تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

خراب شدن و بروز اختلال در پروسه شارژ باتری گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در آن رخ می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 سامسونگ را با کیفیتی بهتر از نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

علائم نشان دهنده وجود مشکل در فلت شارژ گوشی چه هستند؟

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که چه علائمی می‌توانند نشان دهند که فلت شارژ گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ یا هر گوشی دیگری دچار مشکل شده است! عموما بروز مشکل در فلت شارژ گوشی های موبایل با بروز اختلال در پروسه شارژ باتری گوشی نمایان می‌شود. در برخی شرایط هم ممکن است مسئله عمیق تر شود و مشکلاتی در نحوه تامین انرژی مورد نیاز دستگاه به وجود آورد و با پدیده هایی مثل ریستارت شدن خودکار گوشی و غیره همراه باشد که ناشی از قطع و وصل شدن مدار شارژ خواهد بود. بنابراین اگر گوشی را به شارژ می‌زنید اما شارژ نمی‌شود، اگر گوشی فقط در حالت خاموش شارژ می‌شود، اگر گوشی شما زمانی که به شارژ متصل می‌شود به طور خودکار ریستارت می‌گردد، اگر گوشی بدون دستور شما و خودکار در بازه های مختلف ریستارت می‌شود و غیره همگی می‌توانند علائم نشان دنده وجود مشکل در فلت شارژ و مدار پاور باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 

 

تعمیر فلت شارژ گوشی s9 سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

 

هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 سامسونگ و مدار پاور این گوشی در مقایسه با اغلب تعمیراتی که روی آن صورت می‌گیرد نظیر تعمیر ال سی دی، تعمیر برد، تعمیر دوربین و غیره هزینه کمتری دارد. به همین دلیل زیاد نگران هزینه آن نباشید. اگر می‌خواهید تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 شما با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. مرکز موبایل کمک عرضه کننده مستقیم قطعات اورجینال گوشی بوده و به همین دلیل کارشناسان این شرکت با کمترین قیمت و هزینه قادر به تعمیر گوشی شما خواهند بود. ضمن اینکه با استفاده از سرویس این مرکز نیازی به پرداخت اجرت تعمیر به تعمیرکار نخواهید داشت و اجرت تعمیرکار توسط خود شرکت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ 

تعمیر فلت شارژ سامسونگ Galaxy S9 چقدر زمان می‌برد؟

در اغلب موارد مشکلات و باگ هایی که در عملکرد فلت شارژ و مدار پاور سامسونگ گلکسی S9 رخ می‌دهند با تعویض چند قطعه مشخص برطرف خواهند شد، بنابراین عموما انجام این تعمیر زمان زیادی لازم ندارد. اما در برخی شرایط خاص ممکن است چندین بخش مختلف گوشی دچار مشکل و اختلال شده باشند که در این حالت باید تک تک آن ها تعمیر شوند و سپس گوشی حداقل چند ساعت مورد بررسی و تست قرار گیرد. بنابراین به طور کلی باید گفت که تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 خیلی زمانگیر نیست و شاید در بدترین حالت ممکن یک روز زمان لازم داشته باشد. اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر فلت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی S9 شما انجام شود و گوشی را با ضمانت اصالت قطعه تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

آیا کیفیت تعمیر نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ بهتر از موبایل کمک است؟

متاسفانه خیلی از افراد بر این باورند که نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ نسبت به سایر مراجع کیفیت بهتری در خدمات ارائه می‌کنند، در حای که  اصلا اینطور نیست و بسیاری از کاربران در گزارش های مختلف از سرویس های بی‌کیفیت نمایندگی های رسمی سامسونگ گلایه کرده‌اند. اگر موبایل سامسونگ شما گارانتی است و هنوز گارانتی آن به پایان نرسیده و بدون دخالت شما با مشکل شارژ مواجه شده، مطمئنا بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ خواهد بود چون در این حالت می‌توانید با استفاده از گارانتی، گوشی خود را تعمیر کنید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اما اگر گوشی شما گارانتی ندارد، به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم که به منظور تعمیر آن به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نمایید. در خیلی از موارد نمایندگی سامسونگ سعی می‌کند حتی مشکلات به وجود آمده در مدار پاور و فلت شارژ گوشی را به گردن مشتری بیندازد تا بدین ترتیب از گارانتی محصول دوری کرده  و هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 را از مشتری دریافت کند. بنابراین این تصور که کیفیت سرویس دهی نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ از دیگر مراجع بهتر است، یک باور غلط و البته رایج به شمار می‌رود.

 

تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 سامسونگ

 

عواملی که می‌توانند منجر به بروز اختلال در مدار پاور و فلت شارژ گوشی شوند کدامند؟

برخی عوامل جانبی می‌توانند دلیل بروز اختلال در عملکرد مدار پاور و فلت شارژ گوشی موبایل باشند، بنابراین توصیه می‌کنیم به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از این عوامل مربوط به بکارگیری شارژرهای بی‌کیفیت می‌شود. عامل بعدی نوسانات جریان برق است که احتمال دارد در حین متصل بودن گوشی شما به شارژر رخ دهد و به مدار پاور آن آسیب برساند. آب خوردگی هم می‌تواند از دیگر دلایل خراب شدن فلت شارژ و مدار پاور گلکسی S9 باشد. از سوی دیگر درست استفاده نکردن از گوشی در زمان نصب شارژر به آن و جداسازی شارژر هم می‌تواند به فلت شارژ دستگاه و سوکت یو اس بی نوع سی (IUSB Type C) گلکسی S9 آسیب برساند. سعی کنید به این موارد توجه داشته باشید تا ملزم به تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 نشوید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری گلکسی اس ۹ سامسونگ 

تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر به دنبال مرجعی هستید که تعمیر فلت شارژ و مدار پاور و یا به طور کلی تعمیرات سامسونگ گلکسی S9 را با ضمانت برایتان انجام دهد و کمترین هزینه ممکن را هم دریافت کنید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک تعمیر گوشی مشتریان را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند و بدین منظور از جدیدترین متدها، بهترین قطعات و مدرن ترین ابزارها استفاده به عمل می‌آورند که نتیجه کار دستیابی به بهترین کیفیت خواهد بود. پس با موبایل کمک می‌توانید با خیال آسوده و صرف کمترین هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 9 خود را انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر فلت شارژ و مدار پاور سامسونگ گلکسی S9 در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

گوشی سامسونگ اس 9

قطعات گوشی سامسونگ اس 9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ