تعمیر یا تعویض دوربین S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

دوربین گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge) یکی از قطعات سخت افزاری است که تقریبا در این محصول زیاد دچار خرابی می‌شود. خوشبختانه با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن دوربین سامسونگ Galaxy S7 Edge

دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. یکی از اصلی ترین دلایلی که منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین اصلی و دوربین سلفی گلکسی S7 Edge  می‌شود، مربوط به ضربه خوردن دستگاه خواهد بود. وارد شدن ضربه به این گوشی می‌تواند خیلی راحت به ماژول دوربین آن آسیب برساند. در برخی شرایط خاص هم دیده شده که آب خوردگی منجر به از کار افتادن دوربین سلفی و اصلی دستگاه می‌شود. البته در اغلب موارد گلکسی اس 7 اج هایی از این نظر به مشکل می‌خورند که قبلا توسط تعمیرکاران موبایل باز شده بودند و خاصیت ضد آب خود را از دست داده باشند. یکی دیگر از عواملی که می‌تواند کاربر را ملزم به تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge کند مربوط به ایجاد شدن خط و خش بر روی لنز دوربین دستگاه خواهد بود. بنابراین به طور کلی دلایل زیادی ممکن است منجر به آسیب دیدن و خرابی لنز دوربین اصلی یا سلفی Galaxy S7 Edge سامسونگ شوند.

هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge با توجه به شدت خرابی که در آن به وجود آمده مشخص می‌شود. برای مثال ممکن است یک ضربه باعث از جا بیرون آمدن کانکتور ماژول دوربین گوشی شده باشد که در این حالت مشکل با جا زدن کانکتور مذکور بر روی سوکتش برقرار خواهد شد. طبیعتا در این شرایط هزینه‌ای برای تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge پرداخت نمی‌شود و تنها هزینه باز و بسته کردن گوشی باید پرداخت گردد که اصلا هزینه زیادی نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس ۷ اج 

اما در برخی شرایط دیگر ممکن است ماژول دوربین گوشی به طور کامل معیوب شده باشد و نیاز به تعویض پیدا کند. طبیعی خواهد بود که در این شرایط هزینه تعمیر دوربین گوشی بالا می‌رود. مسئله دیگری که روی هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge تاثیر مستقیم می‌گذارد مربوط به این می‌شود که کدام ماژول دوربین گوشی دچار مشکل شده باشد. برای مثال اگر هر دو ماژول دوربین دچار مشکل شده باشند و نیاز به تعویض پیدا کنند، هزینه تعمیر به مراتب از شرایطی که فقط یک دوربین معیوب باشد و تعویض شود بیشتر خواهد بود. اما به طور کلی باید گفت که تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge خیلی زیاد نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge  

قیمت دوربین s7 edge سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

بیشتر بخونید: قیمت موبایل

 

تعمیر یا تعویض دوربین گلکسی S7 Edge سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر یا تعویض دوربین گوشی گلکسی S7 Edge سامسونگ باید صرف شود به این بستگی دارد که کدام لنز دوربین دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد. اگر هر دو لنز دوربین گوشی معیوب بوده و به تعویض نیاز داشته باشند، مطمئنا زمان بیشتری برای تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge لازم خواهد بود. اما در سمت مقابل تعویض دوربین پشت (اصلی) و دوربین سلفی این گوشی خیلی زمانگیر نیستند و احتمالا طی 90 دقیقه قابل انجام خواهند بود. زمان تقریبی که ما برای تعویض هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ تخمین می‌زنیم، حدود 120 دقیقه است. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، بهتر است از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی S7 Edge با کمترین قیمت در موبایل کمک

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات سامسونگ گلکسی S7 Edge خود را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید و از گارانتی هم بهره‌مند شوید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز استفاده می‌کنند به همین سبب بهترین کیفیت ممکن نتیجه کار آن ها خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی S7 Edge خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی Samsung S7 edge 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ