تعمیر یا تعویض دوربین S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S9 سامسونگ – G960 | موبایل کمک

دیگر نگران هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S9 و مدت زمانی که باید برای تعمیر این قطعه گوشی در تعمیرگاه  بماند نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ را با کمترین قیمت و کیفیتی بهتر از نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عاملی که منجر به خراب شدن دوربین Galaxy S9 می‌شود چیست؟

خراب شدن دوربین گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) خیلی اتفاق رایجی نیست و شاید در موارد نسبتا محدود رخ دهد. اما اصلی ترین عاملی که منجر به بروز این مشکل می‌شود چیست؟ طبق بررسی صورت گرفته در 80 درصد مواقع خراب شدن دوربین گوشی گلکسی S9 ناشی از وارد شدن یک ضربه یا فشار ناگهانی و فیزیکی به دستگاه بوده است، در غیر این صورت کمتر مواقعی دیده شده که دوربین این گوشی موبایل خود به خود و بنا به دلایل نامشخص از کار بیفتد. بنابراین اگر می‌خواهید با مشکل خراب شدن دوربین گوشی گلکسی S9 مواجه نشوید، توصیه می‌کنیم تا حد ممکن از دستگاه مراقبت به عمل آورید و اجازه ندهید که به آن فشار یا ضربه‌ای وارد شود.

 

تعمیر دوربین گوشی s9 سامسونگ

 

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ با توجه به نوع و شدت خرابی که در آن به وقوع پیوسته مشخص می‌شود. برای مثال در برخی شرایط دیده شده که وارد شدن ضربه‌ای به بدنه گوشی سامسونگ منجر به شل شدن کانکتور دوربین اصلی یا سلفی آن شده و فقط با سفت کردن کانکتور مشکل دوربین دستگاه رفع شده است. طبیعی است که در این شرایط تقریبا تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ نیاز به صرف هزینه ندارد و فقط با سفت کردن کانکتور دوربین انجام می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

اما در برخی شرایط دیگر ممکن است ماژول دوربین اصلی یا سلفی گوشی بنا به دلایل مختلف نظیر ضربه خوردن از کار بیفتد. در این شرایط تنها راه رفع عیب به وجود آمده تعویض ماژول است. طبیعی خواهد بود که تعویض ماژول دوربین گوشی هزینه بردار باشد. البته حتی هزینه تعویض همزمان هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ Galaxy S9 هم به پای هزینه تعمیرات دیگری مثل تعویض ال سی دی یا برد آن نمی‌رسد، اما به هر حال در مقایسه با هزینه تعمیر سایر گوشی های عادی و میان رده بازار به مراتب بیشتر خواهد بود.  اگر می‌خواهید تعمیر دوربین و کلیه تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S9 شما با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

تعمیر دوربین گلکسی S9 سامسونگ چقدر طول می‌کشد؟

با توجه به نوع و شدت خرابی که در دوربین گوشی رخ داده، مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر آن هم متغیر خواهد بود. به عنوان مثال اگر فقط با سفت کردن کانکتور دوربین مشکل برطرف شود، طبیعتا زمان زیادی برای تعمیر دستگاه صرف نخواهد شد. در شرایطی که نیاز به تعویض ماژول دوربین گوشی هم وجود داشته باشد هم عموما ظرف مدت زمان کمتر از 90 دقیقه انجام این کار امکانپذیر خواهد بود. با این حال اغلب تعمیرکاران موبایل برای انجام تعمیراتی مثل تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ از مشتری چند روز زمان می‌خواهند که این مسئله اصلا کار درستی نیست. اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات موبایل شما انجام شود و ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده خود را درب منزلتان تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹ با کمترین قیمت

تعمیر دوربین گوشی در نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ

اگر به تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ نیاز دارید و گوشی هنوز در دوره گارانتی قرار دارد، می‌توانید به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید. اگر مطمئن هستید که خراب شدن دوربین گوشی در اثر ضربه یا آب خوردگی و دیگر عواملی که به شما مربوط نمی‌شود رخ داده، تعمیرات لازم در نمایندگی سامسونگ به طور رایگان روی گوشی شما انجام خواهد شد. در این شرایط حتی اگر ماژول های دوربین اصلی و سلفی گوشی نیاز به تعویض داشته باشند هم نمایندگی سامسونگ موظف است که رایگان این کار را برایتان انجام دهد، اما متاسفانه در اغلب موارد نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ سعی می‌کنند در شرایط این چنینی علت خرابی گوشی را به گردن مشتری بیندازند و از تعمیر رایگان آن سر باز زنند. همچنین عموما تعمیرات گوشی تحت ضوابط گارانتی در نمایندگی های رسمی سامسونگ چندین روز و گاها هفته به طول می‌انجامد.

 

تعویض دوربین گوشی s9 سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید گوشی

 

آیا شخصا می‌توانیم دوربین گلکسی S9 را تعویض کنیم؟

اگر در حوزه تعمیر موبایل کمی تجربه داشته باشید می‌توانید با استفاده از مقاله ها و ویدئوهای آموزشی که در سایت های اینترنتی مختلف ارائه شده، شخصا تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ را انجام دهید. البته بدیهی است که برای انجام این کار به ابزارهای مورد نیاز و همچنین ماژول دوربین اورجینالی که قرار است تعویض شود دسترسی داشته باشد. برای تهیه کردن این اقلام می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل شرکت موبایل کمک مراجعه کنید. قطعاتی که در فروشگاه موبایل کمک عرضه می‌شوند کاملا اورجینال و با کیفیت OEM هستند و با ضمانت اصالت قطعه در اختیار مشتریان گرامی قرار داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ با کمترین هزینه در موبایل کمک

اما اگر می‌خواهید تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 9 سامسونگ شما با بهترین کیفیت ممکن، کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. برای آشنایی بیشتر با سرویس فوری تعمیرات تلفن همراه شرکت موبایل کمک به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانتبپردازید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌شود شامل گارانتی اصالت قطعه خواهند بود. پس کمترین هزینه، بیشتری کیفیت و بهترین سرعت عمل را با سرویس موبایل کمک تجربه کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی اس 9 سامسونگ خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ S9

قطعات گوشی سامسونگ S9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ