تعویض درب پشت S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک تعویض درب پشت S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

تعویض درب پشت S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

متاسفانه شکستن قاب گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) یکی از رایج ترین مشکلات این گوشی است چون روی قاب آن با یک لایه شیشه کامل پوشانده شده است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 را با کمترین قیمت و بهتر از سرویس نمایندگی های رسمی سامسونگ انجام دهید. پس با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل تعویض قاب گلکسی S9 کدامند؟

دلایل متعددی می‌توانند منجر به شکستن قاب سامسونگ گلکسی اس 9 شوند. از آنجایی که روی قاب این گوشی با یک لایه شیشه گوریلاگلس به طور کامل پوشانده شده، بنابراین حساسیت آن در برابر ضربه بالاست و وارد شدن ضربه به گوشی می‌تواند خیلی زود منجر به شکستن شیشه‌ روی قاب آن شود. بنابراین اصلی ترین عاملی که منجر می‌شود کاربران برای تعمیر قاب گلکسی اس 9 اقدام کنند، همین مسئله شکستن قاب است. در برخی موارد خاص هم دیده شده که کاربران به دلیل ایجاد خط و خش بر روی قاب گوشی در پی تعویض آن هستند اما عمده ترین دلیل تعمیر قاب گلکسی اس 9 مربوط به شکستگی قاب گوشی می‌شود. بنابراین اگر از گوشی گلکسی S9 استفاده می‌کنید توصیه داریم برای محافظت از آن و جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون شکستن قاب دستگاه حتما یک گارد را در آن مورد استفاده قرار دهید و همیشه مراقب باشید تا خدای نکرده ضربه و فشاری به گوشی وارد نشود یا دستگاه از دستتان به زمین بیفتد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

هزینه تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 چقدر است؟

برخلاف تصور اغلب افراد تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 سامسونگ یا دیگر گوشی های مشابهی که از سبک طراحی این چنینی بهره می‌برند اصلا کار ساده و آسانی نیست! برای انجام این کار باید مراحل بسیار متعدد و پیچیده‌ای طی شوند و تقریبا تمام اجزای سخت افزاری گوشی یک بار از گوشی جدا و دوباره در قاب جدید نصب شوند. متاسفانه از سمت مقابل قیمت قاب فابریک و اورجینال گوشی سامسونگ گلکسی S9 هم کم نیست و با توجه به بهره‌مندی آن از شیشه گوریلاگلس، قیمتش هم افزایش می‌یابد. بنابراین در مجموع هزینه تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 نسبتا بالاست اما در مقایسه با هزینه تعمیراتی مثل تعمیر ال سی دی و برد گوشی کمتر خواهد بود. اگر می‌خواهید تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 شما با کمترین قیمت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض قاب پشت گوشی سامسونگ s9

 

تعویض قاب شکسته گوشی سامسونگ Galaxy S9 چقدر زمان می‌برد؟

در اغلب موارد تعمیرکاران بازار آزاد تعویض و تعمیر قاب شکسته گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی اس 9 را قبول نمی‌کنند چون تعویض قاب این گوشی ها دردسر زیادی دارد و نیاز به دقت و تجربه بالایی خواهد داشت و گاها به ابزارهای مدرنی هم نیازمند خواهد بود. بنابراین تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 فقط در مراکز خاصی انجام می‌شود. در اغلب این مراکز تعمیر مذکور تا چند روز به طول می‌انجامد، اما با سرویس موبایل کمک می‌توانید در کمترین زمان ممکن قاب شکسته گوشی گلکسی S9 خود را تعویض کنید. عموما این سرویس در موبایل کمک ظرف کمتر از 1 روز انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ 

آیا امکان تعویض مستقل گلس روی قاب گلکسی S9 بدون نیاز به جداسازی کامل قاب گوشی وجود دارد؟

در برخی شرایط ممکن است بتوان فقط با تعویض گلس روی قاب گلکسی S9 سامسونگ مشکل شکستگی و ترک های روی آن را برطرف کرد. البته انجام این کار به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به ابزارها و تجهیزات پیشرفته‌ای دارد و فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که شکستگی های روی قاب گوشی به شیوه خاصی رخ داده باشند. کارشناسان موبایل کمک با بررسی دقیق موبایل شما و شکستگی های روی قاب آن می‌توانند به شما اعلام کنند که آیا می‌توانید با تعویض مستقل گلس روی قاب گلکسی اس 9 مشکل ترک های روی آن را برطرف کنید یا خیر! فراموش نکنید که انجام این تعمیر به مراتب ساده تر، سریع تر و کم هزینه تر از تعویض کامل قاب شکسته گوشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعویض قاب پشت سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا بعد از تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 خاصیت ضد آب آن از بین می‌رود؟

سامسونگ گلکسی اس 9 از خاصیت ضد آب بهره می‌برد و طراحی ضد آبی دارد. برای پیاده سازی این طرح، شرکت سامسونگ در لبه های قاب پشت این گوشی نوارهای عایق یا لاستیک های آب بندی را بکار برده که طبیعتا در حین تعمیرات موبایل باید از بین بروند. بنابراین وقتی گلکسی S9 تعمیر شود، عملا خاصیت ضد آب خود را هم از دست می‌دهد. کارشناسان موبایل کمک سعی می‌کنند برای جلوگیری از خاصیت ضد آب بودن گوشی، بعد از تعمیر دستگاه لاستیک های آب بندی جدیدی را در لبه قاب آن نصب کنند. بدین ترتیب گوشی سامسونگ تعمیر شده همچنان ضد آب خواهد بود. متاسفانه این نکته از سوی 95 درصد تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد رعایت نمی‌شود. پس اگر می‌خواهید بعد از تعمیر قاب شکسته گلکسی اس 9 همچنان خاصیت ضد آب آن حفظ شود، توصیه می‌کنیم حتما از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 

 

تعمیر قاب پشت گوشی سامسونگ s9

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

 

با کمترین هزینه قاب گلکسی S9 خود را در موبایل کمک تعویض کنید!

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر قاب شکسته و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 9 شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر موبایل مشتریان و تعویض قاب سامسونگ گلکسی اس 9 از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده به عمل می‌آورند، بنابراین نتیجه کار در بهترین سطح ممکن خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعویض قاب شکسته گلکسی S9 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9

قطعات گوشی Samsung S9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ