دریافت جم رایگان از طریق جم باکس کلش (Gem Box)

جم باکس کلش (Gem Box)

اگر چندان با ترفندهای بازی کلش آشنایی ندارید، باید بدانید که یک روش کاربردی برای کسب جم رایگان در آن وجود دارد. این روش مربوط به جمع آوری جم باکس (Gem Box) می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با جم باکس کلش (Gem Box)

الماس یا جم (GEM) در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از جم در این بازی می‌توانید کارهای بسیاری جالبی انجام دهید. مثلا می‌توانید سریعا ساخت ساختمان‌ها یا آپگرید آن‌ها را تمام کنید یا به تولید طلا یا اکسیر در معادن خود سرعت بخشید. به صورت کلی جم یکی از بهترین منابع موجود در بازی کلش اف کلنز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

متاسفانه برخلاف شرایطی که برای جمع آوری اکسیر و طلا در بازی Clash of Clans ارائه شده، شما با حمله یا اتک دادن به دهکده های دیگر قادر به دزدیدن جم آن‌ها نخواهید بود. بلکه با تکمیل ماموریت های و اقدامات خاصی (Achievements) که از سوی بازی تعیین شده‌اند، قادر به جمع آوری جم می‌شوید. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه هم نسبت به خرید جم اقدام کنید. به منظور آشنایی با نحوه خریدن جم از کافه بازار به مطالعه مقاله آموزش خرید جم کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans) بپردازید.

جم باکس کلش (Gem Box)

اما آیا می‌دانید که روش رایگانی هم به منظور دریافت یا جمع آوری جم در بازی کلش اف کلنز وجود دارد؟ این روش مربوط به استفاده از جم باکس (Gem Box) می‌شود. در این مقاله قصد داریم در رابطه با دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

جم باکس کلش اف کلنز (Gem Box) چیست؟

اگر دقت کرده باشید در مپ دهکده شما در بازی کلش اف کلنز سنگ‌ها و درخت‌هایی وجود دارند که برای حذف آن‌ها باید اکسیر یا طلا صرف کنید و یک کارگر را هم برای چند ثانیه یا نهایتا چند دقیقه به کار ببرید. اما علاوه بر درخت‌ها و سنگ‌ها، چیزهایی دیگری هم در مپ قابل یافتن هستند که یکی از آن‌ها جم باکس (Gem Box) است!

جم باکس کلش اف کلنز (Gem Box) یک جعبه چوبی است که در آن جم های سبز رنگ وجود دارند و یک رنگین کمان کوچک هم بر روی آن قرار دارد. شما می‌توانید با صرف 1000 اکسیر و یک کارگر نسبت به کند و کاو جم باکس (Gem Box) و جمع آوری جم درون آن اقدام کنید و به این صورت جم رایگان کلش اف کلنز را کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات آیفون با ضمانت

جم باکس کلش (Gem Box)دریافت جم رایگان از طریق جم باکس کلش اف کلنز (Gem Box)

برای جمع آوری جم باکس کلش اف کلنز (gem Box) باید آن را لمس کنید. سپس گزینه Remove را انتخاب نمایید. برای حذف جم باکس کلش اف کلنز (Gem Box) نیاز است تا 1000 اکسیر و یک کارگر آماده به کار داشته باشید. کند و کاو جم باکس (Gem Box) فقط 30 ثانیه زمان می‌برد. پس از گذشت اینت زمان 25 جم به آرشیو جم های اکانت شما اضافه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که همواره در مپ شما نهایتا یک جم باکس (Gem Box) وجود خواهد داشت. سعی کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن جم باکس کلش اف کلنز را (Gem Box) را جمع آوری کنید، چرا که ظاهرا هر هفته یک بار یک جم باکس به مپ اضافه می‌شود. پس هرچه سریع‌تر جم باکس را جمع کنید، سریع‌تر جم باکس بعدی برایتان ایجاد و قابل استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دریافت جم رایگان کلش اف کلنز از طریق جم باکس کلش (Gem Box) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

شیشه آیفون SE 2020

تاچ ال سی دی جی 7 2018

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (18)

guest
18 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 سال گذشته

داداش ببین اینارو یه نوب سگ هم میدونه چه برسه به ما پروپلیر ها ما میگیم چتور الماس رایگان بگیریم نه ۱۰ تا ۲۰ تا مثلا ۱۰۰۰ تا

😐😐😐😐😐
😐😐😐😐😐
1 سال گذشته

خوب اینا رو نوب ها هم میدونن پرفوسور و کاشف جم باکس
حالا بیا پایین

السا
السا
1 سال گذشته
پاسخ به  😐😐😐😐😐

والا

پارسا
پارسا
2 سال گذشته

تموم شد
خیلی تاثیر گذار بود
جم باکس رو برداریم اکسیر نمیده که معلوم جم میده😐

Milad mozafari
Milad mozafari
2 سال گذشته

با اینکه خودمون میدونستیم ولی مقاله خوبی بود

سید سمیر سادات
سید سمیر سادات
2 سال گذشته

خوب جم