یدک مارکت، راه‌حل تضمینی تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

یدک مارکت، راه‌حل تضمینی تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان 620

این روزها تجارت الکترونیک به همه‌ی افراد در سراسر دنیا این اجازه را می‌دهد تا هر قطعه‌ای را که نیاز دارند به راحتی و تنها با چند کلیک انتخاب کنند. حتی صاحبان خودرو و یا فروشندگان خرد برای این که بتوانند قطعات یدکی مورد نیاز خود را تهیه کنند به خرید اینترنتی رو آورده‌اند. در این محتوا می‌خواهیم ضمن معرفی یک فروشگاه اینترنتی معتبر سایر نکات و مؤلفه‌های مهم خرید لوازم یدکی لیفان 620 را نیز بررسی کنیم. پس در ادامه با ما باشید.

 

تعمیر و نگهداری از ماشین را با سفارش قطعات یدکی بهینه کنید

مدیریت قطعات یدکی یک رسالت دو جانبه از سوی خریداران و فروشندگان می‌باشد. مشتریان بایستی بیش از همه دلسوز خودرو خود باشند و با تعویض‌های دوره‌ای قطعات آشنا گردند و بدانند که هر قطعه را هر چند وقت یک بار باید عوض کنند. با این کار آن‌ها زمان کافی برای گشتن و جستن بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قطعات را خواهند داشت. لذا خرید اینترنتی و سفارش قطعات برای کسانی که به شکل بهینه‌ای از خودرو خود مراقبت می‌کنند بهترین گزینه است.

 

بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان 620 و سایر خودروهای چینی و ایرانی

تنوع فروشگاه‌های اینترنتی این روزها حتی از فروشگاه‌های حضوری نیز بیشتر شده است. لذا خریداران غالبا سردرگم می‌شوند که واقعا کدام فروشگاه‌ها قابل اعتمادترند و بیشتر می‌توان به اصل بودن قطعاتشان اعتماد کرد. لذا در این بخش قصد داریم یکی از معتبر‌های حوزه‌ی یدکی جات تهران را به شما معرفی کنیم.

 

یدک مارکت یکی از بهترین فروشندگان انواع لوازم یدکی لیفان 620 و سایر مدل‌های لیفان، جک و برلیانس می‌باشد. این فروشگاه توانسته بیش از 14 سال در بازار قطعات یدکی تهران دوام بیاورد و به عنوان یکی از بهترین فروشندگان این حوزه شناخته شود. در چند سال اخیر در راستای رشد تجارت الکترونیک و همسان سازی منابع در دسترس همگان، بخش اینترنتی این فروشگاه نیز راه اندازی شده است.

یدک مارکت، راه‌حل تضمینی تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان 620

اهدافی که با خرید از یدک مارکت به آن‌ها خواهید رسید

خرید و فروش این نوع قطعات مانند لوازم جلوبندی لیفان 620 داد و ستدی است که در ظاهر امر رخ می‌دهد اما این همه‌ی ماجرا نیست. اهداف و فواید نهفته‌ی بیشماری نیز وجود دارند که شما ضمن خرید اینترنتی از این فروشگاه و حتی سایر فروشگاه‌های معتبر مشابه، به آن‌ها نائل خواهید آمد.

  • کاهش مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا
  • کاهش کلی هزینه‌های نگهداری از ماشین
  • حفظ عملکرد صد در صدی ماشین
  • افزایش انعطاف پذیری خطوط مختلف ماشین
  • بهینه سازی زمان و هزینه‌های تعمیر و نگهداری
  • تضمین کیفیت محصول
  • افزایش امنیت سرنشینان

 

آیا به تعمیرکار محله‌تان اعتماد ندارید؟

حتی یک نتیجه‌ی آزمایش را هم به بیش از یک دکتر نشان می‌دهند. چه بسا دکترهایی که خودشان نیز دائما با سایر پزشکان مشورت می‌کنند. به هنگام خرید لوازم یدکی لیفان 620 نیز قاعده به همین شکل است. اگر ماشین را پیش تعمیرکار برده‌اید و لیستی از قطعات را برای شما ردیف کرده این امکان را دارید که با کارشناسان یدک مارکت ارتباط بگیرید و در مورد ضرورت تهیه‌ی آن قطعات و پیشنهادات جایگزین آن صحبت کنید.

همچنین می‌توانید مقالات مرتبط به هر قطعه یا دسته بندی را نیز مطالعه نمایید تا بتوانید تصمیمات درست‌تری را اخذ کنید.

 

اهمیت  خرید لوازم یدکی لیفان 620 اصل

مراقبت از ماشین یک فرآیند چالش برانگیز است. ماشین­ها اساساً از هزاران قسمت مختلف تشکیل شده­اند، اما در عین حال فقط مجموعه‌ای از قطعات محسوب نمی‌شوند. قطعات یدکی اشیای جایگزین هستند که در صورت خراب شدن تجهیزات اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، برای جلوگیری از هرگونه فاجعه ناخواسته، به دلیل عملکرد نادرست قطعات، نیاز شدیدی به محصولات درجه یک و اصل وجود دارد. لوازم یدکی موجود در یدک مارکت شامل طیف گسترده‌ای از محصولات موتوری، جلوبندی، روشنایی و برقی می‌شوند. این محصولات بخش مهمی از نگهداری منظم خودرو شما هستند و حضور آن‌ها در هر کارگاهی ضروری می‌باشد.

 

دسترسی به بهترین نمونه‌های لوازم یدکی لیفان 620 اصل

یک قانون کلی این است که بهترین راه برای تهیه قطعات یدکی اصل، خرید مستقیم از سازندگان آن می­باشد. اما متاسفانه این کار در ایران ممکن نیست و غالب قطعات اصل باید به وسیله واسطه‌ها وارد شوند. لذا در کشور ما کم کردن تعداد واسطه‌ها اهمیت دارد. یدک مارکت نیز کلیه‌ی قطعات خارجی خود را با کمترین میزان واسطه تهیه و توزیع می‌کند به همین خاطر قیمت قطعات موجود در این فروشگاه کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. از همین رو می‌توان گفت که یدک مارکت، راه‌حل تضمینی تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان 620 به حساب می­آید.

دسترسی به بهترین نمونه‌های لوازم یدکی لیفان 620 اصل

خرید لوازم یدکی لیفان 620 کمیاب

برخی از قطعات با توجه به فروش کمی که دارند خیلی از فروشندگان ریسک خرید و فروش آن‌ها را متقبل نمی‌شود. به ویژه در این شرایط اقتصادی که افسار افزایش قیمت‌ها گسیخته و دیگر قابل کنترل نیست. اما یدک مارکت هدف را رضایت مشتریان خود قرار داده و کلیه‌ی قطعات را فارغ از میزان فروششان توزیع می‌کند و پس از هر باز تمام شدن مجددا شارژ می‌نماید.

 

ویژگی‌های فروشگاه یدک مارکت

حال نوبت آن رسیده تا به بررسی ویژگی‌های یدک مارکت بپردازیم.

ارسال سریع سفارشات

این که می‌گوییم یدک مارکت یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید لوازم یدکی لیفان 620 است الکی نیست. یکی از علت‌های آن این است که این فروشگاه سفارشات را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریانش می‌رساند و حتی جدول زمان بندی نیز دارد. لذا خریداران می‌توانند پیش از خرید ضمن بررسی این جدول متوجه شوند که آیا قطعات به موقع به دستشان می‌رسند یا نه. لازم به ذکر است که پردازش سفارشات بلافاصله پس از ثبتشان انجام می‌شود، و زمان‌های درج شده مربوط به پست آن‌ها می‌باشد.

مقصد زمان تحویل
تهران 2 ساعت بعد از ثبت سفارش
شهرستان‌های دیگر استان تهران 1 روز بعد
سایر شهرستان‌های ایران 2 تا 3 روز بعد به دست مشتریان می‌رسند.

 

تضمین اصالت و کیفیت قطعات

همان‌طور که می‌دانید و در این مقاله نیز اشاره شد خرید قطعات اصل و با کیفیتی که گارانتی دارند از مهم‌ترین مؤلفه‌های تهیه انواع لوازم یدکی می‌باشد. حتی اصل یا فیک بودن یک بوش ساده هم می‌تواند در عملکرد ماشین و امنیت سرنشینان آن تاثیر به سزایی بگذارد. لذا یدک مارکت این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که کلیه قطعات موجود در دسته بندی لیفان 620، لیفان X50، برلیانس H330، جک J5، چانگان CS35 و سایر دسته بندی‌ها اصل هستند.

ضمانت بازگشت وجه

معمولا تضمین سلامت قطعات بر عهده‌ی تولید کنندگان آن­ها می‌باشد. اما ضمانت اصالت و بازگشت وجه را خود فروشندگان باید ارائه دهند. یدک مارکت نیز از آن جایی که نسبت به کار خود مطمئن است این امکان را فراهم کرده تا مشتریانی که در پروسه‌ی خریدشان به مشکل خورده‌اند بتوانند پول پرداختیشان را پس بگیرند.

ارسال رایگان

اگر ارزش سبد خریدتان به یک میزان مشخص رسید دیگر نیاز نیست که پول پست را پرداخت کنید. چرا که یدک مارکت این هزینه را برعهده می‌گیرد.

ویژگی‌های فروشگاه یدک مارکت

فروش جدیدترین لوازم یدکی لیفان 620 در یدک مارکت

در ادامه به برخی از جدیدترین قطعات موجود در فروشگاه یدک مارکت اشاره می‌کنیم.

  • سنسور میل لنگ
  • هواکش داخل سپر
  • کلید شیشه بالابر
  • درب جلو راست
  • سنسور فشار روغن
  • پمپ آب (واتر پمپ)
  • میل سوپاپ دود
  • لاستیک چاکدار

کارشناسان یدک مارکت می‌توانند شما مشتریان گرامی را در خریدی راحت و آسوده راهنمایی نمایند. فقط کافیست با شماره 02191035052 تماس گرفته تا بصورت رایگان مشاوره خرید دریافت نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments