روش های ارسال

ارسال با پست به سراسر کشور

 

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۴:۰۰ (به غیر از پنج شنبه ها) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما صبح روز بعد تحویل مرکز پست خواهد شد.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارشات حساب کاربری شما درج می‌شود. کد پیگیری مرسوله همچنین از طریق پیامک و ایمیل نیز برای شما ارسال خواهد شد. کد پیگیری مرسوله پستی یک کد عددی چند رقمی است که با کمک آن می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری کنید.

در صورتی که کالای ارسالی شما در طول فرایند ارسال با پست پیشتاز مفقود شود پس از تایید اداره پست مبنی بر مفقودی کالا، موبایل کمک برای جبران کالای مفقودی با توجه به شرایط موجود، یکی از این دو شیوه را انتخاب می‌کند.
۱-    بازگشت وجه پرداخت شده
۲-    ارسال مجدد کالای مفقود شده 

 

پست پیشتاز چیست؟

این سرویس سریع ترین سرویس پستی کشور می باشد که عملیات پستی آن از لحظه قبول تا توزیع در داخل و خارج کشور در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. بهبود و توسعه بخشیدن به این سرویس مستلزم توجه مشتریان به نکات زیر است :

– استفاده از کد پستی عملیات را سریعتر و دقیق تر می کند.

– استفاده از لفاف مناسب برای بسته بندی مرسولات از آسیب رسیدن به آن جلوگیری میکند.

– در صورت دیر رسیدن یا مفقود شدن مرسوله به مشتری غرامت پرداخت می گردد.

– در صورت عدم حضور گیرنده مرسوله برای وی اطلاعیه صادر و پس از مراجعه مجدد و صدور اطلاعیه دوم ، مرسوله بمدت ۵ روز در دفتر مقصد نگهداری و سپس به فرستنده عودت داد میشود. ضمنا در خصوص صنادیق شخصی مدت نگهداری مرسولات پیشتاز برای افراد حقیقی ۷ روز و برای اشخاص حقوقی ۱۰ روز می باشد.

– در صورت عدم دسترسی به شخص گیرنده در نشانی مراکز دولتی ، نظامی یا آموزشی و یا مجتمع های مسکونی مرسوله به دبیرخانه یا نماینده تعیین شده تحویل می شود.

– در صورت نیاز به آگاهی از سرنوشت مرسوله می توان حداکثر تا سه ماه بعد از تحویل مرسوله در واحد پستی مبداء مراجعه و اقدام نمود.

سفارشات ارسال شده با پست با توجه به وزن مرسوله هزینه ارسال متفاوتی دارند. حداقل هزینه بسته بندی و ارسال پست (معادل یک عدد گوشی موبایل + لوازم جانبی) با توجه به بیمه کالای قیمتی ۲۴ هزار تومان است.