تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده

تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده

متاسفانه گوشی هایی مثل گلکسی جی 2 کور سامسونگ (Samsung Galaxy J2 Core) در برابر آب خوردگی بسیار حساس هستند و بروز خرابی های ناشی از نفوذ آب به داخل این گوشی ها بسیار شایع است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Core آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا خرابی ناشی از آب خوردگی در Galaxy J2 Core شایع است؟

گوشی های جدید و رده بالای سامسونگ عموما از استاندارد ضد آب بهره می‌برند و طراحی آن ها به گونه‌ای است که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند، اما طبیعتا این سبک طراحی در گوشی های قدیمی تر و همچنین میان و پایین رده سامسونگ پیاده‌سازی نمی‌شود که گوشی گلکسی J2 Core هم یک نمونه از همین دسته گوشی هاست. با توجه به ساختار این گوشی و حساسیت بالایی که دستگاه در برابر نفوذ آب دارد، متاسفانه خرابی ناشی از آب خوردگی در آن بسیار شایع است. دقت داشته باشید خراب شدن گوشی در اثر تماس با آب حتما نباید با افتادن گوشی در آب و غوطه ور شدن آن اتفاق بیفتد، بلکه در خیلی از مواقع نفوذ کوچک ترین ذرات آب در اثر استفاده از موبایل با دست خیس و غیره هم منجر به بروز این مشکل می‌شوند. بنابراین به دلیل حساسیت بالایی که گوشی گلکسی J2 Core سامسونگ در برابر نفوذ آب دارد، خرابی ناشی از آب خوردگی هم در آن شایع بوده و از مشکلات رایج این دستگاه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Core 

مراحل تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده کدامند؟

برای تعمیر یک گوشی آب خورده نظیر گلکسی جی 2 کور باید مراحل خاص و دقیقی طی شوند که نسبتا زمانگیر هستند. متاسفانه تعمیر گوشی های موبایلی که در اثر آب خوردگی خراب شده باشند عموما زمانگیر خواهد بود چون در خیلی از مواقع اصلا مشخص نیست که چه قطعاتی دقیقا در دستگاه سوخته‌اند و نیاز به تعویض دارند. عموما تعمیر یک گوشی آب خورده مثل Galaxy J2 Core شامل مراحل زیر می‌شود:

  • شناسایی قطعات معیوب: در قدم نخست باید قطعات معیوب گوشی شناسایی شوند. برای انجام این کار تعمیرکار باید گلکسی J2 Core را باز کند و تک تک قطعات آن را مورد بررسی قرار دهد و موارد معیوب شده را شناسایی نماید. طبیعتا تشخیص تعمیرکار در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و وی باید به قدری دقیق عمل کند که تمام قطعات معیوب دستگاه را بشناسد.
  • تعویض و تعمیر قطعات معیوب: در این مرحله باید قطعاتی که معیوب شده‌اند تعویض یا تعمیر گردند. برای مثال اگر یک IC که روی برد گوشی نصب است در اثر آب خوردگی دچار اختلال شده باشد باید تعمیر برد انجام شده و این IC تعویض گردد. این مرحله با توجه به شدت و میزان خرابی که در دستگاه رخ داده ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد. طبیعتا هرچقدر تعداد قطعات معیوب دستگاه بیشتر باشد، مدت زمان لازم برای تعمیر و تعویض آن ها هم بیشتر خواهد شد.
  • تست و بررسی عملکرد گوشی: بعد از اینکه تمام قطعات معیوب و خراب گوشی تعویض یا تعمیر شدند نوبت به تست و بررسی عملکرد دستگاه می‌رسد. در این مرحله باید گوشی را روشن کرد و حداقل برای مدت زمان 24 ساعت به طور عادی آن را مورد استفاده قرار داد. اگر گوشی هیچ مشکلی نداشته باشد تعمیر آن با موفقیت انجام شده است.

بنابراین تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده یا هر گوشی آب خورده دیگری شامل سه مرحله فوق می‌شود، به همین دلیل است که عموما گوشی های آب خورده خیلی سریع قابل تعمیر نیستند و تعمیر آن ها ممکن است به چند روز زمان نیاز داشته باشد. اگر می‌خواهید تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده

هزینه تعمیر گلکسی جی 2 کور آب خورده چقدر است؟

متاسفانه تا قبل از اینکه گوشی باز شود و تک تک قطعات آن مورد بررسی قرار گیرند نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که هزینه تعمیر گلکسی J2 Core چقدر خواهد بود! طبیعتا هرچقدر تعداد قطعاتی که در دستگاه خراب شده‌اند بیشتر باشد، هزینه تعمیر دستگاه هم افزایش می‌یابد و هرچقدر تعداد قطعات معیوب گوشی کمتر باشد، هزینه تعمیر دستگاه هم کاهش پیدا می‌کند. گوشی هایی که در اثر آب خوردگی خراب می‌شوند در مراکز تعمیر موبایل به عنوان گوشی خاموش تحویل گرفته خواهند شد و عموما هیچ تضمینی برای تعمیر شدن قطعی آن ها وجود ندارد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران 

 

برای تعمیر سامسونگ J2 Core آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر گوشی آب خورده در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

برای تعمیر گوشی برند سامسونگی که در اثر آب خوردگی خراب شده لزومی برای مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ وجود ندارد، چون این نمایندگی ها عموما تمایلی مبنی بر تعمیر گوشی هایی که در اثر آب خوردگی خراب شده باشند ندارند. دقت کنید که تعمیر هرگونه خرابی ناشی از آب خوردگی از ضوابط گارانتی خارج است، یعنی اگر گوشی که دیروز با گارانتی سامسونگ خریداری کرده‌اید در اثر آب خوردگی دچار مشکل شود، نمی‌توانید با شرایط گارانتی و به طور رایگان آن را تعمیر کنید. همچنین عموما تعمیر گوشی های آب خورده در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ خیلی کند انجام می‌شوند. بنابراین به طور کلی هیچ لزومی ندارد که شما برای تعمیر گوشی آب خورده خودتان به نمایندگی های سامسونگ مراجعه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین گلکسی J2 Core سامسونگ

با خیال راحت تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید شانس تعمیر شدن گوشی گلکسی جی 2 کور شما به حداکثر مقدار ممکن برسد و از سمت دیگر به بهترین کیفیت و نتیجه ممکن دست پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک استفاده نمایید. موبایل کمک اولین شرکتی است که سرویس تعمیرات موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی را در داخل کشور راه اندازی کرده و بدین ترتیب منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه هایتان خواهد شد. برای ثبت سفارش تعمیر گوشی آب خورده خودتان در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی J2 Core 2020

خرید گوشی

قطعات گوشی J2 Core

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ