چگونه مشکل ویبره نخوردن آیفون را حل کنیم؟

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که از حالت ویبره یا لرزشی در آیفون‌های خود استفاده کنند، اما ظاهرا در این میان برخی از افراد با مشکل ویبره نخوردن آیفون مواجه شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون در آی او اس 10 را به شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

هشدار لرزشی یا اصطلاحا ویبره یکی از قابلیت‌های کاربردی است که در گوشی‌های هوشمند شاهد به کارگیری آن هستیم. بسیاری از کاربران تمایل دارند که از ویبره به عنوان زنگ هشدار گوشی خود استفاده کنند. هشدار لرزشی یا ویبره در آیفون‌های اپل هم ارائه شده، اما به تازگی شاهد گزارش‌هایی مبنی بر عدم عملکرد صحیح این قابلیت در آیفون‌های اپل بودیم. اغلب این گزارش‌ها مربوط به آیفون‌های مجهز به سیستم عامل آی او اس 10 بوده‌اند، بنابراین لازم دانستیم که مقاله‌ای اختصاصی را تنظیم نموده و بدین سبب نحوه حل مشکل ویبره نخوردن آیفون‌ها را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

چگونه مشکل ویبره نخوردن آیفون را حل کنیم؟

به منظور رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون باید دو موضوع اصلی را بررسی کنید که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم. در قدم اول تنظیمات بخش زنگ هشدار آیفون خود را بررسی کنید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شوید.
  • در لیست موجود گزینه Sounds را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید مطمئن شوید که گزینه Vibrate on Ring آیفون شما فعال است. فعال بودن این گزینه بدان معناست که در حین دریافت تماس ویبره یا هشدار لرزشی توسط آیفون اعمال شود. اگر گزینه Vibrate on Ring در آیفون شما فعال نیست، آن را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون

  • حال در لیست تنظیمات بخش Sounds گزینه Ringtone را انتخاب کنید. این گزینه در انتهای لیست موجود در این قسمت واقع شده است.
  • حال گزینه Vibration را بررسی کنید. این گزینه نباید در حالت None قرار داده شده باشد. اگر در مقابل گزینه Vibration عبارت None را مشاهده کردید، باید این گزینه را لمس کرده و از الگوهای موجود یک الگوی ویبره را انتخاب کنید. در آیفون‌های اپل این امکان وجود دارد که کاربر الگوی ویبره اختصاصی و مد نظر خود را تعریف نماید. در صورتی که به منظور نحوه انجام این عمل و ساخت الگوی ویبره اختصاصی برای آیفون خود نیاز به راهنمایی داشتید، می‌‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

پس از انجام مراحل فوق نوبت به آن می‌رسد که فعال بودن قابلیت لرزشی یا ویبره آیفون خود را بررسی کنید. بدین منظور باید مراحل زیر را طی نمایید:

 

رفع مشکل ویبره نخوردن آیفون

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

  • وارد بخش تنظیمات یا Settings آیفون خود شوید.
  • گزینه General را انتخاب کنید.
  • گزینه Accessibility را لمس کنید.
  • در لیست موجود به سمت پایین حرکت کرده و گزینه Vibration را انتخاب نمایید.
  • اسلایدر موجود در کنار این گزینه را فعال کنید تا حالت ویبره یا لرزشی آیفونتان فعال شود.با انجام مراحل فوق به احتمال زیاد مشکل ویبره نخوردن آیفون شما رفع می‌شود. چنانچه همچنان مشکل مورد نظر رفع نشد، احتمالا دستگاه از نظر سخت افزاری دچار مشکل شده است. با این حال توصیه می‌کنیم که پیش از واگذار کردن آیفون خود به دست تعمیرکاران، تماسی با کارشناسان موبایل کمک حاصل کرده و از راهنمایی‌های دقیق‌تر آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 6 Plus

ال سی دی Note 9

قطعات سامسونگ S9 Plus

 

منبع howtoisolve

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments