تعمیر یا تعویض اسپیکر مکالمه گلکسی اس ۸ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض اسپیکر مکالمه گلکسی اس ۸ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض اسپیکر مکالمه گلکسی اس ۸ | موبایل کمک

اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) زمانی نیاز به تعمیر خواهد داشت که برای پخش صدای کاربر در تماس های تلفنی درست عمل نکند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر اسپیکر سامسونگ اس 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

 

رایج ترین دلایل خراب شدن اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 کدامند؟

اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 سامسونگ از آن قطعاتی است که کمتر در این گوشی دچار مشکل می‌شود، اما اگر مشکلی برای آن به وجود آید بسیار کلافه‌کننده خواهد بود چون مانع برقراری تماس های تلفنی می‌شود و صدای مخاطب را به گوش شما نمی‌رساند. عموما دو دلیل اصلی منجر به خراب شدن اسپیکر مکالمه گلکسی S8 می‌شوند. دلیل اول ضربه و فشار است. در اغلب موارد یک ضربه یا اعمال فشار به بخش فوقانی قاب گلس اس 8 منجر به آسیب دیدن اسپیکر مکالمه آن می‌شود چون این قطعه در بخش فوقانی قاب گوشی نصب است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ  

دلیل بعدی مربوط به آب خوردگی می‌شود. علیرغم اینکه گوشی Galaxy S8 از طراحی ضد آب بهره می‌برد، متاسفانه آب خوردگی در خیلی از موارد منجر به از کار افتادن اسپیکر مکالمه دستگاه یا بروز اختلال در عملکرد آن خواهد شد. بنابراین این دو دلیل اصلی ترین دلایل خراب شدن اسپیکر مکالمه گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب می‌شوند که باید سعی داشته باشید تا حد امکان از وقوع آن ها جلوگیری کنید.

هزینه تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 سامسونگ در مقایسه با سایر تعمیرات این موبایل بسیار ناچیز خواهد بود. اسپیکر مکالمه اورجینال این گوشی سامسونگ قیمت خیلی بالایی ندارد و اجرت تعویض و تعمیر آن هم زیاد نیست. بنابراین اگر اسپیکر مکالمه گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 شما دچار مشکل شد، نگران هزینه تعمیر آن نباشید. ضمن اینکه با سرویس موبایل کمک می‌توانید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 سامسونگ را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8  

صدای مکالمه گوشی سامسونگ s8

تعمیر اسپیکر مکالمه سامسونگ Galaxy S8 چقدر زمان می‌برد؟

اگر تعمیرکاری که قرار است تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی S8 شما را انجام دهد سرعت عمل قابل قبولی داشته و به ابزارهای لازم و مناسب هم دسترسی داشته باشد، احتمالا ظرف کمتر از 90 دقیقه تعمیر اسپیکر مکالمه دستگاه به پایان خواهد رسید. متاسفانه تعمیرکاران بازار آزاد برای انجام این کار عموما از کاربر چند مهلت می‌خواهند که این مسئله اصلا لازم نیست. اگر می‌خواهید تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8  شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

 

برای تعمیر اسپیکر سامسونگ اس 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

 

آیا خودمان می‌توانیم اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 را تعویض کنیم؟

تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8  سامسونگ کار خیلی سختی نیست، بنابراین اگر کمی تجربه در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشید و دقت عمل هم صرف نمایید، می‌توانید شخصا تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8  سامسونگ را انجام دهید. دقت داشته باشید برای انجام این کار باید ابزارهای تعمیر مناسب و یک عدد اسپیکر اورجینال و سالم گلکسی S8 را داشته باشید. برای تهیه کردن این ابزارها و قطعات مورد نیاز می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و موارد مورد نظر را با ضمانت اورجینال بودن خریداری نمایید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض اسپیکر مکالمه گلکسی S8 شرح داده شده‌اند را به ترتیب طی کنید تا تعویض اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 شما با موفقت انجام شود.

(ههچنین اگر قصد خرید گوشی دارید، میتوانید به سایت موبایل کمک قسمت فروشگاه موبایل مراجعه کنید.)

تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 با کمترین قیمت در مرکز موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعمیر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 8 شما بدون دردسر و با کمترین قیمت ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و تعویض اسپیکر گوشی شما را انجام داده و با ضمانت دستگاه را در اختیارتان قرار می‌دهند. کارشناسان مرکز موبایل کمک به منظور تعمیر موبایل مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند تا ضمن حفظ استانداردهای لازم، بهترین کیفیت تعمیر ممکن هم ایجاد گردد. به منظور ثبت سفارش تعمیر اسپیکر مکالمه سامسونگ گلکسی S8 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات S8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ