تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2017) یکی از گوشی های رده پایین جدیدی است که کاربران نسبتا زیادی هم دارد. با سرویس موبایل کمک تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 را بهتر از نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن تاچ ال سی دی Galaxy J2 2017

چندین دلیل مختلف می‌توانند منجر به خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی موبایل از جمله گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2017 شوند. یکی از اصلی ترین این دلایل ضربه و فشار است! در 80 درصد مواقع خرابی هایی که روی تاچ و ال سی دی گوشی های موبایل به وجود می‌آیند ناشی از ضربه و فشارهایی هستند که به این گجت ها وارد می‌شود. در این بین افتادن گوشی از دست کاربر  و شکستن ال سی دی و تاچ یکی از اصلی ترین دلایل خراب شدن این قطعات در گوشی سامسونگ گلکسی J2 2017 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعمیر lcd موبایل

تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 با کمترین قیمت و هزینه

از سمت دیگر آب خوردگی هم می‌تواند باعث خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی شود و در خیلی از مواقع دیده شده که بکارگیری دستگاه با دست خیس سبب شده آب به درون آن نفوذ کند و منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ ال سی دی شود. البته همیشه کاربر مستقیما در اختلال هایی که برای تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به وجود می‌آید نقش ندارد و در برخی موارد هم دیده شده که این اختلال ها خود به خود ایجاد می‌شوند. اما با وجود تمام این تفاسیر شما با در نظر گرفتن دو موضوع نام بره شده و علت های اصلی خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 می‌توانید تا حد زیادی از بروز مشکل در عملکرد تاچ ال سی دی دستگاه خود جلوگیری به عمل آورید.

آیا استفاده از گارد می‌تواند از شکستن تاچ ال سی دی جلوگیری کند؟

همانطور که در بخش قبل اشاره داشتیم در 80 درصد مواقع خراب شدن تاچ ال سی دی ناشی از شکستن آن است و شکستن ال سی دی هم عموما به دلیل افتادن موبایل از دست کاربر رخ می‌دهد. در این بین شاید بپرسید که آیا استفاده از گارد یا قاب های موبایل می‌تواند مانع وارد شدن ضربه به گوشی و جلوگیری از آسیب دیدن آن شود؟ پاسخ این سوال مثبت است! نصب گارد در گوشی شاید نتواند تضمینی مبنی بر این موضوع نباشد که با افتادن گوشی صفحه نمایش آن نشکند اما چون گارد های ژله‌ای می‌توانند بخشی از نیروی ضربه‌ای وارد به گوشی را مستهلک کنند، بنابراین نیروی وارد بر ال سی دی دستگاه کاهش یافته و شانس سالم ماندن آن افزایش پیدا می‌کند. بنابراین یکی دیگر از روش های خوبی که می‌توانید از آن برای جلوگیری از آسیب دیدن تاچ ال سی دی گوشی موبایل گلکسی جی 2 مدل 2017 استفاده کنید مربوط به بکارگیری گارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 چقدر است؟

مهمترین سوالی که شاید به دنبال پاسخ آن هستید مربوط به هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 می‌شود! خوشبختانه با توجه به اینکه گوشی سامسونگ Galaxy J2 2017 یک گوشی رده پایین است، بنابراین تاچ ال سی دی خیلی گران قیمتی در آن نصب نشده و به طبع هزینه تعویض و تعمیر آن هم بالا نخواهد بود. البته هزینه تعویض ال سی دی و تاچ این گوشی در مقایسه با هزینه دیگر تعمیرات رایجی که روی آن انجام می‌شوند شاید کمی بیشتر باشد اما در مقایسه با هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گوشی های دیگر چندان بالا نیست. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ال سی دی J2 را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2017 

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا با تعویض گلس سامسونگ Galaxy J2 2017 هم می‌تواند شکستگی صفحه نمایش را رفع کرد؟

در برخی شرایط خاص ممکن است بتوانید با تعویض گلس گلکسی جی 2 مدل 2017 هم مشکل صفحه نمایش آن و شکستگی های نمایشگر را برطرف سازید. البته انجام این کار توسط خود شما امکانپذیر نیست و بدین منظور حتما باید به مرکز موبایل کمک مراجعه کنید چون پروسه جداسازی و تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل پروسه پیچیده‌ای بوده و نیازمند بکارگیری تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و خاصی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله توصیه می‌کنیم با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک ارتباط برقرار کرده و از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 با کمترین قیمت و هزینه

تعمیر ال سی دی در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

خیلی از افراد بنا به دلایل نامعلوم تصور دارند که نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ می‌توانند نسبت به سایر مراکز تعمیر موبایل به شیوه بهتری تعمیرات گوشی و تعویض تاچ ال سی دی را انجام دهند اما در عمل اصلا اینطور نیست! تا زمانی که گوشی شما شامل گارانتی نشود و نتوانید از گارانتی آن برای تعمیر ال سی دی گلکسی J2 2017 استفاده کنید، عملا مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ هیچ معنایی ندارد و فقط منجر به معطل شدن شما می‌شود. عموما پروسه تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 در نمایندگی های سامسونگ خیلی کند انجام خواهد شد و در خیلی از مواقع هم کیفیت مطلوبی ندارد. بنابراین اگر گوشی شما گارانتی نیست و نمی‌توانید ال سی دی آن را با گارانتی تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم فکر مراجعه به نمایندگی های سامسونگ را از ذهنتان بیرون کنید تا تعمیرات موبایل مورد نظرتان با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن انجام شود.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017 را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy J2 2017 خود را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و تجهیزات مدرن، تعمیر گوشی های موبایل مشتریان را انجام می‌دهند. فراموش نکنید که تمام تعمیرات انجام شده توسط کارشناسان این شرکت شامل گارانتی اصالت قطعه می‌شوند. به منظور ثبت تعویض تاچ ال سی دی و یا تعمیرات گلکسی J2 2017 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

 خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ