تعمیر یا تعویض دوربین J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

اگر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 کور (Samsung Galaxy J2 Core) شما بنا به هر دلیل خراب شده و نیاز به تعمیر دارد نگران نباشید! با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی J2 Core را بهتر از نمایندگی های رسمی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعمیر دوربین گلکسی J2 Core چقدر است؟

احتمالا اولین سوالی که در صورت خراب شدن دوربین گوشی در ذهنتان ایجاد می‌شود مربوط به هزینه آن خواهد بود! خوشبختانه لنز دوربین هایی که به عنوان دوربین اصلی و همچنین سلفی در گوشی سامسونگ جی 2 کور بکار رفته‌اند خیلی با کیفیت و گران قیمت نیستند که این موضوع سبب می‌شود بتوانید با هزینه کمتر تعمیر دوربین گلکسی J2 Core انجام دهید. از سمت دیگر نوع و حالت خرابی که رخ داده بر روی هزینه تعمیر تاثیرگذار خواهند بود. برای مثال ممکن است در اثر ضربه‌ای که به بدنه گوشی وارد شده سوکت کانکتور دوربین اصلی آن شل شود و این مسئله منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین اصلی دستگاه گردد. طبیعی است که در این شرایط لزومی به پرداخت هزینه گزاف برای تعمیر دوربین گلکسی J2 Core وجود ندارد و مشکل با لحیم کاری سوکت دوربین رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

اما در برخی شرایط دیگر ممکن است بنا به هر دلیل لنز دوربین اصلی گوشی و ماژول آن به طور کامل بسوزند و نیاز به تعویض پیدا کنند. طبیعتا در اینگونه مواقع هزینه تعمیر گوشی کمی افزایش می‌یابد. در برخی شرایط هم دیده شده که لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی به طور همزمان و بنا به دلایلی همچون آب خوردگی می‌سوزند نیاز به تعویض خواهند داشت. طبیعی است که در این شرایط بیشترین هزینه باید برای تعمیر دوربین گلکسی J2 Core سامسونگ پرداخت شود. اما به طور کلی هزینه تعمیر دوربین این موبایل بالا نیست، بنابراین نگران هزینه انجام این تعمیر نباشید. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه تعمیر دوربین گلکسی J2 Core را انجام دهید از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

برای تعمیر دوربین گلکسی جی 2 کور چقدر زمان لازم است؟

از آنجایی که گوشی Galaxy J2 Core یک گوشی رده پایین است، بنابراین خیلی طراحی ظریفی ندارد و برای انجام تعمیرات بر روی آن هم مشکل خاص و دشواری بر سر راه تعمیرکار قرار نمی‌گیرد. بدین ترتیب عموما تعمیر دوربین گلکسی J2 Core ظرف مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، مگر در شرایطی که دوربین اصلی یا سلفی گوشی که قرار است تعمیر شود در بازار وجود نداشته باشد و بدین ترتیب از نظر تامین قطعه با مشکل رو به رو باشید. در صورتی که یک تعمیرکار مجرب و با تجربه با دسترسی به ابزارها و قطعات لازم قصد تعمیر دوربین سامسونگ Galaxy J2 Core را داشته باشد به راحتی ظرف مدت زمانی در حدود 60 دقیقه قادر به انجام این کار خواهد بود. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گوشی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و گوشی خود را درب منزل تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعمیر دوربین گلکسی J2 Core سامسونگ

اصلی ترین عوامل خراب شدن دوربین Galaxy J2 Core کدامند؟

یک سری عوامل خاص و شایع هستند که در اغلب مواقع منجر به خراب شدن دوربین اصلی یا سلفی گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی جی 2 کور می‌شوند. اگر به این عوامل توجه کنید و مراقبت لازم را به عمل آورید، احتمال خراب شدن دوربین گوشی به حداقل می‌رسد. یکی از این عوامل آب خوردگی است. متاسفانه گوشی هایی مثل گلکسی J2 Core به دلیل ساختار نه چندان با کیفیتی که دارند به شدت در برابر نفوذ آب حساس هستند و تماس آن ها با قطرات ریز آب هم می‌تواند خطر و ریسک خراب شدن را به همراه داشته باشد. بنابراین تا حد ممکن گوشی گلکسی جی 2 کور خود را از آب دور نگه دارید و به هیچ وجه با دست خیس از آن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی J2 Core 

مسئله بعدی مربوط به ضربه و فشار می‌شود. همیشه سعی کنید گوشی خود را در جایی قرار دهید که مطمئن هستید فشاری به آن وارد نمی‌شود یا خدای نکرده گوشی از آنجا به زمین نمی‌خورد. ضربه و فشاری که از اصلی ترین دلایل خراب شدن تمام قطعات در گوشی های موبایل هستند و گوشی گلکسی جی 2 کور سامسونگ هم از این موضوع مستثنا نیست. بنابراین با توجه به این دو عامل می‌توانید تا حد زیادی از خراب شدن دوربین Galaxy J2 Core و دیگر قطعات آن جلوگیری نمایید. البته باید اعتراف کرد که در برخی شرایط هم دوربین گوشی های مثل سامسونگ گلکسی J2 Core خود به خود و بدون دخالت کاربر یا عوامل جانبی خراب می‌شود.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین Galaxy J2 Core در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

خیلی از افراد تصور دارند که اگر تعمیر دوربین گلکسی J2 Core را به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ واگذار کنند بهترین نتیجه ممکن را دریافت خواهند کرد، در حالی که  عملا و در واقعیت اینطور نیست! برخلاف تصور خیلی از افراد تعمیراتی که در نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ انجام می‌گیرد دارای گارانتی نیست و گارانتی فقط برای گوشی های جدیدی است که به تازگی خریداری شده باشند و از گارانتی شرکتی سامسونگ بهره‌مند باشند. از سوی دیگر عموما قطعات گوشی های موبایل قدیمی تر مثل گلکسی جی 2 کور و دوربین آن در نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ پیدا نمی‌شود و این امر سبب می‌شود تا نمایندگی از پذیرش درخواست تعمیر دوربین گلکسی J2 Core خودداری کند یا شما چند هفته برای تعمیر دوربین گوشی خود معطل شوید! بنابراین برخلاف تصور اغلب افراد برای تعمیر دوربین گلکسی J2 Core مراجعه به نمایندگی های سامسونگ بهترین گزینه موجود نخواهد بود و مراکزی مثل شرکت موبایل کمک می‌توانند خدماتی بهتر را در این زمینه برایتان ارائه کنند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ  

موبایل کمک و تعمیر دوربین گلکسی J2 Core سامسونگ

اگر می‌خواهید یک تعمیر بدون دردسر و مشکل را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید. تمام تعمیراتی که در این مرکز و توسط کارشناسان آن انجام می‌شود شامل گارانتی اصالت قطعه هستند و کیفیت قطعاتی که در گوشی شما نصب خواهند شد هم از سوی شرکت ضمانت می‌گردند. بنابراین شما خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته کاملا راحت خواهد بود. همچنین در مرکز موبایل کمک تعمیرات موبایل در کوتاه ترین زمان ممکن (عموما چند ساعت) انجام خواهد شد و گوشی بعد از تعمیر درب منزل به مشتری تحویل داده می‌شود. برای ثبت سفارش تعمیر دوربین و کلیه تعمیرات گلکسی J2 Core  سامسونگ در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی J2 Core 2020

خرید موبایل

قطعات سامسونگ J2 Core

 قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ