تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

اگر تاچ ال سی دی s8 سامسونگ شما دچار مشکل شده و هم اکنون به تعمیر آن نیاز دارید، نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 را کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8، رایج ترین تعمیر این گوشی!

پیش از اینکه در رابطه با تعمیر ال سی دی s8 سامسونگ صحبت کنیم، جالب است بدانید که این تعمیر شایع ترین تعمیر گلکسی اس 8 می باشد. یعنی بیشترین قطعه‌ای که در گوشی گلکسی S8 سامسونگ نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می‌کند، تاچ ال سی دی آن است. البته این موضوع به معنای بی‌کیفیت بودن ال سی دی گوشی سامسونگ مورد نظر نیست، بلکه ناشی از سهل انگاری کاربران در مراقبت از دستگاه خواهد بود. در 80 درصد موارد خرابی های ال سی دی سامسونگ s8 مربوط به شکستگی هایی می‌شود که در اثر ضربه یا افتادن گوشی از دست کاربر به وجود آمده‌اند. تنها 20 درصد باقی مانده مربوط به سایر خرابی ها خواهد بود. بنابراین اگر از گلکسی S8 خود به خوبی مراقبت کنید، احتمال اینکه با مشکل خراب شدن تاچ ال سی دی مواجه شوید به مراتب ناچیز بوده و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  تعویض lcd

 

قیمت تاچ ال سی دی s8 - قیمت ال سی دی s8

 

آیا آب خوردگی هم می‌تواند منجر به خرابی تاچ و ال سی دی گلکسی S8 سامسونگ شود؟

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند و به موجب آن می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد. اما این مسئله بدان معنا نیست که شما می‌توانید با خیال راحت از این گوشی در استخر، حمام و زیر آب استفاده کنید! حتی خود شرکت سامسونگ هم علیرغم اینکه مدعی شده گلکسی S8 را کاملا ضد آب طراحی کرده، این موبایل را در برابر خرابی ناشی از آب خوردگی تحت گارانتی قرار نمی‌دهد. در خیلی از موارد دیده شده که حتی دلیل خراب شدن تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 با آب خوردگی ارتباط داشته است. نفوذ آب بنا به هر دلیل به داخل بدنه گوشی می‌تواند به قطعات سخت افزاری آن آسیب رسانده و عملکرد دستگاه را مختل کند. این مسئله برای گوشی گلکسی اس 8 هم به شیوه مشابه صدق می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 چقدر است؟

همیشه تاچ ال سی دی گوشی های لمسی و مدرن یکی از گران قیمت ترین قطعات آن هاست. بنابراین طبیعی خواهد بود که برای تعمیر این قطعه هم نیاز به صرف هزینه گزافی وجود داشته باشد. زمانی که قرار باشد شما تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 را انجام دهید علاوه بر اینکه باید هزینه تهیه یک عدد تاچ ال سی دی اورجینال گوشی را پرداخت نمایید، می‌بایست اجرت تعمیرکار را هم برای انجام این کار پرداخت کنید. بنابراین قیمت ال سی دی s8 بالا خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض ال سی دی S8 شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8

تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض تاچ و ال سی دی s8 سامسونگ نیاز است با توجه به سرعت عمل و تجربه تعمیرکار و همچنین ابزارهایی که از آن ها استفاده می‌کند متغیر خواهد بود. به طور عادی برای تعویض تاچ ال سی دی Galaxy S8 زمانی در حدود 90 دقیقه کافی خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض ال سی دی S8 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و حتی به یک روز هم منتهی نشود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 خواهیم بود؟

تعمیر یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 کار آسانی نیست و برای انجام این کار باید تجربه کافی و دقت عمل داشته باشید و حتما از ابزارهای مناسبی استفاده کنید. تیم تحریریه موبایل کمک در مقالهآموزش تعمیرات سامسونگ:تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S8 به طور دقیق و مرحله به مرحله نحوه تعویض تاچ ال سی دی اس 8 سامسونگ را برایتان شرح داده است. با دنبال کردن و انجام دقیق این مراحل شخصا قادر به تعویض تاچ ال سی دی گلکسی S8 خودتان خواهید بود و دیگر لزومی مبنی بر پرداخت اجرت برای انجام این کار نخواهید داشت. فراموش نکنید که برای تهیه قطعات و ابزارهای لازم می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کرده و موارد مذکور را با بهترین قیمت ممکن و ضمانت اورجینال بودن خریداری نمایید. (همچنین پیشنهاد مبکنیم اگر قصد خرید موبایل دارید میتوانید به سایت موبایل کمک بخش فروشگاه موبایل مراجعه کنید.)

قیمت تاچ ال سی دی s8 - قیمت ال سی دی s8

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 با کمترین قیمت در موبایل کمک

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ و ال سی دی s8 سامسونگ خود را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت انجام دهید. کارشناسان تعمیر این مرکز از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها به منظور تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی شما استفاده خواهند کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن هم پروسه تعمیر را به اتمام می‌رسانند. برای ثبت سفارش تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ s8 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  

بیشتر بخوانید:

قطعات Samsung S8 

قیمت تاچ ال سی دی S8

قیمت ال سی دی S8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ