آموزش طراحی سایت با گوشی چگونه است؟ | کیت وردپرس

طراحی سایت با گوشی یکی از ایده های افرادی است که دوست دارند طراحی سایت یاد بگیرند و از طریق آن کسب درآمد کنند در این مقاله به صورت کامل بررسی می کنیم که راه درست آموزش طراحی سایت با گوشی چیست و چگونه باید یک وبسایت را با استفاده از گوشی طراحی کرد؟ به نظر شما طراحی سایت با گوشی اصلاً امکان پذیر است؟

آموزش طراحی سایت با گوشی

همه ماها زمانی که صحبت از طراحی سایت می شود اولین چیزی که در ذهنمان خطور می کند فردی است که پشت سیستم نشسته و در حال کدنویسی برای ساخت سایت است اما چرا بعضی از افراد به دنبال طراحی سایت با گوشی یا موبایل است؟

یکی از مهم ترین دلیل های آن نداشتن سیستم و آشنا نبودن با کامپیوتر است اگر شما هم فردی هستید که توانایی خرید سیستم ندارید و علاقه به یادگیری طراحی سایت با موبایل دارید این مقاله کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

آیا طراحی سایت با گوشی امکان پذیر است؟

در پاسخ این سوال باید گفت بله در دنیای امروزی همه چیز امکان پذیر است اما طراحی سایت با گوشی دردسرهای زیادی دارد که در ادامه توضیح می دهیم دلیل آن چیست

برای طراحی سایت با گوشی شما اول باید سیستم یک سیستم مناسب برای ساخت سایت انتخاب کنید امروزه روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد اما من سعی می کنم بهترین روشی که برای موبایل مناسب است را معرفی کنم.

بهترین روش طراحی سایت با گوشی

یکی از بهترین روش هایی که شما برای طراحی سایت می تونید انتخاب کنید سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. شما با این سیستم می تونید بدون کدنویسی وبسایت های مختلفی طراحی کنید و تقریبا 43 درصد سایت های دنیا یعنی اکثر سایت ها با استفاده از همین روش راه اندازی شده اند.

برای طراحی سایت با این سیستم می تونید با موبایل وارد مرورگر اینترنت شوید و طبق آموزش وردپرس که به صورت رایگان در سایت کیت وردپرس منتشر شده است سایت خود را راه اندازی کنید و با توجه به سلیقه خودتون آن را سفارش سازی کنید. برای دسترسی به این دوره رایگان ارزشمند می تونید در اینترنت آموزش وردپرس کیت وردپرس رو سرچ کنید و روی لینک اول یا دوم کلیک کنید.

سیستم وردپرس یک برنامه موبایل هم دارد که می تونید آن را روی موبایل خود نصب کنید و سایت موردنظر را از طریق آن موبایل مدیریت کنید البته این برنامه موبایلی در ایران غیرفعال است و شاید بتونید از طریق بازار آن را نصب و استفاده کنید.

طراحی سایت با گوشی رو کنار بگذارید!

شما اگر به دنبال حرفه ای شدن در حوزه طراحی سایت هستید و دوست دارید از این طریق کسب درآمد کنید پیشنهاد می کنم آموزش طراحی سایت با گوشی رو کنار بگذارید و سراغ طراحی سایت با سیستم کامپیوتر یا لب تاپ بروید. در ادامه توضیح می دهیم چرا باید این لوس بازی هارو کنار گذاشت و سراغ واقعیت ها رفت.

چرا آموزش طراحی سایت با گوشی فایده ندارد؟

اولین و مهم ترین دلیلی که آموزش طراحی سایت با گوشی مناسب نیست به دلیل محدودیت هایی است که این روش دارد مثلاً اگر فرض کنید یک کاری را شما در کامپیوتر در 5 دقیقه انجام دهید در موبایل باید آن را در یک ساعت انجام دهید و اونم با کلی سختی علاوه بر این موضوع محدودیت هایی از قبیل امکانات مرورگر، کدنوشتن سریع، خطایابی در سایت، تست سایت در لب تاپ هاو… خواهید داشت.

بسیاری از افرادی که از سایت ها دیدن می کنند با لب تاپ یا کامپیوتر وارد سایت می شوند پس اگر سایت شما با دسکتاپ سازگار نباشد کاربران زیادی رو از دست خواهید داد و این موضوع را نمی شود به صورت کامل با طراحی سایت گوشی مدیریت کرد.

برای یادگیری هزینه کنید

اگر واقعا به فکر یادگیری و پیشرفت هستید پیشنهاد می کنم برای آن هزینه کنید چون هیچ موفقیتی بدون پرداخت بهای آن نصیب کسی نمی شود منظور از هزینه فقط هزینه مالی نیست بلکه شما باید کلی انرژی و زمان صرف و هزینه یادگیری کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید.

بهترین راهکار به جای طراحی سایت با گوشی

اگر بعد از مطالعه این مقاله هنوز قصد دارید روی طراحی سایت با گوشی تمرکز کنید می تونید با سیستم وردپرس مسیر خودتون رو ادامه دهید البته روش های کدنویسی را هم شاید بتوان با گوشی تا حدودی دنبال کرد چون هیچ کار غیرممکنی وجود ندارد اما اصلاً منتظر نتیجه های زودهنگام و کسب درآمد بالا نباشید.

یادگیری طراحی سایت با دوره های رایگان

گذشته از بحث آموزش طراحی سایت با گوشی می رسیم به راه درست تر، بعد از اینکه مسیر طراحی سایت با گوشی رو کار گذاشتید اولین کاری که می تونید برای یادگیری طراحی سایت کنید دنبال کردن آموزش های رایگان سطح وب است شاید این آموزش ها جامع نباشند و شما به صورت کامل طراحی سایت رو یاد نگیرید اما تا حد خوبی می تونید با طراحی سایت آشنا شوید.

یادگیری طراحی سایت با دوره های جامع

اما برای اینکه سریع تر رشد کنید و طراحی سایت رو یاد بگیرید می تونید سراغ دوره های جامع طراحی سایت بروید البته نه هر دوره ای مثلاً یکی از بهترین و جدیدترین دوره های آموزشی طراحی سایت، دوره طراحی سایت کیت وردپرس است شما در این دوره از صفر تا صد همه چیزهایی که مربوط ساختن سایت را یاد می گیرید.

آینده طراحی سایت و بازارکار آن چگونه است؟

بسیاری از افراد برای خودشون می خواهند طراحی سایت یاد بگیرند و یک فروشگاه اینترنتی یا سایت برای کسب و کارشون راه اندازی کنند اما اگر شما جزء افرادی هستید که دوست دارید خودتون از این طریق کسب درآمد کنید شاید براتون سوال باشه بازار کار طراحی سایت چگونه است و آیا آینده روشنی در ایران دارد؟

در ادامه مقاله آموزش طراحی سایت با گوشی قصد داریم بهترین روش هایی که درآمد خوبی در ایران دارند رو معرفی کنیم

سفارش طراحی سایت

گرفتن سفارش طراحی سایت اولین گزینه ای است که برای هر طراح سایتی وجود دارد در این روش شما می تونید از افراد مختلف سفارش طراحی سایت بگیرید و پروژه های مختلفی رو انجام دهید اما در شروع هم باید تخصصتون رو بالا ببرید هم اینکه بازاریابی کنید تا اولین پروژه های خود را انجام دهید.

در شروع برای پروژه گرفتن شاید کمی زحمت بکشید اما زمانی که پروژه های زیادی به سمت شما بیاید به روزهایی که به آموزش طراحی سایت با گوشی فکر می کردید می خندید.

طراحی قالب وردپرس

روش پردرآمد دیگه ای که می تونید در حوزه طراحی سایت در آن فعالیت کنید یادگیری اموزش طراحی قالب وردپرس است امروزه حتماً شما هم با مارکت های معروف فروش قالب ژاکت، کیت وردپرس و راستچین آشنا هستید شما می تونید یکبار یک قالب حرفه ای طراحی کنید و آن را به هزاران نفر بفروشید. هستند افرادی که در مدت زمان بسیار کم فروش های میلیاردی داشتند پس شما هم می تونید.

استفاده از تخصص دیگران

اگر سوالی داشتید می تونید از متخصص های طراحی سایت کمک بگیرید یکی از متخصصان طراحی سایت و سئو اسحاق شفایی مدیر سایت کیت وردپرس است که همیشه علاقه مند بوده به افراد مبتدی کمک کنند تا مسیر خودشان را بهتر و راحت تر پیدا کنند پس اگر شما هم در مورد طراحی سایت و سئو درگیری ذهنی دارید می تونید به آی دی پیج اینستاگرام مهندس اسحاق شفایی موسس سایت کیت وردپرس مراجعه کنید و سوالات خودتون رو مطرح کنید.

پیج اینستاگرام اسحاق شفایی : instagram.com/eshagh_web

منبع : https://kitwp.com

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
psk hashan
psk hashan
1 سال گذشته

یعنی نمی تونیم کلاً با گوشی طراحی سایت کنیم؟