تعمیر برد S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک تعمیر برد S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

تعمیر برد S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

مادربرد گلکسی اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy S6) یکی از قطعاتی است که در این گوشی بنا به دلایل مختلفی می‌تواند دچار مشکل شود و متاسفانه هزینه تعمیر آن هم بالاست. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 6 سامسونگ را با کمترین قیمت و کیفیت نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در ایران انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چه عواملی منجر به خراب شدن مادربرد گلکسی اس 6 می‌شوند؟

در خرابی گلکسی اس 6 سامسونگ عوامل متعددی می‌توانند تاثیرگذار باشند اما همیشه چند عامل بیشتر از سایر موارد در بروز این مسئله دخیل هستند. یکی از اصلی ترین عوامل موجود آب خوردگی است! برد گلکسی S6 سامسونگ مثل برد سایر گوشی های دیگر متشکل از مدارها و قطعات الکترونیکی است که به شدت در برابر آب خوردگی حساس هستند و تماس آب با آن ها می‌تواند در عملکردشان اختلال ایجاد کند. بنابراین آب خوردگی یکی از اصلی ترین عوامل خراب شدن مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی S6 است.

در سمت مقابل ضربه هم از دیگر عوامل موثر در این مسئله به شمار می‌رود. در خیلی از موارد دیده شده که با وارد شدن ضربه به موبایل برد آن دچار مشکل می‌شود. داغ شدن بیش از اندازه بدنه دستگاه هم می‌تواند به برد آسیب برساند. در برخی شرایط هم برد گوشی ممکن است بدون دلیل مشخص دچار اختلال شود. بنابراین عوامل زیادی می‌توانند در خراب شدن مادربرد گلکسی اس 6 سامسونگ تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6  

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

قیمت و هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 سامسونگ چقدر است؟

مادربرد گلکسی اس 6 سامسونگ مثل برد دیگر گوشی های موبایل یکی از گران قیمت ترین قطعات آن است! بنابراین اگر قرار باشد مادربرد این گوشی تعویض شود، شک نکنید که باید هزینه گزافی پرداخت گردد اما در برخی شرایط می‌توان با تعمیرات الکترونیکی یا تعویض برخی قطعات روی مادربرد مشکل آن را برطرف ساخت که در این حال قیمت و هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 کاهش پیدا می‌کند. البته انجام این تعمیرات بر روی مادربرد گوشی توسط هر تعمیرکاری قابل انجام نبوده و فقط تعمیرکارانی می‌توانند تعمیر مادربرد را انجام دهند که تجربه و دانش کافی در حوزه تعمیرات مدارهای الکترونیکی را داشته باشند. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

آیا نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران مکان مناسبی برای تعمیر مادربرد است؟

اگر در برد گوشی گلکسی اس 6 شما مشکل ایجاد شده و مطمئن هستید دلیل این مشکل با وارد شدن ضربه به گوشی و آب خوردگی ارتباط ندارد و دستگاه همچنان در دوره گارانتی قرار دارد، سریعا به یکی از نمایندگی های رسمی سامسونگ در ایران مراجعه کنید تا گوشی شما تحت ضوابط گارانتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر شود. در این شرایط ممکن است برای تعمیر برد گلکسی اس 6 مدت زمان زیادی صرف شود و مجبور باشید تا چند روز منتظر بمانید، اما تعمیر رایگان و تحت گارانتی دستگاه می‌تواند بسیار دلپذیر باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

 

قیمت برد گوشی سامسونگ s6

 

تعویض و تعمیر برد سامسونگ Galaxy S6 چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد سامسونگ گلکسی S6 تعویض شود، انجام این کار خیلی زمان زیادی نیاز ندارد و احتمالا ظرف مدت زمان 1 الی 2 ساعت انجام خواهد شد، اما اگر قرار باشد برد گوشی تعمیر گردد احتمالا چند روز باید صبر کنید تا عملکرد قطعات و مدارهای مختلف برد بررسی و موارد معیوب شناسایی و تعمیر شوند. البته اگر تعمیر برد گلکسی اس 6 را به نمایندگی های رسمی سامسونگ در ایران یا تعمیرکاران بازار آزاد واگذار کنید، تحت هر شرایط باید چند روز منتظر بمانید. اما با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر برد گلکسی اس 6 سامسونگ را ظرف چند ساعت با کیفیتی مشابه با کیفیت تعمیر گوشی در نمایندگی رسمی سامسونگ انجام داده و از گارانتی اصالت قطعه هم بهره‌مند شوید. پس اگر به دنبال سرعت عمل هستید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

برای تعویض مادربرد گلکسی S6 چه مراحلی طی می‌شود؟

تعویض برد گلکسی S6 سامسونگ کار خیلی سختی نیست و نیاز به صرف زمان طولانی ندارد. اگر به ابزارها و قطعات لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشید، خودتان شخصا هم قادر به انجامش خواهید بود. برای تهیه ابزارها و قطعات مورد نیاز این تعمیر می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. به منظور آشنایی با مراحلی که می‌بایست برای تعویض مادربرد Galaxy S6 سامسونگ طی شوند هم می‌توانید از مقاله راهنمای آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض برد گوشی گلکسی اس 6 کمک بگیرید. با طی کردن مراحلی که در مقاله مذکور شرح داده شده می‌توانید تعویض برد گلکسی اس 6 را با کیفیتی مشابه با کیفیت تعویض برد در نمایندگی رسمی سامسونگ انجام دهید.

تعویض و تعمیر برد گلکسی اس 6 با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد و به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 شما با کمترین قیمت و هزینه و کیفیتی فراتر از کیفیت تعمیراتی که در نمایندگی رسمی سامسونگ شاهد آن خواهید بود انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند. همچنین تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند شامل گارانتی اصالت قطعه خواهند بود. برای ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی اس 6 خود کافیست با شماره های 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قطعات گوشی Samsung S6

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ