تعویض باتری S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک تعویض باتری S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

تعویض باتری S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

باتری گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) مثل سایر گوشی های دیگر به مرور زمان با افت کیفیت مواجه می‌شود، بنابراین باید تعویض گردد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری گلکسی اس 7 سامسونگ را با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا باتری گلکسی اس 7 به مرور با افت توان شارژدهی مواجه می‌شود؟

باتری که در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ بکار رفته مثل دیگر گوشی های امروزی از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی علیرغم تمام نقاط قوتی که دارند یک نقطه ضعف را شامل می‌شوند که مربوط به افت تدریجی توان شارژدهی آن ها خواهد بود. ماهیت باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که با قرار گرفتن در سیکل های شارژ به تدریج ظرفیت اصلی خود را از دست می‌دهند و بعد از چیزی در حدود 2 الی 3 سال ظرفیت آن ها تقریبا 20 الی 30 درصد افت خواهد کرد. در این بازه زمانی کاربر متوجه می‌شود که توان شارژدهی باتری گوشی وی اصلا خوب نیست و نیاز به تعویض باتری دارد. توجه داشته باشید که این مسئله مختص گوشی گلکسی S7 سامسونگ نیست و تمام باتری های لیتیوم یونی این ویژگی را دارند و به مرور زمان ظرفیت آن ها افت پیدا می‌کند.

چه زمانی برای تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 7 مناسب است؟

با توجه به توضیحاتی که در مرحله قبل دادیم کاملا مشخص است که بهترین زمان برای تعویض یا اصطلاحا تعمیر باتری گلکسی اس 7 سامسونگ زمانی خواهد بود که احساس می‌کنید باتری گوشی دیگر مثل گذشته عملکرد خوبی ندارد و نمی‌تواند انرژی مورد نیاز دستگاه را به خوبی تامین کند. این حالت عموما زمانی رخ می‌دهد که چیزی در حدود 2 الی 3 سال از عمر باتری اصلی گوشی گذشته باشد. در شرایطی که وضعیت باتری دستگاه بحرانی باشد، کاربر خیلی راحت متوجه این امر می‌شود. بنابراین بهترین زمان تعویض باتری گلکسی S7 سامسونگ توسط خود کاربر قابل تشخیص خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

چرا باید تعویض باتری S7 را به مرجع و تعمیرکار قابل اعتمادی واگذار کنیم؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین تعویض و تعمیر باتری S7 یا هر گوشی دیگری باید به آن توجه شود این است که باتری جدید دستگاه اورجینال و با کیفیت باشد. متاسفانه در خیلی از موارد دیده شده که تعمیرکاران برای دستیابی به سود بیشتر از باتری های فیک و کم کیفیت و ارزان قیمت در موبایل مشتریان استفاده می‌کنند و هزینه تعویض باتری اورجینال را از آن ها دریافت خواهند کرد. بنابراین برای اینکه مشکلات این چنینی برایتان به وجود نیاید، حتما تعمیر باتری گلکسی اس 7 را به تعمیرکاری قابل اعتماد و مطمئنم واگذار کنید. در نظر داشته باشید که اگر یک باتری فیک و جعلی در گوشی شما نصب شود، خیلی زود دوباره مشکلات پیشین برایتان به وجود می‌آید و حتی ریسک بروز خطراتی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری هم افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت کیفیت باتری که در گوشی گلکسی اس 7 شما نصب می‌شود راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض باتری s7 - قیمت باتری گوشی سامسونگ s7

هزینه تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 7 سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعویض و تعمیر باتری S7 سامسونگ زیاد نیست. اصلی ترین هزینه ای که برای انجام این کار پرداخت می‌کنید مربوط به خود باتری می‌شود که باید برای دستگاه خریداری نمایید. قیمت باتری اورجینال این گوشی به مراتب از قیمت باتری های فیک و جعلی آن بیشتر خواهد بود. اجرت یا دستمزد تعویض باتری این گوشی ناچیز است. به طور کلی تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 7 سامسونگ از تعمیرات کم هزینه این محصول به شمار می‌رود و به همین دلیل برای انجام آن نیازی به نگرانی از بابت هزبنه وجود نخواهد داشت. اگر می‌خواهید تعویض باتری گلکسی S7 شما با کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 

 

برای تعویض باتری سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

بیشتر بخوانید: فروش گوشی

 

تعویض باتری سامسونگ Galaxy S7 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض باتری سامسونگ گلکسی S7 خیلی زمانگیر نیست و ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی قابل انجام خواهد بود. اگر تعمیرکار مورد نظر سرعت عمل مطلوبی داشته باشد و به ابزارهای مناسب و مدرن برای تعویض باتری و باز کردن گوشی گلکسی اس 7 دسترسی داشته باشد، احتمالا ظرف کمتر از 90 دقیقه پروسه تعویض باتری گلکسی S7 را تکمیل می‌کند. با این حال عموما تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای تعویض باتری گوشی مشتریان چند روز زمان می‌خواهند که این زمان اصلا مورد نیاز نیست. اگر می‌خواهید تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 7 خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

با موبایل کمک تعمیر باتری گلکسی اس 7 را با کمترین قیمت انجام دهید!

برای اینکه بتوانید تعمیر گلکسی اس 7 سامسونگ را با کمترین قیمت ممکن و در سریع ترین زمان انجام دهید و در عین حال از ضمانت تعمیر هم بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعویض باتری گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند و اورجینال و اصل بودن باتری دستگاه را گارانتی خواهند کرد. بنابراین زمانی که از سرویس موبایل کمک استفاده می‌کنید خیالتان از بابت کیفیت باتری تعویض شده راحت خواهد بود. برای ثبت سفارش تعمیر باتری گلکسی اس 7 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات S7

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ