حذف اطلاعات آیفون و آیپد و اپل واچ ؛ Erase iPhone, iPad

حذف اطلاعات آیفون

حذف اطلاعات آیفون یا آیپد و همچنین اپل واچ از اقداماتی است که در برخی شرایط ملزم به انجام آن خواهید بود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه حذف اطلاعات آیفون و آیپد و همچنین اپل واچ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد حذف اطلاعات آیفون و اپل واچ

در برخی از شرایط مجبور به حذف اطلاعات آیفون یا آیپد و یا اپل واچ خود می‌شوید. به عنوان مثال اگر قصد فروش آیفون، آیپد یا اپل واچ‌تان را داشته باشید، می‌بایست پیش از فروش نسبت به حذف اطلاعات دستگاه اقدام کنید. اما چطور می‌توان تمام اطلاعات موجود در این دستگاه‌های هوشمند را حذف کرد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

انجام این عمل به هیچ وجه پیچیده نیست. حذف اطلاعات آیفون و آیپدها با توجه به بهره‌مندی آن‌ها از سیستم عامل آی او اس به شیوه مشابهی انجام می‌شود اما حذف اطلاعات اپل واچ روندی متفاوت دارد. در ادامه طی دو بخش مجزا نحوه حذف اطلاعات آیفون و اپل واچ را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. چنانچه در مورد هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آموزش حذف اطلاعات آیفون و آیپدهای اپل

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، حذف اطلاعات آیفون و آیپدهای اپل به دلیلی بهره‌مندی آن‌ها از سیستم عامل یکسان یعنی آی او اس به شیوه مشابهی انجام می‌شود. بنابراین چه قصد حذف اطلاعات آیفون خود را داشته باشید و یا قصد حذف اطلاعات آیپدتان را داشته باشید، می‌توانید از مراحل زیر در این راستا استفاده کنید.تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر.

حذف اطلاعات آیفون

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شوید.
  • گزینه General را انتخاب کنید.
  • گزینه Reset را لمس کنید.
  • در این بخش مانند عکس فوق گزینه‌ای با عنوان Erase All Content and Settings قرار دارد که با انتخاب آن دستور حذف اطلاعات آیفون یا آیپد صادر می‌شود.

دقت داشته باشید که به منظور حذف اطلاعات آیفون یا آیپدتان نیاز است تا رمز عبور اصلی (Passcode) دستگاه و همچنین رمز عبور اپل آیدی (Apple ID) خود را وارد کنید. چنانچه رمز عبور یا رمز اپل آیدی خود را به خاطر ندارید باید به منظور حذف اطلاعات آیفون یا آیپدتان از روش دیگری استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

تعمیرات اپلبرای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر.

آموزش حذف اطلاعات اپل واچ

اما چطور می‌توانیم اطلاعات اپل واچ خود را به کلی حذف کنیم؟ به منظور حذف اطلاعات خود در اپل واچ هم باید مراحل ساده و مشابه با روش حذف اطلاعات آیفون طی شود. تنها تفاوت موجود در اپل واچ مربوط به نوع ارائه گزینه‌ها و شکل و شمایل آن است. برای حذف کامل اطلاعات اپل واچ یا ریست کردن کامل آن مراحل زیر را طی کنید:

حذف اطلاعات آیفون

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شوید.
  • گزینه General را انتخاب کنید.
  • گزینه Reset را لمس کنید.
  • گزینه Erase All Content and Settings را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید روندی که به منظور حذف اطلاعات اپل واچ به کار گرفته می‌شود کاملا مشابه با مراحلی است که بدین منظور در آیفون و آیپدهای اپل طی شد. در صورتی که به توضیحات دقیق‌تری نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت قطعات اپل واچ

قیمت تاچ ال سی دی اپل واچ

قیمت گلس اپل واچ

منبع apple

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments