تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض فلت شارژ S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

متاسفانه خراب شدن سوکت شارژ گوشی گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus) یکی از تعمیرات رایج آن است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس را با قیمت مناسب و کیفیتی بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلیل خراب شدن سوکت شارژ سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

عموما دلایل مشخص و یکسانی منجر به خراب شدن سوکت شارژ گوشی گلکسی S9 Plus سامسونگ می‌شوند. برای مثال یکی از شایع ترین این دلایل، درست استفاده نکردن کاربران از دستگاه و متصل کردن و خارج کردن بدون دقت شارژر از سوکت گوشی است. متاسفانه اغلب کاربران در حین نصب سوکت شارژ یا خارج کردن آن از گوشی هیچ دقت و توجهی به ظرافت سوکت نمی‌کنند و همین امر به مرور زمان منجر به آسیب دیدن سوکت شارژ و در نهایت خراب شدن آن می‌شود. در گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ هم یکی از رایج ترین دلایل خراب شدن سوکت شارژ عدم استفاده درست کاربر است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ

اما در برخی شرایط هم به واقع کاربر در خراب شدن سوکت شارژ سامسونگ گلکسی S9 پلاس نقشی ندارد و دیده می‌شود که مشکلی عجیب در فلت شارژ این گوشی به وجود می‌آید یا حتی دیده شده مشکلاتی در مدار پاور دستگاه به وجود آمده و منجر به مختل شدن پروسه شارژ می‌شوند. بنابراین نمی‌توان گفت که همیشه کاربر مقصر خرابی سوکت شارژ گوشی گلکسی اس 9 پلاس است. یکی دیگر از عوامل رایجی که می‌تواند منجر به خرابی سوکت شارژ Galaxy S9 Plus شود، آب خوردگی است. بنابراین سعی کنید همیشه به درستی از گوشی استفاده کنید تا حد ممکن از تماس آن با آب جلوگیری به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

 

تعمیر سوکت شارژ سامسونگ اس 9 پلاس

 

هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس چقدر است؟

هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس در مقایسه با سایر تعمیرات رایج این موبایل مثل تعمیر ال سی دی، تعمیر برد و غیره به مراتب ارزان قیمت تر خواهد بود و هزینه گزافی را به همراه ندارد. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر سوکت شارژ این گوشی نباشید. اما اینکه دقیقا چقدر باید هزینه صرف تعمیر سوکت شارژ سامسونگ Galaxy S9 Plus شود تا قبل از مشخص شدن دقیق مشکل قابل تعیین نخواهد بود. در برخی شرایط ممکن است مشکل به وجود آمده فقط با تعویض خود سوکت برطرف شود اما در برخی شرایط دیگر مشکل عمیق تر بوده و ناشی از فلت شارژ و سیم های ارتباطی آن خواهد بود و تعمیرکار ملزم به تعویض کل فلت شارژ می‌شود که طبیعتا در این شرایط هزینه تعمیر هم نسبت به حالت قبل بیشتر خواهد شد. عموما اگر خرابی سوکت شارژ گوشی بر اثر آب خوردگی به وجود آمده باشد، بیشتری صدمه و هزینه را به همراه خواهد داشت. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر سوکت و فلت شارژ گلکسی S9 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس لازم است با توجه به تجربه تعمیرکار، میزان خرابی و ابزارهایی که تعمیرکار در اختیار دارد متفاوت و متغیر خواهد بود. اگر تعمیرکار مورد نظر به ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر سوکت شارژ گوشی دسترسی داشته و تجربه مناسبی هم در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشد، احتمالا ظرف مدت زمان کمتر از 90 دقیقه قادر به تعمیر فلت و سوکت شارژ موبایل سامسونگ شما خواهد بود. نکته جالب این است که عموما تعمیرکاران موبایل علیرغم اینکه می‌توانند خیلی سریع تعمیر سوکت شارژ گوشی گلکسی S9 Plus را انجام دهند، برای انجام این کار از مشتری چند روز زمان می‌خواهند! اگر می‌خواهید تعمیر سوکت شارژ  گلکسی اس 9 پلاس خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت فوری انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

تعمیر سوکت شارژ Galaxy S9 Plus در نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ

شما می‌توانید برای تعمیر سوکت یا فلت شارژ گوشی گلکسی اس 9 پلاس خود به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ هم مراجعه کنید اما در نظر داشته باشید که عموما تعمیرات گوشی های موبایل به ویژه در شرایطی که تحت گارانتی باشند با تاخیر طولانی در نمایندگی های سامسونگ انجام می‌شوند. بنابراین باید چند روز منتظر تعمیر شدن گوشی خود باشید. از سمت دیگر فراموش نکنید که اگر خرابی سوکت شارژ به دلیل استفاده نادرست شما از دستگاه یا آب خوردگی و ضربه به وجود آمده باشد، تعمیر آن تحت ضوابط گارانتی و به صورت رایگان انجام نخواهد شد. پس شاید مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی موبایل سامسونگ خیلی انتخاب خوبی برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس نباشد و بهتر باشد که به فکر گزینه های دیگر باشید‍!

 

تعمیر سوکت شارژ s9 plus سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل

 

با موبایل کمک سوکت و فلت شارژ گلکسی S9 Plus را با کمترین هزینه تعمیر کنید!

موبایل کمک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده سرویس تعمیر موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین در کشور یکی از بهترین مرجعی است که می‌توانید تعمیرات گوشی موبایل خود را به آن واگذار کنید و از ضمانت تعمیر هم بهره‌مند شوید. تعمیرکاران موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و بدین سبب کیفیت تعمیر صورت گرفته به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با سرویس و خدماتی که موبایل کمک در راستای تعمیر گوشی کاربران ارائه کرده به مطالعه مقاله ثبت سفارش یا درخواست آنلاین تعمیر موبایل با موبایل کمک بپردازید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

بنابراین اگر می‌خواهید با اطمینان خاطر گوشی خود را تعمیر کنید، موبایل کمک بهترین سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد. تعمیر سوکت شارژ گلکسی اس 9 پلاس ظرف چند ساعت توسط کارشناسان موبایل کمک انجام خواهد شد و مشتری هیچ نیازی به صبر کردن چند روزه ندارد. ضمنا تمام قطعاتی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌شوند اورجینال بوده و دارای ضمانت اصالت قطعه هستند(ضمنا قطعات را میتوانید به صورت جداگانه از فروشگاه قطعات گوشی موبایل کمک خریداری کنید). به منظور ثبت سفارش تعمیر سوکت شارژ گوشی خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9 پلاس

قطعات گوشی سامسونگ S9 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ