تعمیر برد S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک تعمیر برد S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

تعمیر برد S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

مادربرد گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری این گوشی موبایل است که بروز مشکل در عملکرد آن منجر به بروز مشکل در عملکرد کل گوشی می‌شود. با سرویس تعمیر موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 7 سامسونگ را با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خرابی برد گلکسی S7 سامسونگ کدامند؟

دلایل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن مادربرد سامسونگ گلکسی اس 7 شوند. برای مثال وارد شدن ضربه به گوشی یکی از این عوامل است. مادربرد گوشی موبایل از جمله گلکسی S7 شامل قطعات سخت افزار و الکترونیکی متعدد و بسیار حساسی می‌شود که هر یک دارای وظایفت مشخص و مهمی هستند. آسیب دیدن هر یک از این قطعات منجر به بروز اختلال در عملکرد دستگاه خواهد شد. علاوه بر وارد شدن ضربه به گوشی، مسائل دیگری همچون آب خوردگی گلکسی اس 7 هم می‌تواند منجر به خراب شدن مادربرد گوشی Galaxy S7 سامسونگ شود. اگرچه این گوشی از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند اما با این حال گزارشات زیادی مبنی بر خرابی ناشی از آب خوردگی در این گوشی دریافت شده و این مسئله یکی از دلایل سوختن مادربرد گوشی هم محسوب می‌شود. در برخی شرایط هم واقعا هیچ عامل این چنینی در ایجاد مشکل برای برد گوشی موثر نبوده و مادربرد دستگاه بنا به دلایل نامعلوم دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

هزینه تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 7 چقدر است؟

اگر مادربرد گلکسی S7 سامسونگ به گونه‌ای خراب شود که فقط با تعویض این قطعه مشکل برطرف گردد، هزینه تعمیر دستگاه بالا خواهد بود. برد این گوشی یکی از گران قیمت ترین قطعات سخت افزاری آن است و مطمئنا برای تعویض آن باید هزینه گزافی پرداخت شود. اما اگر بتوان با تعمیر برد اصلی گوشی مشکل را برطرف کرد و از تعویض آن ممانعت به عمل آوربد، هزینه تعمیر برد گلکسی اس 7 کاهش پیدا می‌کند. البته در نظر داشته باشید که هر تعمیرکاری قادر به تعمیر برد گلکسی اس 7 نیست و اغلب تعمیرکاران موبایل در شرایطی که مادربرد دستگاه با مشکل مواجه شود، پیشنهاد تعویض آن را ارائه می‌کنند. بنابراین برای تعمیر برد گلکسی اس 7 حتما به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید یا از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعمیر برد گوشی سامسونگ s7

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

 

تعویض یا تعمیر برد گلکسی S7 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد گلکسی S7 سامسونگ تعویض شود، زمان زیادی برای انجام این کار لازم نخواهد بود. عموما یک تعمیرکار خوب با دسترسی به ابزارهای تعمیر مناسب می‌تواند ظرف کمتر از 120 دقیقه، تعویض مادربرد گوشی گلکسی S7 سامسونگ را انجام دهد. اما در شرایطی که لازم باشد برد گوشی تعمیر گردد، وضعیت متفاوت خواهد بود. در این شرایط پروسه تعمیر به مراتب پیچیده‌تر می‌شود چون تعمیرکار باید تک تک قطعات سخت افزاری روی مادربرد را بررسی و در صورت نیاز تعویض کرده و سپس باز هم عملکرد آن ها را تست نماید. بدیهی است که در این حالت زمان زیادی صرف تعمیر برد گلکسی اس 7 شود. میانگین زمان تخمینی ما برای انجام این کار مابین 2 الی 3 روز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7  

 

برای تعمیر برد سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر برد گلکسی اس 7 را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اگر بنا به هر دلیل مادربرد گوشی گلکسی اس 7 شما دچار مشکل شده و می‌خواهید تعمیر آن را به دست تعمیرکاری مجرب بسپارید که خیالتان از همه نظر راحت باشد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 7 را صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر، برد گلکسی S7 شما را بررسی و تعمیر خواهند کرد. ضمنا فراموش نکنید که تمام تعمیرات انجام شده توسط کارشناسان موبایل کمک دارای ضمانت و گارانتی اصالت قطعه هستند. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر گلکسی اس 7 سامسونگ توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی اس 7

قطعات موبایل

خرید موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ