معرفی و دانلود بازی وانتی – تجربه مجازی حمل بار با وانت!

معرفی و دانلود بازی وانتی ؛ تجربه مجازی حمل بار با وانت!

بازی وانتی یکی از بازی های اندرویدی محسوب می‌شود که توسط شرکت نوآگیمز توسعه داده شده و هم اکنون به یکی از پرطرفدارترین بازی های کافه بازار تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی وانتی بپردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی وانتی

شرکت نوآگیمز یکی از شرکت های کاملا شناخته شده سازنده بازی های موبایلی در ایران محسوب می‌شود که تاکنون بازی های بسیار جالب و پرطرفداری را منتشر کرده است. بازی وانتی هم دقیقا یک نمونه از همین دسته بازی های کمپانی مذکور به شمار می‌رود که به صورت رایگان در کافه بازار عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. در این بازی زیبا شما نقش راننده یک وانت را ایفاء می‌کنید و باید به حمل بار بپردازید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت دقیق تر مروری بر بازی وانتی داشته باشیم. برای دانلود این بازی زیبا می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی وانتی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی وانتی

زمانی که بازی وانتی را برای اولین بار اجرا می‌کنید، یک کاراکتر بامزه به نام اصغر را مشاهده خواهید کرد که از شیوه لباس پوشیدنش مشخص است که از رانندگان قدیمی و باتجربه اتومبیل های سنگین و وانت محسوب می‌شود. اصغر در واقع راهنمای شماست و نحوه انجام بازی زیبای وانتی را برایتان شرح می‌دهد.

معرفی و دانلود بازی وانتی

بعد از اینکه با برخی از اصلی ترین قواعد بازی آشنا شدید، نوبت به ورود به بازی اصلی و تجربه گیم پلی آن می‌رسد. با انتخاب گزینه “گاراژ” از منوی اصلی بازی به بخشی هدایت می‌شوید که امکان انتخاب خودرو و شخصی سازی کاراکتر خود را خواهید داشت. در ابتدا وانت هایی برایتان قابل انتخاب هستند که بیشتر شبیه به یک اسباب بازی و سه چرخه به نظر می‌رسند! بنابراین شما مجبور هستید که کار را با یکی از همین گزینه های پیش رویتان آغاز کنید. شاید بهتر گزینه ای که در این مرحله از بازی قابل انتخاب است، پراید وانت کوچکی باشد که در گاراژ موجود است!

در بازی وانتی امکان انتخاب وانت های دیگر هم وجود دارد، اما در ابتدای بازی قادر به استفاده از این وانت ها نخواهید بود و باید به تدریج و با پیشروی در بازی و کسب سکه نسبت به خرید وانت های مورد نظرتان وارد عمل شوید. البته بازی شامل خرید های درون برنامه ای هم می‌شود و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با پرداخت پول، سکه مجازی بازی وانتی را خریداری بدین ترتیب خیلی سریع به وانت های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. تنوع وانت هایی که در بازی مذکور ارائه شده‌اند بسیار زیاد است و این از نقاط قوت بازی وانتی محسوب می‌شود. علاوه بر این، تمام وانت هایی که شما خریداری می‌کنید قابل ارتقاء هستند! یعنی شما با مراجعه به گاراژ می‌توانید نسبت به تقویت بخش های مختلف وانت خود از جمله قدرت، فرمان، ظرفیت بار و غیره اقدام کنید.

معرفی و دانلود بازی وانتی

در بازی وانتی چهار کاراکتر اصلی ارائه شده اند که به ترتیب اصغر، سولماز، جعفر و رزیتا نام دارند! شما باید یکی از این شخصیت ها را به عنوان کاراکتر اصلی بازی برای خود انتخاب کنید، اما جالب است بدانید که امکان شخصی سازی ظاهر این کاراکتر ها هم وجود دارد!  در بازی زیبای وانتی  این قابلیت ارائه شده تا گیمر مواردی همچون رنگ مو، نوع مو، پوشش و غیره شخصیتی که انتخاب می‌کند را شخصی سازی کند.

معرفی و دانلود بازی وانتی

اما نوبت به گیم پلی بازی وانتی می‌‌رسد. برای انجام بازی مذکور دو آپشن یا بهتر بگوییم مد (حالت) پیش رویتان قرار می‌گیرد که به ترتیب “داستانی” و “بی‌پایان” نام دارند. در حالت بی‌پایان شما در محیط بازی بدون هیچ محدودیت و تا زمانی که نبازید گردش می‌کنید و به جمع آوری سکه و مهارت می‌پردازید. بنابراین این مد در شرایطی جالب است که شما زمان کافی داشته باشید و هدفتان فقط کسب سکه در بازی باشد. اما مد جالب تر بازی “داستانی” نام دارد. در مد یا حالت داستانی بازی وانتی روندی متفاوت طی می‌شود و شما باید مراحل مختلف بازی را به ترتیب طی کنید و به جمع آوری الماس و امتیاز بپردازید.

حالت داستانی بازی وانتی از اهمت بالایی برخوردار است چرا که با پیشروی در آن شما لول آپ می‌شوید و بدین ترتی امکان استفاده از خودروهای جدیدتر و کاراکتر های متفاوت را خواهید داشت. به بیان دیگر با پیشروی در این بخش از بازی، علاوه بر لول آپ شدن شاهد آنلاک شدن کاراکترها و خودروهای جدیدتر هم خواهید بود. در این بخش از بازی ماموریت های بسیار متنوعی به شما محول می‌شود و شما با تکمیل آن ها علاوه بر سکه و تجربه (برای لول آپ شدن) الماس هایی را هم کسب خواهید کرد که جمع آوری آن ها در بازی وانتی از اهمیت بالایی برخوردار است. به خاطر داشته باشید که با انجام مد “بی‌پایان” بازی وانتی قادر به جمع آوری الماس نخواهید بود.

معرفی و دانلود بازی وانتی

ماموریت هایی که در بازی وانتی ارائه می‌شوند همگی شامل حمل بار می‌شوند. یعنی شما همیشه باید به عنوان راننده یک وانت بارکش سعی کنید محموله‌هایی که به شما داده می‌شوند را صحیح و سال از مبدا به مقصد برسانید. بدین ترتیب در بازی پیشروی خواهید کرد و تجربه، سکه و الماس کسب می‌کنید. شاید تصور کنید که انجام ماموریت های حمل بار بازی وانتی ساده است، اما به واقع این چنین نیست و در بازی موانع زیادی وجود دارند که دستیابی شما به مقصد را بدون از دست رفتن کیفیت حمل بار دشوار می‌کنند. محدودیت های زمانی، ترافیک شهری، گیر دادن های پلیس و غیره همگی از مسائلی هستند که شما باید برای رساندن بار خود به مقصد مورد نظر با آن ها دست و پنجه نرم کنید.

بازی وانتی از نظر گرافیک خوب طراحی شده و حالتی سه بعدی دارد اما در آن چندان به کیفیت و جزئیات توجهی نشده است. بنابراین محیط بازی بیشتر حالتی کارتونی دارد و شما با محیطی شبیه به واقعیت رو به رو نیستید. در سمت مقابل صداگذاری بازی وانتی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. موزیک های قدیمی که در این بازی قابل پخش هستند، به جذابیت آن می‌افزایند و محیطی لذت بخش را برای گیمر به همراه خواهند داشت. یکی از نقاط ضعف بازی وانتی مربوط به حجم نسبتا بالای آن و همچنین کند اجرا شدن آن در برخی گوشی های اندروید (به ویژه گوشی های پایین رده) می‌شود.

معرفی و دانلود بازی وانتی

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XR

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی وانتی پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی وانتی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • تنوع کاراکترها و خودروها و امکان شخصی سازی آن ها
  • رایگان بودن بازی
  • صداگذاری خوب

نقاط ضعف

  • گرافیک بازی با توجه به حجم آن می‌توانست بهتر شود
  • کند اجرا شدن بازی در برخی از گوشی ها (به ویژه گوشی های رده پایین)

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون ایکس اس مکس

ال سی دی آیفون ایکس اس

قطعات آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

وانتی
نام وانتی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده نوآگیمز
منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments