تعمیر برد S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک تعمیر برد S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

تعمیر برد S6 Edge سامسونگ – G925 | موبایل کمک

یکی از قطعات بسیار مهمی که ممکن است بنا به دلایل مختلف در گوشی گلکسی اس 6 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S6 Edge) دچار مشکل شده و نیاز به تعویض پیدا کند، مادربرد آن است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 6 اج و تعمیرات گوشی های سامسونگ را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خرابی برد گلکسی S6 Edge کدامند؟

برد یا همان مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 اج ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار خرابی شود. در خیلی از موارد دیده شده که آب خوردگی منجر به معیوب شدن کامل برد، مدارهای آن یا برخی از قطعات روی این قطعه شده‌اند. بنابراین یکی از اصلی ترین و شایع ترین دلایلی که منجر به خراب شدن مادربرد گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge می‌شود، آب خوردگی خواهد بود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان این گوشی را از تماس با آب دور نگه دارید و با دست خیس از آن استفاده نکنید.

یکی دیگر از دلایل شایعی که منجر به بروز اختلال یا خرابی در عملکرد گوشی گلکسی اس 6 اج می‌شود، ضربه و فشار خواهد بود. در خیلی از موارد دیده شده که وارد شدن یک ضربه به موبایل، نظیر افتادن آن از دست کاربر، منجر به بروز اختلال در عملکرد مادربرد شده است. البته عوامل جانبی و خارجی منجر به خراب شدن مادربرد گوشی نمی‌شوند و گاها مشکلات عملکردی این قطعه خود به خود و بدون دخالت کاربر هم به وجود می‌آیند اما در هر حال با توجه کردن به عوامل اصلی خرابی مادربرد می‌توان تا حد زیادی از بروز مشکل در این قطعه جلوگیری به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge 

هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 اج سامسونگ چقدر است؟

زمانی که مادربرد گوشی گلکسی S6 اج سامسونگ دچار مشکل شود، اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد خواهد شد این است که هزینه تعمیر برد گوشی چقدر خواهد بود؟! در مورد این موضوع نمی‌توان به طور قطع و تا قبل از بررسی وضعیت دستگاه و باز کردن آن اظهار نظر داشت. به بیان دیگر برای اینکه هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 اج مشخص شود، حتما باید گوشی باز شده و وضعیت مادربرد آن به طور دقیق بررسی گردد، اما در اغلب موارد هزینه تعمیر مادربرد Galaxy S6 Edge سامسونگ مثل سایر گوشی های موبایل زیاد خواهد بود. در وضعیت های خاصی که مادربرد گوشی قابل تعمیر نباشد و کاربر ملزم به تعویض آن گردد، هزینه تعمیر موبایل به بیشترین مقدار ممکن خواهد رسید. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی باید گفت که هزینه تعمیر برد گلکسی اس 6 اج بالاست و این تعمیر از تعمیرات هزینه بردار گوشی های موبایل به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس ۶ اج 

تفاوت تعمیر مادربرد و تعویض برد در چیست؟

کاربران عزیز باید توجه داشته باشند که تعمیر برد گلکسی اس 6 اج با تعویض برد این گوشی تفاوت دارد. پروسه تعمیر می‌تواند شامل تعویض قطعات روی مادربرد، تعمیر آن ها، تعمیر مدارهای الکترونیکی و غیره روی مادربرد گوشی شود اما تحت هر شرایط در این پروسه خود برد گوشی تعویض نمی‌شود. اما زمانی که از تعویض برد صحبت می‌کنیم، منظور تعویض کامل مادربرد و استفاده از یک برد جدید در گوشی خواهد بود. پس تعویض برد با تعمیر برد گلکسی اس 6 اج دو مقوله کاملا متفاوت محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که تمام تعمیرکاران موبایل توانایی و دانش لازم برای تعمیر مادربرد گوشی های موبایل را ندارند و برای انجام این کار باید نزد تعمیرکاران مجرب و با تجربه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعمیر برد s6 edge - برد سامسونگ s6 edge

تعویض یا تعمیر برد گلکسی اس 6 اج چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه طراحی سامسونگ گلکسی S6 Edge به گونه‌ای انجام شده که برای دسترسی به مادربرد این گوشی و تعویض آن زمان خیلی طولانی نیاز نخواهد بود. طبق تخمین ما اگر یک تعمیرکار سرعت عمل معمولی داشته و به ابزارهای لازم هم دسترسی داشته باشد، می‌تواند ظرف کمتر از 120 دقیقه تعویض مادربرد Galaxy S6 Edge را انجام دهد، اما تعمیر مادربرد نیاز به مدت زمان بیشتری خواهد داشت چون برای تعمیر این قطعه باید تمام مدارهای الکترونیکی آن و قطعاتی که روی آن نصب هستند به طور دقیق و تک تک بررسی شوند و موارد معیوب تعمیر یا تعویض شده و مورد ارزیابی قرار گیرند. بنابراین تعمیر برد گلکسی اس 6 اج به مراتب نسبت به تعویض آن نیاز به زمان بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

 

برای تعمیر برد سامسونگ S6 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض مادربرد گلکسی اس 6 اج خواهیم بود؟

اگر به ابزارهای لازم برای تعویض برد گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge دسترسی داشته باشید و یک برد اورجینال این گوشی را هم تهیه کنید، می‌توانید کمی دقت عمل را چاشنی کار کرده و شخصا تعویض برد دستگاه را انجام دهید. بدین منظور کافیست مراحلی را طی کنید که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض برد گوشی گلکسی اس 6 اج به طور کامل و مرحله به مرحله برایتان شرح داده شده‌اند. به منظور تهیه کردن ابزارهای تعمیر مورد نیاز و برد اورجینال گوشی Galaxy S6 Edge هم می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و محصولات مورد نیازتان را با ضمانت خریداری نمایید.

با سرویس موبایل کمک  کمترین قیمت را برای تعمیر و تعویض برد سامسونگ Galaxy S6 Edge پرداخت کنید!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge را با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید و از ضمانت اصالت قطعه هم بهره‌مند شوید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. بدین منظور هم می‌توانید به طور آنلاین و هم با برقراری تماس تلفنی سفارش خود را به ثبت برسانید. فراموش نکنید که کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارهای روز دنیا استفاده می‌کنند و بدین ترتیب کیفیت تعمیر صورت گرفته به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. پس خیالتان از بابت کیفیت سرویس تعمیر موبایل کمک راحت باشد. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر برد و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 اج کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی S6 edge

 خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ