویض گلس ال سی دی اختصاصی آن اعتماد کنید. تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل در مرکز موبایل کمک با کمترین هزینه، بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus  

برای تعویض گلس سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy S9 Plus را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی و به طور کلی تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس خود را با بهترین کیفیت ممکن و صرف کمترین هزینه انجام دهید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعویض گلس LCD گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها و تجهیزات استفاده می‌کنند که این امر سبب می‌شود تعویض گلس ال سی دی با بهترین کیفیت ممکن انجام شود و هیچ آسیبی هم به تاچ ال سی دی گوشی شما وارد نشود. به منظور ثبت سفارش تعمیرات سامسونگ Galaxy S9 Plus گلس شکسته خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9 پلاس

قطعات سامسونگ اس 9 پلاس

گلس اس 9 پلاس سامسونگ

گلس s9 plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ