معرفی و دانلود برنامه PicsArt (پیکس آرت)-ویرایشگر حرفه ای

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای ویرایش حرفه ای تصاویر خود هستید، برنامه PicsArt (پیکس آرت) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه PicsArt (پیکس آرت) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن PicsArt (پیکس آرت)

اپلیکیشن PicsArt (پیکس آرت) یک ویرایشگر تصویر قدرتمند و پر طرفدار است که شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. اپلیکیشن مذکور مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون و ابزارهای ویرایشی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) می‌توان به امکان ساخت عکس کلاژ اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن PicsArt (پیکس آرت) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه PicsArt (پیکس آرت)

برنامه PicsArt (پیکس آرت) برای افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن کاربردی به شمار می‌رود، چرا که تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از قابلیت های برنامه پیکس آرت (PicsArt) مربوط به ساخت عکس کلاژ می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی توسط این برنامه، تصاویر دلخواه خود در کنار یکدیگر قرار دهد.

به منظور ساخت عکس کلاژ آیکون به شکل به علاوه در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده، سپس گزینه Collage را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب تصاویر دلخواه خود قادر به ساخت عکس کلاژ خواهید بود.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه PicsArt (پیکس آرت) ابزارهای ویرایشی متنوعی نظیر برش، چرخاندن و اضافه کردن متن به تصویر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به ابزارهای ویرایشی برنامه Pics Art (پیکس آرت) آیکون به شکل به علاوه را لمس کرده و گزینه Edit را انتخاب نمایید. سپس از شما خواسته می‌شود تا عکس مورد نظر خود را جهت ویرایش انتخاب کنید.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Tools به ابزارهای ویرایشی نظیر برش، تغییر سایز و یا چرخش تصویر دسترسی داشته باشند.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

برنامه PicsArt (پیکس آرت) شامل مجموعه متنوعی از فیلترها می‌شود که در بخش Effects قابل دسترسی هستند و می‌توانید افکت دلخواه خود را به راحتی به تصویر اعمال کنید.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

اپلیکیشن Pics Art (پیکس آرت) از افکت هایی همانند برنامه پریزما (Prisma) هم بهره می‌برد که از تکنولوژی هوش مصنوعی در آن‌ها استفاده شده است. به منظور دسترسی و اعمال این نوع افکت ها به تصویر خود تنها کافیست تا به Magic مراجعه کنید.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

کاربران برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توانند با مراجعه به بخش Stickers به استیکرهای این برنامه دسترسی داشته باشند و استیکر مورد نظر خود را به تصویر بیفزایند.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

اضافه نمودن متن به تصویر جزو دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند از بین 100 فونت مختلف ارائه شده، فونت دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به اضافه کردن متن به تصویر اقدام نمایند .

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

در نهایت پس از ویرایش عکس با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید تصویر را در گالری ذخیره کرده و یا آن را از طریق سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

برنامه PicsArt (پیکس آرت) امکان کشیدن نقاشی را هم در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با مراجعه به بخش Draw نسبت به کشیدن نقاشی بر روی صفحه سفید اقدام نمایند و یا بر روی تصویر مورد نظر خود طراحی کنند.

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

از دیگر قابلیت های برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توان به امکان ثبت تصویر اشاره کرد. علاوه بر آن، امکان ساخت استیکر از تصاویر ثبت شده هم در اختیار کاربر قرار داده شده است. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش Sticker مراجعه نمایید و نسبت به ثبت عکس اقدام کنید. از سوی دیگر با لمس آیکون fx در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید به لیستی از افکت های موجود در برنامه پیکس آرت (Pics Art) دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات محصولات اپل

برنامه PicsArt (پیکس آرت)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه PicsArt (پیکس آرت) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ساخت عکس کلاژ
  • امکان دسترسی به ابزارهای ویرایشی مختلف
  • امکان افزودن استیکر به تصویر
  • ارائه مجموعه متنوعی از افکت ها
  • امکان ساخت استیکر
  • امکان به اشتراک گذاری تصویر از طریق شبکه های اجتماعی
  • امکان کشیدن نقاشی

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین iPhone 7 Plus

قیمت ال سی دی iPhone 8

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

تعمیرات موبایل

PicsArt
نام PicsArt
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده PicsArt

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فاطمه
فاطمه
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید
من خیلی وقته ازین برنامه استفاده میکنم اما وقتی اپدیتش کردم ازین رو ب اون رو شد
با نت گوشی کار نمیکنه حتی اگه فیلتر شکنمو روشن کنم
فقط و فقط با وای فای کار میکنه
وقتی با نت گوشی میرم اصلا انگار که ب اینترنت وصل نیستم
هیچ افکتی رو بالا نمیاره
لطفا لطفا راهنماییم کنید
گوشیم i phone 6 plus

الی
الی
2 سال گذشته
پاسخ به  فاطمه

منم همین مشکلو دارم و تا الان نتونستم رفعش کنم .