تعویض درب پشت S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک تعویض درب پشت S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

تعویض درب پشت S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

قاب پشت گلکسی اس 6 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S6 Edge) با چسب ها یا بهتر بگوییم لاستیک های آب بندی خاصی به بدنه اصلی آن چسبانده شده، اما دقت و بکارگیری ابزار مناسب قابل جداسازی و تعویض است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض قاب پشت و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 اج سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید.

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا قاب پشت گلکسی S6 Edge نیاز به تعویض پیدا می‌کند؟

گلکسی اس 6 سامسونگ یکی از اولین گوشی هایی بود که قاب پشت آن از جنس شیشه گوریلاگلس طراحی شد. قاب پشت این گوشی با شیشه گوریلاگلس 4 پوشانده شده و بدین سبب مقاومت نسبتا بالایی در برابر خراشیدگی و برخورد با اشیا و اجسام تیز دارد. به بیان دیگر خیلی راحت روی آن خط و خش ایجاد نمی‌شود اما به وجود آمدن خط و خش بر روی آن غیرممکن نیست و در خیلی از موارد دیده شده که ایجاد همین خط و خش ها روی قاب پشت گلکسی اس 6 اج سبب شده‌اند که کاربر برای تعویض قاب پشت گوشی به تعمیرکار مراجعه کنید.

از سمت مقابل چقدر شیشه گوریلاگلس در برابر خط و خش و برخورد با اشیای تیز مقاومت دارد، در برابر ضربه حساس است و اگر ضربه‌ای به قاب پشت این موبایل وارد شود، احتمال ترک برداشتن و شکستن آن بالا خواهد بود. بنابراین یکی دیگر از دلایلی که کاربران را ملزم به تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج همین مسئله شکستن قاب پشت دستگاه خواهد بود. این دو دلیل اصلی ترین دلایلی هستند که کاربران به واسطه آن ها برای تعویض قاب پشت گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge وارد عمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی گلکسی اس ۶ اج 

با تعویض قاب پشت حساسیت گوشی در برابر آب خوردگی بیشتر می‌شود!

اگرچه گلکسی اس 6 اج سامسونگ از استاندارد ضد آب بهره‌مند نیست و طراحی ضد آبی ندارد، اما سامسونگ در اطراف قاب پشت این گوشی لاستیک های آب بندی نصب کرده که به نوعی از نفوذ آب و گرد و غبار به فضای مابین قاب پشت و بدنه گوشی به درون آن جلوگیری می‌کند. زمانی که شما اقدام به تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج می‌کنید باید این لاستیک های آب بندی را از بین ببرید تا قادر به جداسازی درب پشت فابریک گوشی و نصب یک درب جدید به جای آن باشید. از آنجایی که جداسازی قاب پشت فابریک گوشی بدون از بین بردن لاستیک های آب بندی اطراف آن امکانپذیر نیست، بنابراین با تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج حساسیت دستگاه در برابر آب خوردگی چند برابر می‌شود و احتمال خرابی آن در اثر آب خوردگی زیادتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس ۶ اج  

 

تعویض درب پشت s6 edge

هزینه و قیمت تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج چقدر است؟

خوشبختانه تعویض قاب پشت گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge یکی از ارزان قیمت ترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود. سایر تعمیرات این گوشی مثل تعویض دوربین، تعویض برد، تعویض ال سی دی و تاچ و غیره می‌توانند به مراتب هزینه های بیشتری را برایتان به همراه داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید قاب پشت Galaxy S6 Edge خود را تعویض کنید، نگران هزینه آن نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید این تعمیر و تعمیرات گوشی های سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

تعویض قاب پشت Galaxy S6 Edge چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای انجام پروسه تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج زیاد نیست. اگر تعمیرکار مورد نظر برای تعمیر موبایل از ابزارهای لازم و تجربه کافی برخوردار باشد، احتمالا در کمتر از 30 دقیقه تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج شما را انجام می‌دهد. با این حال که تعویض قاب پشت سامسونگ Galaxy S6 Edge کار سختی نیست توصیه می‌کنیم انجام آن را به تعمیرکاری مجرب و با امکانات مناسب واگذار کنید. خیلی از تعمیرکاران موبایل ابزارهای مناسبی برای انجام این تعمیر ندارند و بدین سبب ممکن است در حین تعویض قاب پشت به بدنه اصلی دستگاه یا دیگر قطعات سخت افزاری آن آسیب وارد کنند.

آیا شخصا قادر به تعویض قاب پشت سامسونگ گلکسی S6 Edge خواهیم بود؟

همانطور که گفتیم تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج یکی از ساده ترین، کم هزینه ترین و بی‌دردسرترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود، بنابراین مطمئن باشید شما هم با کمی دقت و البته داشتن ابزارهای مناسب قادر به انجام این تعمیر خواهید بود. بدین منظور توصیه می‌کنیم ابتدا با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک ابزارها و قطعات لازم برای تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج را تهیه کنید. سپس مراحل کار را مطابق با توضیحاتی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض درب پشت گلکسی اس 6 اج ارائه شده دنبال کنید. بدین ترتیب شخصا قاب پشت گوشی گلکسی S6 اج را تعویض می‌کنید و نیاز به پرداخت اجرت تعمیر هم نخواهید داشت.

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

قاب پشت گلکسی اس 6 اج را با کمترین قیمت در مرکز موبایل کمک تعویض کنید

اگر می‌خواهید با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. برای استفاده از سرویس و خدمات موبایل کمک هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و از طریق تلفن یا سایت موبایل کمک قادر به ثبت سفارش تعمیر مورد نیازتان هستید. به منظور ثبت سفارش تعویض قاب پشت گلکسی اس 6 اج کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات Samsung S6 edge

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ