معرفی و دانلود همراه بانک بانک خاورمیانه ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی این امکان را فراهم آورده تا مشتریان این بانک بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشند و اکثر عملیات بانکی خود را از طریق گوشی همراه انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک خاورمیانه بپردازیم‌ و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

معرفی و دانلود همراه بانک بانک خاورمیانه

همراه بانک بانک خاورمیانه یک اپلیکیشن کاربردی برای مشتریان این بانک محسوب می‌شود. مشتریان بانک مذکور قادر خواهند بود تا توسط این اپلیکیشن امورات بانکی خود را از طریق گوشی همراه انجام دهند و در زمان خود صرفه جویی کنند. از قابلیت های ارائه شده توسط موبایل بانک خاورمیانه می‌توان به امکان اطلاع از موجودی حساب و سپرده اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به خدماتی نظر انتقال وجه کارت به کارت، دریافت موجودی، تغییر رمز و مسدود کردن کارت دسترسی داشته باشند. خوشبختانه جهت فعال سازی همراه بانک بانک خاورمیانه نیازی به مراجعه حضوری به این بانک نخواهد داشت و تنها با وارد کردن نام کاربری، رمز عبور اینترنت بانک و شماره تلفن خود قادر به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این همراه بانک خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

همراه بانک بانک خاورمیانه از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و به صورت رایگان قابل دانلود است. پس از نصب و اجرای این همراه بانک، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز امور بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهید. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک خاورمیانه می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک خاورمیانه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

دانلود همراه بانک بانک خاورمیانه

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون SE

تاچ ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی آیفون 6s

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments