تعمیر برد گلکسی اس ۸ سامسونگ | موبایل کمک تعمیر برد گلکسی اس ۸ سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی اس ۸ سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) یکی از حساس ترین و مهم ترین تعمیراتی است که در این گوشی انجام می‌گیرد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن مادربرد گلکسی اس 8 چیست؟

سامسونگ طراحی گلکسی اس 8 را به گونه‌ای انجام داده که دستگاه ضد آب است و نفوذ آب به داخل آن به راحتی امکانپذیر نخواهد بود، اما با این حال در خیلی از موارد دیده شده که نفوذ آب به داخل این گوشی عامل بروز اختلال در عملکرد دستگاه شده است. شاید به طور دقیق مشخص نباشد که نفوذ آب از کدام بخش بدنه دستگاه انجام شده، اما تجربه و آمار نشان داده که نباید به ضد آب بودن یک گوشی به طور کامل اعتماد کرد و گلکسی S8 سامسونگ هم از این موضوع مستثنا نیست. متاسفانه در خیلی از موارد آب خوردگی اصلی ترین عامل خرابی مادربرد گلکسی اس 8 محسوب می‌شود. در برخی موارد هم وارد شدن ضربه به دستگاه منجر به بروز این مشکل خواهد شد. همچنین استفاده از لوازم جانبی مناسبی مثل شارژرهای فیک و جعلی یا حتی نوسانات برق هم ممکن است منجر به آسیب دیدن برد گوشی و دیگر قطعات آن شوند. اما اصلی ترین عواملی که منجر به خراب شدن برد گلکسی اس 8 می‌شوند آب خوردگی و ضربه هستند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

چگونه از خراب شدن برد گلکسی اس 8 جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خراب شدن مادربرد گلکسی S8 سامسونگ و به حداقل رساندن احتمال بروز این مشکل توصیه می‌کنیم حواستان را جمع کنید تا خدای نکرده گوشی از دست شما نیفتد یا بنا به هر دلیل ضربه و فشاری به آن وارد نشود. ضربات و فشارهای خارجی که به گوشی وارد می‌شوند حتی اگر منجر به بروز اختلال آنی در عملکرد دستگاه نشوند، می‌توانند در دراز مدت به قطعات سخت افزاری دستگاه از جمله برد آن آسیب برسانند. همچنین توصیه می‌کنیم تا حد ممکن گوشی را از آب و آب خوردگی دور نگه دارید. هرچقدر هم یک گوشی ضد آب باشد، نباید ریسک مواجه شدن و تماس آن با آب را بپذیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8

تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ یا تعویض این قطعه؟

برای اینکه مشکل مادربرد گلکسی اس 8 سامسونگ برطرف شود، همیشه نیازی به تعویض برد وجود ندارد. تعویض مادربرد فقط در شرایطی لازم است که برد کاملا از کار افتاده و قابل تعمیر نباشد، اما در اغلب موارد با تعمیر برد گوشی مشکل برطرف می‌شود. در حالتی که برد قابل تعمیر باشد می‌توان با تعویض برخی قطعات معیوب نصب شده روی آن یا تعمیر مدارهای الکترونیکی برد مشکل را برطرف کرد. طبیعتا در حالتی که تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ جایگزین تعویض آن شود، هزینه تعمیرات هم کاهش پیدا می‌کند اما در نظر داشته باشید که تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ را نمی‌توان به هر تعمیرکاری واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعمیر برد s8

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل

هزینه تعویض و تعمیر برد گلکسی S8 چقدر است؟

اگر قرار باشد مادربرد گلکسی اس 8 شما تعویض شود ملزم به پرداخت هزینه گزافی خواهید بود چون برد این گوشی سامسونگ یکی از گران ترین قطعات سخت افزاری آن است. اما اگر بتوان مشکل را با تعمیر مادربرد برطرف کرد، هزینه تعمیر کاهش پیدا می‌کند اما به طور کلی اگر مادربرد گلکسی اس 8 شما دچار مشکل شده باید خود را برای پرداخت هزینه نسبتا سنگینی آماده کنید. برای اینکه هزینه تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ شما به حداقل مقدار ممکن برسد و خیالتان هم از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت باشد، توصیه می‌کنیم فقط و فقط از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی گلکسی اس ۸

تعمیر یا تعویض برد Galaxy S8 چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد برد گلکسی S8 تعویض شود، احتمالا این کار در کمتر از 120 دقیقه انجام خواهد شد. البته سرعت انجام این کار با تجربه تعمیرکار، سرعت عمل وی و ابزارهایی که او استفاده می‌کند ارتباط مستقیم خواهد داشت. اما اگر قرار باشد مادربرد گوشی تعمیر شود، این کار می‌تواند چند روز طول بکشد چون در این حالت باید قطعات برد به طور دقیق بررسی و در صورت نیاز تعویض شده و هر بار مورد تست قرار گیرند که این پروسه زمانگیر بوده و چند روز وقت یک تعمیرکار را می‌گیرد. بنابراین مدت زمانی که برای تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ لازم است از مدت زمانی که برای تعویض برد این گوشی موبایل لازم خواهد بود به مراتب بیشتر است.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض و تعمیر برد گلکسی اس 8 خود با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 8 سامسونگ شما با بهترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک تعمیر گوشی مشتریان عزیز را با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها انجام می‌دهند و تمام استانداردهای تعمیر موبایل گلکسی اس 8 را در نظر خواهند گرفت. این مسئله سبب می‌شود بهترین کیفیت تعمیر نتیجه کار کارشناسان موبایل کمک باشد. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی اس 8 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی S8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ