تعمیر برد S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک تعمیر برد S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

تعمیر برد S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

برد گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) یکی از قطعاتی است که کمتر در این گوشی دچار مشکل و عیب می‌شود، اما به هر حال در برخی شرایط ممکن است به تعمیر آن نیاز پیدا کنید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 را با کمترین قیمت و کیفیتی بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. پس با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چه دلایلی منجر به خراب شدن مادربرد گلکسی اس 9 می‌شوند؟

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 از استاندارد ضد آب پشتیبانی می‌کند و بدنه آن کاملا عایق و مقاوم در برابر نفوذ آب طراحی شده است. بنابراین در کمتر مواردی دیده می‌شود که نفوذ آب به داخل گوشی و تماس آن با برد دستگاه منجر به خراب شدن این قطعه شود، مگر در شرایطی که گوشی قبلا تعمیر شده باشد و لاستیک های آب بندی لبه های قاب آن از بین رفته و خاصیت اولیه را نداشته باشند. بنابراین برخلاف دیگر گوشی های موبایل، آب خوردگی از اصلی ترین عوامل خراب شدن مادربرد گلکسی S9 سامسونگ نیست!

اصلی ترین عاملی که باعث خراب شدن برد این گوشی و اجزای روی آن می‌شود، ضربه است. عموما وارد شدن ضربه به این موبایل منجر به خراب شدن مادربرد آن خواهد شد، چون ضربه‌ای که به بدنه دستگاه وارد می‌شود امکان انتقال به اجزای سخت افزاری و داخلی دستگاه را دارد. در برخی شرایط محدود و خاص هم دیده شده که به واقع برد و دیگر اجزا سخت افزاری گوشی Galaxy S9 خود به خود و بدون دخالت عامل جانبی خراب شده‌اند. بنابراین شما برای جلوگیری از خراب شدن مادربرد گلکسی S9 می‌توانید از وارد شدن ضربه به گوشی و همچنین تماس آن با آب جلوگیری به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ 

شرح تفاوت تعمیر و تعویض برد گوشی

پیش از اینکه ادامه این مطلب را ارائه کنیم لازم است به طور مختصر در مورد تفاوت تعمیر و تعویض برد گوشی های موبایل صحبتی داشته باشیم. زمانی که از تعویض برد گوشی سامسونگ صحبت می‌کنیم بدان معناست که مادربرد دستگاه کلا سوخته و نیاز به تعویض دارد. در این شرایط کل مجموعه برد و تمام اجزای سخت افزاری روی آن باید تعویض شوند، اما زمانی که از تعمیر مادربرد صحبت می‌کنیم منظور تعویض کل برد نیست! بلکه منظور می‌تواند تعویض قطعات سخت افزاری معیوب روی برد و ترمیم مدارهای الکترونیکی آن ها باشد.بنابراین در تعویض برد، مادربرد گوشی به همراه قطعات روی آن کاملا تعویض می‌شود اما در تعمیر برد فقط قطعات و مدارهای روی آن تعویض و ترمیم خواهند شد و مورد فابریک گوشی روی آن باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعمیر برد سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعویض و تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 چقدر است؟

اگر قرار باشد برد گوشی گلکسی S9 سامسونگ تعویض شود، هزینه انجام این کار بسیار بالا خواهد بود. متاسفانه تعویض برد هر گوشی یکی از گران قیمت ترین تعمیرات آن محسوب می‌شود و با توجه به جدید بودن گوشی گلکسی اس 9 و قطعات سخت افزاری آن، طبیعتا هزینه تعویض برد آن بسیار زیاد است. اما اگر قرار باشد تعمیر برد انجام گیرد، ممکن است با هزینه ناچیزی قادر به انجام این کار باشید. هزینه تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 وابسته به تعداد و نوع قطعاتی است که باید در گوشی تعمیر شوند. هرچقدر تعداد و حساسیت این قطعات بیشتر باشد، هزینه تعمیر برد هم افزایش می‌یابد. بنابراین هزینه تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 نسبت به تعویض بر این گوشی بسیار کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 

 

تعمیر برد s9 سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

آیا همه تعمیرکاران موبایل قادر به تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 هستند؟

متاسفانه تمام تعمیرکاران موبایل قادر به تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 سامسونگ نیستند! برای اینکه بتوان برد گلکسی S9 یا هر گوشی دیگری را تعمیر کرد، فرد تعمیرکار باید با لحیم کاری میکرو و نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی روی برد به خوبی آشنایی داشته باشد که این دو حرفه نیاز به دانش و دقت بالایی دارند. به همین جهت شما نمیتوانید به منظور تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 به هر تعمیرکاری مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم انجام این کار را به تعمیرکاری بسپارید که حداقل چند سال در حوزه تعمیرات موبایل سابقه و تجربه داشته باشد و مطمئن باشید که وی با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی روی برد و لحیم کاری میکرو آشنایی کامل دارد. اگر به دنبال بهترین مرجع برای تعمیر مادربرد و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 9 سامسونگ هستید، موبایل کمک یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض و تعمیر مادربرد Galaxy S9 چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض برد سامسونگ گلکسی S9 لازم است به مراتب از مدت زمانی که باید برای تعمیر مادربرد این گوشی صرف شود کمتر خواهد بود. تعویض برد این گوشی شاید ظرف کمتر از 90 دقیقه قابل انجام باشد، اما برای تعمیر آن باید مراحل دقیقی طی شوند و عملکرد هر یک از قطعات سخت افزاری روی برد بررسی گردند و قطعات معیوب تعویض و دوباره مورد تست قرار گیرند. طبیعی خواهد بود که در این شرایط مدت زمان بیشتری برای تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 لازم است. عموما بهتر است برای تعمیر برد گلکسی S9 چیزی در حدود 2 الی 4 روز زمان صرف شود و تمام تست ها و بررسی های لازم بعد از تعمیر برد بر روی گوشی انجام گیرند. برای اینکه بتوانید در سریع ترین زمان ممکن تعویض یا تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ 

آیا تعمیر برد گلکسی S9 با گارانتی در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام می‌شود؟

اگر گوشی گلکسی اس 9 شما هنوز در دوره گارانتی قرار دارد و برد آن بنا به دلایل نامشخص و بدون دخالت شما از کار افتاده باشد، می‌توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید و احتمالا به صورت رایگان تعمیر برد را انجام دهید. بدین منظور کافیست به یکی از نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه کنید و موضوع را برای کارشناس مربوط شرح دهید. البته دقت داشته باشید که تعمیر رایگان برد تحت ضوابط گارانتی فقط در شرایطی انجام می‌شود که ثابت شود شما دخالتی در خراب شدن برد نداشته‌اید یا آب خوردگی و ضربه منجر به خرابی این قطعه نشده باشند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ بازار موبایل ایران

با کمترین هزینه تعمیر مادربرد گلکسی اس 9 را در موبایل کمک انجام دهید!

شما می‌توانید با استفاده از سرویس موبایل کمک ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت شاهد تعویض و تعمیر برد گلکسی S9 سامسونگ خود باشید. کارشناسان موبایل کمک برای انجام تعمیرات روی گوشی مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات استفاده می‌کنند و تمام استاندارد های ضروری و لازم را در نظر می‌گیرند. بدین ترتیب نتیجه تعمیر گوشی در بهترین حالت ممکن خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر برد سامسونگ گلکسی S9 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9

قطعات S9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ