تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده | موبایل کمک تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده | موبایل کمک

متاسفانه گوشی گلکسی جی 3 مدل 2016 سامسونگ (Samsung Galaxy J3 2016) به شدت در برابر خیس شدگی و تماس با مایعات حساس است و خرابی ناشی از آب خوردگی یکی از تعمیرات رایج آن به شمار می‌رود. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J3 2016 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

روش های جلوگیری از خراب شدن گوشی خیس شده یا آب خورده

متاسفانه آمار نشان می‌دهد که در خیلی از مواقع آب خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی ها منجر به خراب شدن برخی از قطعات و مدار های آن ها می‌شود. متاسفانه آب به دلیل رسانا بودن به راحتی می‌تواند در عملکرد قطعات الکترونیکی یک گوشی اختلال ایجاد کند. حتی یک قطره آب هم برای به وجود آوردن این اختلال کافی خواهد بود. متاسفانه گوشی های قدیمی تر و میان رده نظیر گلکسی جی 3 سامسونگ بیشتر از دیگر گوشی های موبایل در برابر آب خوردگی و خیس شدن حساس هستند چون طراحی آن ها نسبت به گوشی های جدید و رده بالا ساده تر است و آب راحت تر می‌تواند به داخل آن ها نفوذ کند.

متاسفانه طبق آمار خرابی ناشی از آب خوردگی و خیس شدن گوشی یکی در گلکسی J3 2016 بسیار رایج است. اما چطور می‌توانید از خراب شدن گوشی در اثر خیس شدن یا آب خوردگی جلوگیری کنیم؟ بهترین روش و راه حل این است که از همان ابتدای کار مراقب باشید مایعات با گوشی شما در تماس نباشند. به هیچ عنوان با دست خیس از موبایل استفاده نکنید یا آن را در مکان هایی مثل میز غذاخوری و غیره که احتمال ریختن آب بر روی آن ها وجود دارد قرار ندهید. توجه به این نکات و مراقبت خوب از گوشی شاید بهترین روش برای جلوگیری از خراب شدن آن در اثر خیسی یا آب خوردگی باشد. اما اگر بنا به هر دلیل کار از کار گذشت و گوشی شما خیس شد یا با آب در تماس مستقیم قرار گرفت تکلیف چیست؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

در اینگونه شرایط ابتدا تمام تلاشتان را بکنید که گوشی خیس شده خودتان را نجات دهید! اگر در انجام این کار موفق بودید که عالی می‌شود اما اگر نتوانستید آن را نجات دهید باید به فکر تعمیر گوشی آب ده و خیس شده خودتان باشید. برای آشنایی بیشتر با اقداماتی که باید در صورت افتادن گوشی در آب و خیس شدن آن طی شوند توصیه می‌کنیم حتما یک مرتبه مقاله نجات و تعمیر گوشی آب خورده در 10 مرحله ساده را مطالعه کنید. اگر گوشی نجات پیدا نکرد باز هم نگران نباشید چون امکان تعمیر آن وجود دارد. کارشناسان ما در مرکز موبایل کمک با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین ابزار ها و تجهیزات روز دنبال می‌توانند گلکسی J3 2016 خیس شده و آب خورده شما را تعمیر کنند. در ادامه بیشتر در رابطه با تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده یا خیس شده صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی J3 2016 

 

تعمیر گوشی سامسونگ J3 2016 آب خورده

هزینه تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده چقدر است؟

هیچوقت تا قبل از اینکه یک گوشی خیس شده باز شود و مورد بررسی قرار گیرد نمی‌توان هزینه تعمیر آن را مشخص کرد. زمانی که گوشی در اثر آب خوردگی یا خیس شدن دچار مشکل می‌شود و برای مثال دیگر روشن نمی‌گردد، ممکن است قطعات زیادی در آن آسیب دیده باشند. هرچقدر تعداد قطعاتی که در این شرایط آسیب دیده باشند و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند بیشتر شود، طبیعتا هزینه تعمیر گوشی هم بیشتر می‌شود و هرچقدر تعداد این قطعات کمتر باشد، هزینه تعمیر موبایل هم کاهش پیدا می‌کند.

 

برای تعمیر سامسونگ J3 2016 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

در نظر داشته باشید که سوختن قطعات گوشی در اثر آب خوردگی وابسته به دو عامل اصلی است که به ترتیب شدت آب نفوذ کرده در دستگاه و همچنین مدت زمانی خواهد بود که گوشی در تماس با آب قرار می‌گیرد. هرچقدر این دو عامل بیشتر باشند، احتمال خراب شدن قطعات بیشتری در گوشی شما وجود دارد و در نتیجه احتمال بیشتر شدن هزینه تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده وجود خواهد داشت. پس هزینه دقیق تعمیر یک گوشی خیس شده یا آب خورده تا قبل از باز کردن دستگاه و بررسی اجزای سخت افزاری آن امکانپذیر نیست.

مدت زمان لازم برای تعمیر Galaxy J3 2016 خیس شده یا آب خورده

عموما برای اینکه تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده یا خیس شده به طور کامل انجام شود باید چند روز منتظر بمانید. بهتر است برای تعمیر گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند عجله نکنید و صبور باشید و اجازه دهید که مراحل کار توسط تعمیرکاران موبایل طی شوند. این مراحل شامل باز کردن گوشی و شناسایی قطعات معیوب، تعویض و تعمیر قطعات معیوب، تست و بررسی عملکرد گوشی می‌شود. عموما هر یک از مراحل نام برده شده حدود 24 ساعت زمان می‌رود و در نتیجه تعمیر گوشی گلکسی J3 2016 آب خورده در حالت عادی عموما به 3 روز زمان نیاز دارد. اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن گوشی گلکسی J3 2016 شما تعمیر شود توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک با استفاده از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات تعمیر موبایل، تعمیر گوشی آب خورده و خیس شده شما را با بهترین کیفیت و در زمانی کوتاه انجام می‌دهند.

 

تعمیر گوشی J3 2016 آب خورده

موبایل کمک و تعمیر گلکسی جی 3 مدل 2016 آب خورده

اگر از گوشی گلکسی جی 3 مدل 2016 سامسونگ استفاده می‌کنید و بنا به هر دلیل گوشی شما با آب در تماس قرار داشته و خراب شده است، نگران تعمیر آن نباشید چون با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید گوشی موبایلتان را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد با تجربه‌ای هستند که به مدرن ترین تجهیزات و ابزارها دسترسی دارند و به همین سبب خیلی خوب می‌توانند تعمیر گوشی Galaxy J3 2016 شما را انجام دهند. ضمنا دریافت و تحویل گوشی در سرویس موبایل کمک توسط پیک این شرکت انجام می‌شود و نیازی نیست که شما هزینه‌ای از این بابت بپردازید یا حتی از منزل خویش خارج شوید. برای ثبت سفارش تعمیر گوشی خیس شده خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قیمت تاچ ال سی دی جی 3 2016

قطعات گوشی Samsung J3 2016

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ