تعمیر یا تعویض دوربین J2 2017 سامسونگ – J200G | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین J2 2017 سامسونگ – J200G | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین J2 2017 سامسونگ – J200G | موبایل کمک

دوربین گوشی گلگسی جی 2 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2017) ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شده و به درستی کار نکند. در این شرایط نگران کیفیت و هزینه تعمیر آن نباشید! با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 را بهتر از نمایندگی های رسمی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 سامسونگ رایج است؟

پیش از اینکه در رابطه با بحث اصلی مورد نظرمان صجبت کنیم، بهتر است کمی در مورد این مسئله که چرا تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 یکی از تعمیرات رایج این گوشی است حرف بزنیم. طبق بررسی های صورت گرفته دو عامل وجود دارند که از اصلی ترین دلایل یا عوامل خراب شدن دوربین گوشی Galaxy J2 2017 محسوب می‌شوند. اولین عامل آب خوردگی است! تقریبا در 50 درصد مواقع خرابی هایی که در دوربین گوشی سامسونگ گلکسی J2 2017 بخه وجود می‌آید ناشی از همین امر و نفوذ آب به داخل گوشی هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تلفن همراه

در برخی موارد دیگر هم دیده شده که افتادن موبایل از دست کاربر یا به هر نوعی وارد شدن ضربه و فشار به گوشی منجر به از کار افتادن دوربین گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 شده است. بنابراین این دو عامل (آب خوردگی و ضربه) اصلی ترین عواملی هستند که منجر به خراب شدن دوربین Galaxy J2 2017 می‌شوند. دلایل دیگری همچون ایجاد خط و خش روی لنز دوربین گوشی، به وجود آمدن هاله های رنگی در دوربین، سیاه شدن کامل دوربین و غیره هم می‌توانند در برخی شرایط منجر شوند که کاربر برای تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 وارد عمل شود.

هزینه تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 چقدر است؟

با توجه به اینکه ماژول های دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ گلکسی J2 2017 خیلی قدرتمند و درجه یک نیستند، بنابراین طبیعتا هزینه تعویض و تعمیر آن ها هم خیلی زیاد نخواهد بود. البته به هر حال نوع تعمیری که باید روی گوشی صورت گیرد مستقیما بر روی هزینه آن تاثیرگذار است. برای مثال طبیعتا اگر هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 2017 شما نیاز به تعویض داشته باشند، هزینه تعمیر به حداکثر مقدار خودش می‌رسد اما فقط یکی از این دو لنز نیازمند تعمیر باشند، طبیعتا هزینه تعمیر کاهش پیدا می‌کند. از سمت دیگر در خیلی از مواقع ممکن است مشکل درست کار نکردن لنز دوربین گوشی در اثر شل شدن سوکت و کانکتور روی برد دستگاه اتفاق بیفتد که در این شرایط محکم کردن سوکت مشکل را برطرف می‌کند و این تعمیر اصلا هزینه‌ زیادی را به همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

پس اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم، باید گفت که هزینه تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 به طور دقیق قابل پیش بینی نیست و به نوع تعمیری بستگی دارد که باید روی گوشی انجام شود اما در مجموعه هزینه تعمیر دوربین گوشی Galaxy J2 2017 خیلی بالا نیست. اگر می‌خواهید دوربین گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2017 خود را با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

تعمیر دوربین Galaxy J2 2017 در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

خیلی از افراد بنا به دلایل نامعلوم تصور دارند که اگر تعمیر گوشی های برند سامسونگ خود را به نمایندگی های رسمی این شرکت واگذار کنند نتیجه بهتری کسب خواهند کرد! در حالی که این مسئله اصلا درست نیست و کاملا یک باور غلط است. متاسفانه طبق بررسی که از میزان رضایت مشتریان نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ به عمل آمده مشخص شده که درصد رضایت مشتریان این نمایندگی ها خیلی عالی نیست. ضمنا عموما تعمیرات موبایل در نمایندگی های رسمی سامسونگ به کندی انجام می‌گیرد. تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 در نمایندگی سامسونگ فقط تحت شرایطی یک اقدام درست است که گوشی شما از گارانتی بهره‌مند باشد و بتوانید در نمایندگی به صورت رایگان آن را تعمیر کنید.

تعمیر دوربین سامسونگ جی 2 2017

تعویض دوربین سامسونگ گلکسی J2 مدل 2017 چقدر زمان می‌برد؟

در اغلب مواقع برای تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 تعمیرکار مستلزم تعویض ماژول دوربین گوشی می‌شود. خوشبختانه تعویض ماژول دوربین گوشی گلکسی J2 2017 کار خیلی سخت و زمانگیری نیست، بنابراین انجام این کار خیلی زمان نیاز ندارد. اگر تعمیرکاری که قرار است گوشی شما را تعمیر کند تجربه کافی در حوزه تعمیر موبایل داشته و به قطعات و ابزارهای مورد نیاز و مناسب هم دسترسی داشته باشد، احتمالا مدت زمانی در حدود 2 ساعت برای تعویض هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی Galaxy J2 2017 مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 شما در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2017 

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

خودتان تعویض دوربین گوشی را انجام دهید!

با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی داشته می‌توانید با جستجو در اینترنت به ویدئو ها و آموزش هایی دست پیدا کنید که نحوه تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 را به صورت مرحله به مرحله شرح داده‌اند. اگر به ابزارهای پایه‌ای که برای تعمیرات گوشی موبایل لازم است دسترسی داشته باشید، می‌توانید شخصا با پیروی از ویدئو های آموزشی مذکور دوربین Galaxy J2 2017 را تعمیر نمایید. اگر در هر یک از مراحل کار دچار مشکل شدید نگران نباشید، چون می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک درخواست کنید تا مشکل شما را رفع کنند و تعمیر دوربین گوشی را با موفقیت برایتان به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

موبایل کمک و تعمیر دوربین گلکسی J2 مدل 2017

اگر می‌خواهید تجربه‌ای بدون دردسر از تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 داشته باشید و خیالتان هم از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته و هم از بابت هزینه و قیمتی که پرداخت می‌شود راحت باشد، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. موبایل کمک برای اولین بار در کشور سرویس تعمیرات موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین را راه اندازی کرده است. شما می‌توانید با یک تماس تلفنی یا  از طریق کامپیوترتان سفارش تعمیر دوربین و کلا تعمیرات گلکسی جی 2 2017 را به ثبت برسانید و بعد از چند ساعت گوشی تعمیر شده خویش را درب منزل از پیک موبایل کمک تحویل بگیرید .برای ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی جی 2 2017 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ