تعمیر یا تعویض دوربین S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

دوربین گلکسی اس 6 اج سامسونگ ممکن است با حالت های مختلفی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. دیگر نیازی نیست که نگران هزینه این تعمیر باشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S6 Egde کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

انواع مختلف خرابی در دوربین سامسونگ گلکسی S6 Edge

دوربین گلکسی اس 6 اج سامسونگ ممکن است به شیوه های مختلف و در حالت های گوناگونی دچار خرابی شود. اول از همه اینکه گوشی دارای دو دوربین اصلی و سلفی است و هر یک از این دو می‌توانند به طور مستقل خراب شود. عموما هزینه و دردسر تعویض یا تعمیر دوربین اصلی گلکسی S6 Egde از دوربین سلفی آن بیشتر است. در برخی شرایط خاص هم دیده شده که هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی بنا به دلایل متفاوت نظیر آب خوردگی یا وارد شدن ضربه به دستگاه دچار مشکل شده‌اند.

علاوه بر این موارد در برخی شرایط هم دیده شده که کاور روی لنز دوربین اصلی یا پشت گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ در اثر ضربه می‌شکند. اگر این اتفاق برای شما هم رخ داد نگران نباشید چون عملا آسیبی به ماژول و لنز دوربین اصلی دستگاه وارد نشده و فقط شیشه روی آن شکسته که  با ترفندهای خاصی قابل تعویض خواهد بود. در اینگونه موارد هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج به مراتب نسبت به حالتی که ماژول دوربین تعویض شود کمتر خواهد بود. بنابراین خراب شدن دوربین Galaxy S6 Edge سامسونگ می‌تواند به شیوه های مختلف رخ دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge  

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج چقدر است؟

هزینه‌ تعمیر دوربین گلکسی S6 Edge سامسونگ به نوعی به خرابی ارتباط دارد که در دوربین گوشی به وجود آمده است. برای مثال اگر در اثر آب خوردگی هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی گوشی سوخته باشند و نیاز به تعویض پیدا کنند، طبیعتا هزینه تعمیر موبایل افزایش می‌یابد چون حتی با در نظر نگرفتن اجرت تعمیر هم باید هزینه خرید دو ماژول دوربین اورجینال از سوی مشتری پرداخت شود. طبیعتا اگر فقط یک ماژول آسیب ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه تعمیر کاهش پیدا می‌کند. در برخی شرایط خاص هم ممکن است مشکل دوربین گوشی فقط با تعویض کاور شیشه‌ای روی آن یا جداسازی  نصب مجدد سوکت آن برطرف شود. طبیعی است که در این شرایط هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج سامسونگ به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. به طور کلی تعمیر دوربین این موبایل می‌تواند با توجه به نوع خرابی به وجود آمده در آن هزینه ناچیز یا گزافی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

تعمیر دوربین سامسونگ Galaxy S6 Edge چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دوربین گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ لازم است هم به نوع و شدت خرابی که در آن به وجود آمده بستگی دارد. برای مثال اگر فقط قرار باشد تعویض شیشه یا کاور روی لنز دوربین اصلی گوشی انجام شود، طبیعتا زمان زیادی برای انجام این تعمیر نیاز نیست اما اگر در سمت مقابل هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی نیازمند تعویض باشند، طبیعتا باید مدت زمان بیشتری برای تعمیر دستگاه صفر شود. به طور کلی طبق تخمین ما میانگین مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج حدود 90 دقیقه خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 Edge 

 

تعمیر یا تعویض دوربین سامسونگ s6 edge

آیا شخصا می‌توانیم دوربین گوشی گلکسی S6 اج را تعمیر کنیم؟

نباید مدعی شد که تعمیر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge کار آسانی است و شما به سادگی از پس انجام آن بر خواهید آمد. اگر قرار باشد ماژول دوربین اصلی یا سلفی دستگاه تعویض شوند، بهتر است انجام این کار را به تعمیرکاری با تجربه واگذار کنید، مگر اینکه خودتان شخصا تجربه و اعتماد به نفس کافی برای انجام این کار را داشته باشید. برای تهیه ابزار ها و قطعات اورجینال مورد نیازتان می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و موارد مذکور را خریداری نمایید. که توسط تیم تحریریه موبایل کمک تدوین شده‌اند.

در سه مقاله فوق به ترتیب نحوه دقیق تعویض لنز دوربین اصلی، لنز دوربین سلفی و همچنین شیشه یا کاور لنز دوربین اصلی گوشی Galaxy S6 Edge سامسونگ شرح داده شده است. سعی کنید تمام مراحل کار را طبق توضیحات مقاله های ارائه شده سپری کنید تا مشکلی در پروسه تعمیر دوربین گوشی نداشته باشید. فراموش نکنید که در صورت بروز هر گونه مشکل، کارشناسان موبایل کمک آماده یاری رساندن به شما هستند.

اصلی ترین دلایل خراب شدن دوربین سامسونگ Galaxy S6 Edge کدامند؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که اصلا چه عواملی منجر به خراب شدن دوربین گلکسی اس 6 اج سامسونگ می‌شوند؟ عوامل متعددی ممکن است در این راستا تاثیرگذار باشند اما دو عامل اصلی همیشه بیشترین تاثیر را دارند. اولین عامل مسئله ضربه و فشار است. در خیلی از موارد دیده شده که وارد شدن یک ضربه یا فشار به بدنه گوشی و ماژول دوربین آن منجر به از کار افتادن دوربین دستگاه می‌شود. در خیلی از موارد هم دیده شده که آب خوردگی عامل خراب شدن دوربین گوشی است. بنابراین اگر می‌خواهید شانس خراب شدن دوربین گوشی گلکسی S6 Edge خود را به حداقل برسانید، بهتر است تا حد ممکن مراقب وارد شدن ضربه به آن و همچنین تماس دستگاه با آب باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S6 Egde کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین گلکسی اس 6 اج را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید!

اگر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارد، به هیچ عنوان نگران هزینه آن نباشید چون با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گوشی مذکور را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای انجام تعمیرات لازم از جدیدترین و بهترین ابزارها و متدهای تعمیر موبایل استفاده می‌کنند و این مسئله سبب می‌شود که کیفیت نهایی تعمیر صورت گرفته در بالاترین سطح ممکن باشد و در عین حال با صرف کمترین هزینه انجام گیرد. ضمنا تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود شامل گارانتی خواهند بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 اج کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات گوشی سامسونگ S6 edge

قطعات گوشی 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ