انجام تمامی خدمات ترجمه با یک سایت: ترجمیک

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم خدمات مدنظرمان را تنها با یک سایت انجام دهیم. این مسئله زمانی برای ما اهمیت پیدا می‌کند که وقت کمی داشته باشیم؛ بنابراین به دنبال بهترین جا برای انجام امور مرتبط می‌گردیم.

خدمات ترجمه از چندین جهت گسترش پیدا می‌کنند: ترجمه متون رسمی و اسناد مهم قانونی، ترجمه متون دانشگاهی، ترجمه وبسایت، ترجمه همزمان برای جلسات و غیره. اگر به دنبال کامل‌ترین جا برای انجام امور مرتبط با ترجمه هستید، سایت ترجمه ترجمیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سایت ترجمه ترجمیک با بیش از ۲۵۰۰۰ نویسنده و متخصص در زمینه‌های مختلف، خدمات ترجمه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. فرصت را از دست ندهید و پس از مطالعه این مقاله، برای ثبت سفارش ترجمه خود اقدام کنید!

خدمات ترجمه سایت ترجمیک

سایت ترجمه ترجمیک خدمات مختلفی را پوشش می‌‌دهد؛ از ترجمه متون علمی گرفته تا ترجمه همزمان در جلسات مهم بین‌المللی. تنها کاری که باید بکنید، این است که وارد سایت شوید و به دنبال خدمات مورد نیازتان بگردید. سپس آن‌ را انتخاب کنید و سفارش خود را در پنل کاربری تکمیل کنید.

انجام تمامی خدمات ترجمه با یک سایت: ترجمیک

ترجمه متون دانشگاهی و علمی

یکی از خدمات مهم ترجمیک، ترجمه متون دانشگاهی و تخصصی است. ترجمیک در رشته‌های مختلف مترجم دارد، بنابراین در صورت سفارش ترجمه تخصصی، نگران وجود غلط علمی در متن ترجمه نخواهید بود. خدمات ترجمه مقالات تخصصی علمی زیر نظر مترجم متخصص همان رشته انجام خواهد شد. بخشی از خدمات مهم ترجمیک در زمینه امور دانشگاهی و به شرح زیر هستند:

  • ترجمه مقاله
  • ترجمه تخصصی
  • ترجمه کتاب
  • ویرایش تخصصی و نیتیو
  • پارافریز تخصصی

ترجمه رسمی اسناد قانونی و قراردادها

یکی دیگر از خدمات مهم ترجمیک، خدمات ترجمه رسمی مدارک است. ترجمیک با مترجمان رسمی معتبر زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و روسی همکاری می‌کند و «کیفیت»، «قانون‌مداری» و «خوش‌قولی» در خدمات ترجمه رسمی، شروط اساسی این شرکت برای ارائه خدمات هستند.

اسناد و مدارک زیر از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که برای انجام ترجمه با مهر مترجم رسمی در شرکت ترجمیک ارسال می‌شوند:

  • اسناد هویتی (ترجمه شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گواهی تجرد،‌ کارت پایان خدمت، گواهی فوت و ولادت، پاسپورت و سایر موارد)
  • مدارک تحصیلی (اصل دانشنامه، ریزنمرات، مدرک دیپلم، گواهی اشتغال به تحصیل و سایر موارد)
  • اسناد مالی (فیش حقوقی، سند مالکیت، مبایعه‌نامه و سایر موارد)
  • مدارک شغلی (سابقه بیمه، گواهی اشتغال به کار، انواع قرارداد و سایر موارد)
  • اسناد حقوقی (سند ازدواج و طلاق، گواهی وکالت، استشهادیه و سایر موارد)

ترجمه رسمی اسناد و مدارک از جمله مهم‌ترین خدمات ترجمیک به حساب می‌آیند که در نهایت دقت و امنیت انجام می‌شوند. علاوه بر آن، ترجمیک امکانی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند به راحتی تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه را روی مدارک خود دریافت کنند؛ به این صورت که در صورت نیاز مشتری، خود دارالترجمه این وظیفه را به عهده می‌گیرد.

ترجمه رسمی آنلاین با ترجمیک

یکی از ویژگی‌های خوب ترجمیک، امکان ثبت سفارش ترجمه رسمی به صورت آنلاین است. با این امکان، در هر کجا که هستید، سفارش ترجمه رسمی دهید و مدارکی که قصد ترجمه آن‌ها را دارید، وارد کنید. با انتخاب خدمات آنلاین دارالترجمه ترجمیک، پیک دارالترجمه در سریع‌ترین زمان به منظور دریافت مدارک در محل مورد نظر شما حضور پیدا می‌کند. پس از اتمام سفارش و انجام آن، مدارک خود را در همان محل تحویل خواهید گرفت.

ترجمه وبسایت

خیلی از کسب‌وکارها برای ارتقای برند خود، به فکر راه‌اندازی وبسایت‌های چندزبانه می‌افتند. جدا از آن، سایت‌های بین‌المللی و تجاری که خدمات بین کشوری را ارائه می‌دهند، حتما باید یک وبسایت چند زبانه داشته باشند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

با انتخاب ترجمیک، وبسایت خود را به هر زبانی که می‌خواهید ترجمه کنید و یک سایت چند‌زبانه بسازید! برای این کار، تنها کافی است که سفارش «ترجمه وبسایت» دهید و زبان مقصد خود را انتخاب کنید. سایت ترجمه ترجمیک بالای ۳۰ زبان زنده دنیا را پوشش می‌دهد. منتظر چی هستید؟ محتوای وبسایت خود را در یک فایل برای ترجمیک ارسال کنید تا یک مترجم خبره، سایت شما را به هر زبانی که می‌خواهید، ترجمه کند.

ترجمه همزمان و اعزام مترجم شفاهی

ارتباط با تاجران بین‌المللی و اخذ قرارداد کاری با شرکت‌‌های خارجی مثل قبل سخت نیست. برای انجام این امور به هر زبانی، به یک مترجم شفاهی حرفه‌ای و کاربلد نیاز خواهید داشت. مترجم شفاهی خود را از سایت ترجمه ترجمیک بخواهید! در هر کجا که هستید، مترجم خود را به زبان مدنظرتان انتخاب کنید و پس از فرایند اداری، امور بین‌المللی خود را با یک مترجم شفاهی حرفه‌ای و مطمئن به پایان برسانید.

هزینه خدمات ترجمه ترجمیک

هزینه ترجمه در اولین مرحله به نوع ترجمه و زمینه متن بستگی دارد. معمولا ترجمه وبسایت، زیرنویس فیلم و ترجمه‌های عمومی از ترجمه متون تخصصی هزینه کمتری برمی‌دارد. خوشبختانه ماشین حساب ترجمیک، به شما این امکان را می‌دهد تا هزینه ترجمه هر متنی که دارید را محاسبه کنید. برای این کار، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. ابتدا وارد صفحه هزینه ترجمه ترجمیک شوید.
  2. تعداد کلمات پروژه ترجمه خود را وارد کنید.
  3. زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید.
  4. زمینه متن را انتخاب کنید.
  5. پس از آن، هزینه ترجمه را در پلن‌های مختلف کیفی مشاهده کنید.

    هزینه خدمات ترجمه ترجمیک

    هزینه ترجمه رسمی در ترجمیک

    محاسبه هزینه ترجمه رسمی نسبت به سایر ترجمه‌ها متفاوت است. هزینه ترجمه رسمی برای هر مدرک به صورت جدا محاسبه شده و این مبلغ هر سال توسط اداره امور مترجمان قوه قضائیه به دارالترجمه‌های رسمی اعلام می‌شود. هزینه ترجمه رسمی معمولا ثابت است؛ مگر اینکه سند دارای یک یا چند بند اضافه باشد که هزینه را افزایش می‌دهد.

    تمام دارالترجمه‌های رسمی معبتر، از جمله ترجمیک، هزینه ترجمه رسمی را کاملا بر اساس نرخ قوه قضائیه محاسبه می‌کنند. در زمینه ترجمه رسمی نباید هیچ هزینه اضافی از مشتری گرفته شود، مگر برای انجام امور دفتری و با یک هزینه ناچیز. جهت مشاهده هزینه ترجمه رسمی در ترجمیک، وارد صفحه ترجمه رسمی شوید و لیست قیمت‌ها را مشاهده کنید.

    ثبت سفارش ترجمه در ترجمیک

    برای ثبت سفارش انواع ترجمه در ترجمیک، تنها باید یک پنل کاربری در سایت ما بسازید و پس از آن با خیال راحت و ایمنی تمام، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید. فرایند ثبت سفارش در ترجمیک بسیار ساده است و تیم توسعه ترجمیک همواره تلاش می‌کند تا ثبت سفارش مشتریان عزیز به راحت‌ترین شکل ممکن انجام شود. همین حالا وارد سایت ترجمیک شوید و در کوتاه‌ترین زمان، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments