تعمیر یا تعویض اسکنر انگشت S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض اسکنر انگشت S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض اسکنر انگشت S9 Plus سامسونگ – G965 | موبایل کمک

اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus) یکی دیگر از قطعاتی است که در این گوشی ممکن است بنا به دلایل مختلف خراب شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض اسکنر انگشت سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلیل خرابی اسکنر انگشت گلکسی S9 پلاس کدامند؟

در اغلب مواقع چند دلیل اصلی منجر به خراب شدن اسکنر انگشت گوشی گلکسی اس 9 پلاس می‌شوند. یکی از این دلایل ضربه و فشار است. متاسفانه وارد شدن ضربه به گوشی موبایل از اصلی ترین دلایل از کار افتادن اسکنر انگشت آن محسوب می‌شود و در گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ هم همین روال وجود دارد. در این گوشی عموما وارد شدن ضربه به دستگاه علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد اسکنر انگشت منجر به شکستن قاب دستگاه هم می‌شود. عامل بعدی که می‌تواند منجر به خراب شدن اسکنر انگشت گوشی شود، استفاده از آن با انگشت خیس است. علیرغم اینکه گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus از طراحی ضد آب بهره می‌برد، در موارد زیادی دیده شده که اسکنر انگشت گوشی به دلیل نفوذ آب و آب خوردگی از کار می‌افتد. پس بهتر است با دست خیس از اسکنر انگشت این گوشی استفاده نکنید. در برخی شرایط هم بروز اختلال در عملکرد اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس ناشی از استفاده نادرست کاربر نبوده و واقعا خود به خود به مرور زمان ایجاد می‌شود.

 

تعمیر اسکنر انگشت s9 plus

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

 

تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس در نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

متاسفانه طبق گزارشات در اغلب موارد نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ سعی می‌کنند از تعمیر تحت گارانتی گوشی های گلکسی اس 9 پلاسی که اسکنر انگشت آن ها دچار مشکل شده خودداری کنند. عموما نمایندگی ها سعی می‌کنند دلیل خراب شدن اسکنر انگشت گوشی سامسونگ را با استفاده نادرست کاربر و دخیل بودن وی در خرابی مرتبط کنند و بدین ترتیب از تعمیر تحت گارانتی دوری نمایند. بنابراین حتی اگر گوشی شما گارانتی داشته باشد هم خیلی نمی‌توانید روی خدمات دهی نمایندگی های سامسونگ حساب باز کنید. در سمت مقابل اگر گوشی خود را بیمه کرده باشید، مطمئنا می‌توانید در مقابل مشکل به وجود آمده از شرکت بیمه گذار غرامت دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات بیمه موبایل توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله از ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

نکته بعدی این است که حتی اگر نخواهید تحت گارانتی اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس خود را تعمیر کنید هم باز باید چندین روز منتظر بمانید و گاها دیده شده که نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ تا چند هفته هم گوشی مشتریان را تعمیر نکرده‌اند. پس شاید انتخاب نمایندگی های سامسونگ برای تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس گزینه مناسبی نباشد و بهتر باشد که شما به دنبال مراجع بهتری بروید که این سرویس را ارائه می‌کنند. شرکت موبایل کمک یکی از همین مراجع است. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس خود را با کیفیتی بهتر از کیفیت خدمات نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید.

هزینه تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس چقدر است؟

هزینه تعمیر و تعویض اسکنر انگشت گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus در مقایسه با اغلب تعمیرات دیگر این گوشی نظیر تعویض ال سی دی یا تعمیر مادربرد آن به مراتب کم هزینه تر است، اما در مقایسه با تعمیرات مشابه دیگر گوشی های اندرویدی (برای مثال تعویض اسکنر انگشت گوشی های هوآوی) به مراتب هزینه بیشتری دارد. در اغلب موارد تنها راه تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس مربوط به تعویض این قطعه می‌شود که خوشبختانه کار خیلی سختی هم نیست. همچنین طبق بررسی ها در اغلب موارد خرابی این قطعه به دلیل آسیب دیدن یا بروز اختلال در سیم ارتباطی آن یا محل اتصال سیم به بخش فیزیکی اسکنر به وجود می‌آید. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعویض اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض اسکنر انگشت سامسونگ S9 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض اسکنر انگشت گلکسی S9 Plus سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض اسکنر انگشت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس ظرف چند دقیقه قابل انجام خواهید بود. بخش اصلی این تعمیر مربوط به شل کردن لاستیک های آب بندی لبه های قاب پشت آن می‌شود. پس از اینکه لاستیک های آب بندی قاب پشت گوشی از بین بروند، می‌تواند قاب پشت دستگاه را از روی بدنه آن بلند و کانکتور اسکنر انگشت را جدا کرد. اسکنر انگشت گوشی در این حالت روی درب پشت دستگاه سوار است و به راحتی قابل تعویض خواهد بود. نکته‌ای که در تعویض اسکنر انگشت گلکسی S9 Plus باید به آن توجه شود مربوط به بکارگیری اسکنر انگشت اورجینال در دستگاه خواهد بود. اگر تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس را به مرجع قابل اعتمادی واگذار کنید، بدون تردید از اسکنر اورجینال در دستگاه استفاده می‌کند. به طور کلی تعویض اسکنر انگشت Galaxy S9 Plus سامسونگ عموما ظرف 30 دقیقه انجام می‌شود. برای اینکه ظرف کوتاه ترین زمان ممکن تعویض اسکنر انگشت گوشی گلکسی S9 پلاس شما انجام شود می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 Plus 

 

تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس

 

با کمترین هزینه اسکنر انگشت Galaxy S9 Plus سامسونگ را تعمیر کنید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و قیمت ممکن تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارهای تعمیر موبایل و متدهای روز این تعمیر را در دستگاهتان انجام می‌دهند. ضمن اینکه کارشناسان تعمیر موبایل کمک بعد از تعویض اسکنر انگشت گوشی، لاستیک های آب بندی جدیدی را در اطراف قاب پشت آن نصب خواهند کرد تا بدین صورت خاصیت ضد آب گلکسی اس 9 پلاس حتی بعد از تعویض اسکنر انگشت هم حفظ شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر اسکنر انگشت گلکسی اس 9 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

گوشی سامسونگ S9 Plus

قطعات گوشی اس 9 پلاس

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ