تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس آب خورده | موبایل کمک تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس آب خورده | موبایل کمک

تعمیر سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس آب خورده | موبایل کمک

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Plus) از طراحی ضد آب بهره می‌برد، اما این موضوع بدان معنا نیست که این گوشی به هیچ عنوان در اثر آب خوردگی دچار خرابی نشود! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده را با کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ S8 Plus آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مختصری در رابطه با طراحی ضد آب گلکسی اس 8 پلاس

گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند. این موضوع بدان معناست که دستگاه باید تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بدون مشکل دوام داشته باشد و دچار خرابی نشود. اما آیا در عمل هم اینگونه است؟ آیا کاربران می‌توانند با خیال راحت گلکسی S8 Plus را در استخر، حمام، سونا، جکوزی و غیره مورد استفاده قرار دهند؟ متاسفانه اینطور نیست! حتی خود شرکت سامسونگ هم علیرغم اینکه مدعی شده گلکسی اس 8 پلاس از طراحی ضد آب بهره می‌برد، گوشی را در برابر خرابشی ناشی از آب خوردگی ضمانت نمی‌کند. بنابراین خیلی دلتان را به ضد آب بودن گوشی های موبایلی همچون گلکسی S8 Plus خوش نکنید. آمار تعمیرات این گوشی هم نشان می‌دهد که بارها و بارها خرابی ناشی از آب خوردگی در قطعات آن به وجود آمده و کاربران را دچار مشکل کرده است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

عوامل موثر در بروز خرابی ناشی از آب خوردگی در گلکسی اس 8 پلاس

با توجه به نوع طراحی که گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus دارد، دستگاه کمتر به دلیل خیس بودن دست کاربر یا استفاده از آن در زیر باران و غیره خراب می‌شود، اما غوطه‌ور شدن گوشی در آب و افتادن آن در آب می‌تواند منجر به خرابی دستگاه شود. در نظر داشته باشید که اگر Galaxy S8 Plus شما قبلا به دست تعمیرکاری سپرده شده باشد و وی گوشی سامسونگ را باز کرده باشد، دستگاه دیگر خاصیت ضد آب ندارد و مثل گوشی های معمولی در برابر نفوذ آب حساس خواهد بود. بنابراین همیشه سعی کنید از گوشی موبایل خود در برابر آب خوردگی محافظت به عمل آورید.

 

تعمیر سامسونگ s8 plus آب خورده

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

 

هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده چقدر است؟

هیچوقت قبل از بررسی گوشی که در اثر آب خوردگی خراب شده نمی‌توان هزینه تعمیر آن را به طور دقیق بیان کرد، چون مشخص نیست خرابی به وجود آمده در دستگاه ناشی از معیوب شدن کدام قطعات خواهد بود. بنابراین ابتدا باید گوشی باز و قطعات آن مورد بررسی قرار گیرند و سپس موارد مورد نیاز تعویض شوند. پس از اینکه قطعات معیوب دستگاه شناسایی شدند، هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده هم مشخص می‌شود. به طور کلی طبق آماری که تا کنون ثبت شده، عموما هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus 

تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده نیاز خواهد بود هم به شدت خرابی بستگی دارد که در گوشی رخ داده است. برای مثال اگر در اثر آب خوردگی فقط ال سی دی گوشی خراب شده باشد، طبیعتا زمان زیادی برای تعویض این قطعه لازم نخواهد بود اما اگر آب خوردگی منجر به از کار افتادن ال سی دی، اسپیکر، برد و دیگر قطعات گوشی شود، مطمئنا باید زمان بیشتری هم صرف تعمیر موبایل گردد. عموما از آنجایی که برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده نیاز به بررسی دقیق و تست های متعدد وجود دارد، انجام این تعمیر چند روز زمان می‌برد.

 

برای تعمیر سامسونگ S8 Plus آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چگونه گلکسی S8 Plus آب خورده خود را با کمترین هزینه تعمیر کنیم؟

اگر می‌خواهید تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده شما با صرف کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک به طور دقیق گوشی آب خورده شما را بررسی خواهند کرد و قطعات مورد نیاز و معیوب آن را تعویض می‌کنند. اگرچه هیچ تضمینی برای تعمیر شدن گوشی آب خورده کاربر در این شرایط وجود ندارد، اما به شما قول می‌دهیم که با موبایل کمک بیشترین شانس ممکن را برای تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده خود خواهید داشت. به منظور ثبت سفارش تعمیر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس آب خورده توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  

بیشتر بخوانید:

قطعات سامسونگ S8 Plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ