تعمیر یا تعویض دوربین گلکسی اس ۴ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین گلکسی اس ۴ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین گلکسی اس ۴ | موبایل کمک

اگر بنا به هر دلیل دوربین اصلی یا سلفی گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy S4) شما دچار مشکل شده نگران هزینه و کیفیت تعمیر آن نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 4 را بهتر از هر نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خراب شدن دوربین گوشی کدامند؟

گذشته از باگ ها و مشکلات نرم افزاری که ممکن است گاها منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین گوشی های موبایل شوند، مشکلات سخت افزاری هم در دوربین کوشی ها کم رخ نداده و از مشکلات رایج آن ها محسوب می‌شوند. برای مثال خراب شدن و از کار افتادن دوربین اصلی یا سلفی گلکسی اس 4 سامسونگ یکی از مشکلات رایج این گوشی است. اما چه دلایل اصلی منجر به بروز این مشکل می‌شوند؟ طبق آمار، اصلی ترین دلایلی که در عملکرد دوربین گوشی های موبایل از جمله گلکسی S4 اختلال ایجاد می‌کند، ضربه و فشار است.

متاسفانه در اغلب موارد وارد شدن ضربه یا فشار به موبایل منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین آن می‌شود. در برخی شرایط دیگر آب خوردگی هم می‌تواند منجر به خراب شدن دوربین گوشی شود. تاکنون این دو عامل اصلی ترین عواملی هستند که در خراب شدن دوربین گوشی ها نقش داشته‌اند. البته گاها بنا به دلایل نامعلوم هم دیده شده که دوربین گوشی هایی مثل سامسونگ گلکسی اس 4 با مشکل رو به رو می‌شوند، اما موارد یاد شده اصلی ترین مواردی هستند که باید به آن ها توجه ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

چگونه از خراب شدن دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ جلوگیری کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل ارائه کردیم کاملا مشخص است که شما با مراقبت از گوشی می‌توانید مانع خراب شدن دوربین اصلی و سلفی آن شوید. برای مراقبت از گوشی باید سعی کنید ضربه و فشاری به آن وارد نشود یا گوشی با آب در تماس نباشد. حتی سعی کنید با دست خیس و نمناک هم از گوشی گلکسی S4 استفاده نکنید، چون این گوشی طراحی قدیمی و بسیار معمولی دارد و در برابر نفوذ آب به شدت حساس خواهد بود. با در نظر گرفتن این مسائل می‌توانید از خراب شدن دوربین سامسونگ گلکسی اس 4 خود جلوگیری به عمل آورید. اما اگر بنا به هر دلیل دوربین گوشی شما خراب شد هم نگران نباشید، چون با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 4 را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید.

 

تعمیر دوربین گلکسی اس 4

 

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه با توجه به اینکه گوشی سامسونگ گلکسی S4 یک گوشی نسبتا قدیمی است و ماژول دوربین آن در مقایسه با دوربین گوشی های مدرن امروزی ضعیف تر عمل می‌کند، بنابراین هزینه تعمیر یا تعویض آن هم نسبت به گوشی های مدرن امروزی کمتر خواهد بود. در بدترین شرایط تعمیر شاید نیاز شود که شما هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی گوشی را تعویض کنید و در بهترین شرایط تعمیر هم ممکن است دلیل بروز اختلال در عملکرد دوربین گوشی با شل شدن سوکت و کانکتور آن ارتباط داشته باشد که با محکم کردن آن مشکل دوربین گوشی برطرف می‌شود! پس بهتر است خیلی نگران هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 4 نباشید. برای اینکه این تعمیر را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید می‌توانید از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین سامسونگ Galaxy S4 چقدر زمان می‌خواهد؟

یکی از دغدغه کاربران در شرایطی که گوشی آن ها نیاز به تعمیر دارد همین مسئله زمان است! متاسفانه خیلی از تعمیرکاران موبایل برای تعمیر موبایل مشتریان از آن ها چند روز زمان می‌خواهند، در حالی که انجام تعمیر مورد نیاز روی گوشی مشتری در بدترین شرایط 3 ساعت زمان هم لازم ندارد! برای مثال تعمیر دوربین گلکسی اس 4 یکی از این موارد است! عموما تعمیرکاران بازار آزاد برای تعمیر دوربین گلکسی اس 4 سامسونگ 1 الی 2 روز زمان از مشتری می‌خواهند اما با سرویس موبایل کمک می‌توانید همان تعمیر را با ضمانت ظرف چند ساعت انجام داده و گوشی خود را با ضمانت تحویل بگیرید. بنابراین اگر می‌خواهید با بیشترین سرعت ممکن گلکسی S4 خود را تعمیر کنید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S4 

تعمیر دوربین گلکسی اس 4 در نمایندگی رسمی تعمیر گوشی سامسونگ

خیلی از افراد تصور دارند که با مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ می‌توانند بهترین کیفیت تعمیر را دریافت کنند و در این حالت دوربین گوشی آن ها به بهترین شکل تعمیر می‌شود! اما آیا واقعا اینطور است؟ متاسفانه در عمل اینطور نیست و در اغلب موارد نمایندگی های رسمی سامسونگ اصلا قطعات لازم برای تعویض و تعمیر دوربین گوشی هایی مثل Galaxy S4 را ندارند و باید سفارش تامین آن را ثبت کنند که این امر چند روز به طول می‌انجامد. بنابراین سرعت عمل نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ پایین است و کیفیت کار آن ها هم آن چنان تعریفی ندارد. این مسئله را می‌توانید با مطالعه نظرات مشتریانی که گوشی های خود را برای تعمیر به نمایندگی های سامسونگ ارجاع داده‌اند درک کنید. پس توصیه ما این است که برای تعمیر دوربین گلکسی اس 4 خود در فکر مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ نباشید.

تعمیر دوربین گلکسی اس 4

 

آیا شخصا می‌توانیم دوربین Galaxy S4 را تعمیر کنیم؟

اگر به تعمیرات موبایل علاقمند هستید و ابزارهای لازم برای انجام این کار را دارید، شخصا می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 4 را انجام دهید. برای تهیه کردن ابزارهای لازم و همچنین ماژول های دوربین گوشی مورد نظرتان می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه داشته باشید و اقلام مورد نیاز خویش را تهیه کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله های آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین اصلی گوشی گلکسی اس 4 و آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین سلفی گوشی گلکسی اس 4 ارائه شده می‌توانید تعویض دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ Galaxy S4 را انجام دهید. فراموش نکنید در صورت بروز هرگونه مشکلی، کارشناسان موبایل کمک آماده سرویس دهی به شما هستند.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

برای تعمیر دوربین گلکسی اس 4 از سرویس موبایل کمک استفاده کنید!

اگر می‌خواهید یک تعمیر بدون دردسر، کم هزینه و با گارانتی را در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه کنید، می‌توانید از سرویس و خدمات موبایل کمک بهره بگیرید. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 4 را با کیفیتی بهتر از تعمیر گوشی در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ انجام دهید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان انجام می‌شوند شامل گارانتی خواهند بود و ظرف چند ساعت انجام خواهند شد. برای ثبت سفارش تعمیرات اس 4 سامسونگ خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ