معرفی ۱۰ اپلیکیشن آی او اسی رایگان برای دانلود ویدئو یوتیوب

دانلود از یوتیوب برای آیفون

بدون تردید تماشا کردن ویدئو و فایل‌های تصویری در آیفون‌ها و آیپدهای اپل لذت خاصی دارد. امروزه تماشای ویدئو در تبلت‌ها به شدت رواج یافته و به امری مرسوم تبدیل شده است. طبق آمار به دست آمده، ظاهرا در حال حاضر عده کثیری از کاربران تماشای ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب از طریق آیپد را به تماشای آن از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما همانطور که می‌دانید دانلود ویدئوهای یوتیوب به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست و بدین منظور باید از نرم افزارها یا اپلیکیشن‌های خاصی استفاده کرد. به نظر شما بهترین اپلیکیشن‌هایی که در این رابطه موجود هستند کدام اپلیکیشن‌ها خواهند بود؟ ما در این مقاله قصد داریم که لیستی حاوی 10 اپلیکیشن برتر و رایگان آی او اسی به منظور دانلود ویدئوهای یوتیوب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.
دقت داشته باشید که این 10 اپلیکیشن رایگان بوده و لینک دانلود هر یک از آن‌ها پس از توضیحات ارائه شده موجود است. چنانچه در رابطه با هر یک از این اپلیکیشن‌ها یا مراحل دانلود و استفاده از آن‌ها سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از راهنمایی‌های متخصصین ما بهره‌مند شوید.

معرفی 10 اپلیکیشن آی او اسی رایگان برای دانلود ویدئوهای یوتیوب

اپلیکیشن Free Video Downloader Plus

اپلیکیشن نامبرده شده از هر نظر یک اپلیکیشن کامل است. این اپلیکیشن آی او اسی با طور یکپارچه‌ای در کنار مرورگر دستگاه هوشمندتان فعالیت می‌کند و قابلیت همگام‌سازی و تعامل بی عیب و نقصی را ارائه می‌نماید. این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای کاربران آیپدها و آیفون‌های اپل در راستای دانلود ویدئو از شبکه‌هایی نظیر یوتیوب محسوب می‌شود. این اپلیکیشن قابلیت تعریف لیست بوکمارک و اولویت‌بندی را نیز ارائه می‌کند. با کلیک بر روی آیکون زیر می‌توانید نسبت به دانلود اپلیکیشن Free Video Downloader Plus وارد عمل شوید.

اپلیکیشن McTube

اپلیکیشن McTube هم به طور ویژه‌ای با یوتیوب همگام‌سازی شده و قابلیت دانلود هر نوع ویدئویی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های آی او اسی ارائه شده به منظور دانلود ویدئو محسوب می‌شود. این اپلیکیشن شما را قادر به انتخاب کیفیت‌های تصویری متنوعی می‌کند. اپلیکیشن McTube همچنین از قابلیت جستجوی پیشرفته‌ای (Advanced Search) بهره می‌برد که می‌تواند به مراتب کاربردی باشد.

اپلیکیشن Video Downloader Pro

اپلیکیشن Video Downloader Pro در واقع نسخه پیشرفته‌تر اپلیکیشن Free Video Downloader Plus محسوب می‌شود. این اپلیکیشن با سادگی امکان دانلود مستقیم ویدئوهای یوتیوب را در اختیار کاربران آیپدها و آیفون‌های اپل قرار می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن به شکل ساده و کاربردی امکان انتقال این فایل‌های ویدئویی از آیپد یا آیفون به کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ها را نیز ارائه می‌کند. به منظور آشنایی بهتر با قابلیت‌ها و پتانسیل بالای اپلیکیشن Video Downloader Pro توصیه می‌کنیم که نسبت به دانلود و استفاده از آن وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

اپلیکیشن Tube Downloader Pro

اپلیکیشن Tube Downloader Pro عملکرد فوق‌العاده دقیق و حساب شده‌ای را به همراه دارد. در ادامه لینک دانلود این اپلیکیشن پرطرفدار ضمیمه شده است. این اپلیکیشن در زمینه دانلود ویدئو فوق‌العاده روان عمل می‌کند و به طور دائم و منظم به روز رسانی‌هایی در راستای ارتقاء سطح کیفی و قابلیت‌های آن منتشر می‌شود. به منظور دانلود اپلیکیشن Tube Downloader Pro می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن MyVid Video Downloader

این اپلیکیشن یکی از روان‌تر و سریع‌ترین اپلیکیشن‌های موجود و مرتبط با این زمینه است. با استفاده از اپلیکیشن MyVid Video Downloader به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید از طریق آیفون یا آیپد خود به دانلود ویدئوهای شبکه‌هایی همچون یوتیوب بپردازید. این اپلیکیشن امکان اشتراک‌گذاری مستقیم این ویدئوها در سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر را ارائه می‌کند و قابلیت رمزنگاری برای ویدئوهای خاصی مورد نظرتان هم از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد و کارآمد این اپلیکیشن آی او اسی محسوب می‌شود.

اپلیکیشن MXTube for YouTube

این اپلیکیشن از دید بسیاری کاربران بهترین اپلیکیشن آی او اسی موجود به منظور دانلود ویدئوهای یوتیوب است. با نصب و استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را در پس زمینه دستگاه خود اجرا کرده و به آن‌ها رتبه دهی کنید. اپلیکیشن MXTube for YouTube رابط کاربری زیبا، جذاب و در عین حال کاربردی را به همراه دارد.

اپلیکیشن MediaBurner

اپلیکیشن MediaBurner قابلیت‌های بسیار عالی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن نامبرده شده به طور بالقوه یک اپلیکیشن رایگان محسوب نمی‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید ویدئوهای مد نظرتان را دانلود کنید و با استفاده از ایمیل آن‌ها را برای سایر افراد مورد نظرتان ارسال کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد اپلیکیشن MediaBurner مربوط به توانایی آن در ساخت رینگتون (صدای زنگ) از ویدئوهای مد نظرتان است.

اپلیکیشن Titan Downloader

اپلیکیشن Titan Downloader قابلیت دانلود ویدئوهای یوتیوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن قابلیت‌های ویژه متعددی داشته و محیط آن بسیار ساده طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به طور همزمان نسبت به دانلود چند ویدئو وارد عمل شده و بستر امنیتی خاصی را برای آن‌ها تعریف نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

اپلیکیشن Ultra Downloader

اپلیکیشنی که در این بخش هم معرفی می‌کنیم یک اپلیکیشن بسیار پرطرفدار است. این اپلیکیشن به سادگی هرچه تمام‌تر شما را قادر به دانلود مستقیم ویدئو از شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌کند. اپلیکیشن Ultra Downloader رابط کاربری جذاب و ساده‌ای را به همراه داشته و بهترین ویژگی‌ آن مربوط به ضریب خطای بسیار پایین اپلیکیشن در حین دانلود ویدئوهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اپلیکیشن iBolt Downloader

اپلیکیشن iBolt Downloader هم از نظر ما جزو یکی از 10 اپلیکیشن برتر دانلود ویدئو در سیستم عامل آی او اس محسوب می‌شود. این اپلیکیشن رایگان علاوه بر یوتیوب، سیر گسترده‌ای از سایت‌های مشابه دیگر را نیز تحت پشتیبانی خود قرار می‌دهد. رابط کاربری آن ساده و در عین حال زیبا طراحی شده است. پیشنهاد می‌کنیم که به منظور درک بهتر قابلیت‌های اپلیکیشن iBolt Downloader با استفاده از لینک ضمیمه شده نسبت به دانلود و نصب آن در آیپد یا آیفون خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 6s

قطعات گوشی آیفون 8 پلاس

قطعات گوشی اس 10

تعمیرات موبایل

منبع prodomainblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments