۶ مرحله برای یادگیری تعمیرات انواع موبایل و دریافت گواهینامه

۶ مرحله برای یادگیری تعمیرات موبایل و دریافت گواهینامه

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

تعمیرات موبایل و دریافت گواهینامه تخصصی شرایط، ضوابط و مراحل خاص خودش را دارد. کارشناسان تعمیر موبایل کمک به منظور دریافت گواهینامه تعمیرات موبایل و فعالیت در این شرکت باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارند که در این مقاله به 6 مورد از مراحل مورد نظر اشاره می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با یادگیری تعمیرات موبایل و دریافت گواهینامه

شاید دریافت گواهینامه تعمیرات موبایل این روزها کار چندان سختی نباشد و هر فرد با صرف مقداری هزینه و نشستن سر کلاس های خاص بتواند این گواهینامه را دریافت کند. اما هر فردی که گواهینامه تعمیرات موبایل دریافت می‌کند، صرفا یک تعمیرکار حرفه‌ای و قابل اعتماد نیست. از آنجایی که کیفیت خدمات و تعمیر در شرکت موبایل کمک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، کارشناسان تعمیر ما باید به منظور دریافت گواهینامه تعمیرات موبایل و فعالیت در این شرکت مراحل خاصی را پشت سر بگذارند و در دوره های تخصصی آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل شرکت موبایل کمک، شرکت می‌کنند.

به بیان دیگر کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک برای فعالیت در این بخش و تعمیر گوشی مشتریان عزیز باید از فیلترهای خاصی عبور کنند و یادگیری تعمیرات موبایل را به شیوه پیشرفته‌تری پشت سر بگذارند. در ادامه این مطلب قصد داریم 6 مرحله اصلی یادگیری تعمیرات موبایل و دریافت گواهینامه آن در شرکت موبایل کمک را برایتان شرح دهیم. از آنجایی که تمام کارشناسان تعمیر ما این مراحل را سپری کرده‌اند، مطمئن باشید که تعمیرات موبایل را با بهترین کیفیت لازم انجام خواهند داد.

مرحله 1: گذراندن دوره آکادمیک تعمیرات موبایل

کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک در اولین قدم به منظور یادگیری تعمیرات موبایل و امکان فعالیت در این شرکت و خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز باید دوره آکادمیک اختصاصی را پشت سر بگذارند. در این دوره تعمیرکار به صورت تئوری با تمام ضوابط و قوانین تعمیر موبایل و فعالیت در شرکت موبایل کمک آشنا می‌شود. تمام نکاتی که باید وی برای انجام یک تعمیر حرفه‌ای بداند به او گوشزد خواهد شد. این نکات در زمینه‌های متنوعی بیان می‌شوند و شامل دسته‌بندی‌های گوناگونی همچون امنیت تعمیر، مراحل تعمیر، مراقبت از قطعات دمونتاژ شده و غیره می‌شود. در این دوره آکادمیک تعمیرکاران کاندید شده می‌توانند هر سوالی که در مورد تعمیر موبایل دارند را مطرح کرده  پاسخ آن را از اساتید مجرب دریافت کنند.۶ مرحله برای یادگیری تعمیرات موبایل

مرحله 2: آشنایی با گوشی ها و برندهای مختلف

در مرحله دوم تعمیرکاران کاندید عضویت در شرکت موبایل کمک با انواع گوشی های مختلف آشنا می‌شوند. تعمیرکار باید با گوشی های اندرویدی، آی او اسی و ویندوزفون آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند تفاوت مابین آن ها و همچنین تفاوت مابین یک مشکل نرم افزاری و سخت افزاری را به درستی تشخیص دهد. در این مرحله از یادگیری تعمیرات موبایل مراحل کلی تعمیر موبایل برای هر یک از دسته گوشی های مذکور شرح داده می‌شود.

به عنوان مثال اغلب ترفندهای تعمیر آیفون ها در این دوره عنوان می‌شوند و همین امر برای گوشی های سامسونگ، ال‌جی، بلک‌بری و غیره تکرار خواهد شد. بنابراین در پایان این دوره تعمیرکار کاندید عضویت در شرکت موبایل کمک با تمام جوانب امر و ترفندهایی که برای تعمیر گوشی برندهای مختلف به آن ها احتیاج دارد آشنا خواهد شد.

درخواست آنلاین تعمیرات موبایل

روش اول: ارسال موبایل با پیک رایگان روش دوم: درخواست تعمیر موبایل در محل سفارش تلفنی تعمیرات موبایل 021-75147 درخواست تعمیرات
https://mobilekomak.com/mobileshop/category/digital/mobile/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/

مرحله 3: آشنایی با ابزارهای تعمیر موبایل

اگرچه اغلب افرادی که برای عضویت به جمع تعمیرکاران شرکت موبایل کمک کاندید می‌شوند با اغلب ابزارهای تعمیرات موبایل آشنایی دارند، اما گذراندن دوره آشنایی با ابزارهای تعمیر برای تمام این کاندیدها الزامی است. از آنجایی که در موبایل کمک گستره عظیمی از ابزارهای پیشرفته و کاملا حرفه‌ای را در برد خود دارد، بنابراین لازم است تعمیرکاران دقیقا با طرز کار و نحوه استفاده تک تک این ابزارها آشنا شوند.

موبایل کمک اکیدا پافشاری دارد که کارشناسان تعمیر این شرکت باید همیشه از بهترین ابزار ممکن برای انجام تعمیرات موبایل استفاده کنند. بهترین ابزار ممکن همیشه آن ابزاری است که کم‌ترین خطر آسیب دیدگی را برای گوشی مشتری ایجاد کرده و سریع‌ترین و راحت‌ترین روش را هم برای تعمیرکار به همراه داشته باشد. پس در مرحله سوم باید کاندیدهای عضویت در برد تعمیرکاران موبایل کمک با تمام ابزارهای پیشرفته‌‌ای که در صورت تایید در اختیارشان قرار داده می‌شوند آشنا شوند.

۶ مرحله برای یادگیری تعمیرات موبایل

مرحله 4: گذراندن دوره عملی یادگیری تعمیرات موبایل

در این دوره کاندیدهای عضویت در تیم تعمیرکاران موبایل کمک باید دوره عملی یادگیری تعمیرات موبایل را پشت سر بگذارند. در این مرحله شرکت موبایل کمک نمونه‌هایی از گوشی‌های موبایل برندهای مختلف را در اختیار کاندیدها قرار می‌دهند و آن ها می‌توانند آزادانه مراحل تعمیر و تعویض قطعات مختلف را روی گوشی های مورد نظر بررسی کنند. این مرحله از دوره یادگیری تعمیرات موبایل در شرکت موبایل کمک یکی از طولانی ترین و مهم ترین مراحل کار محسوب می‌شود چون کاندیدهای محترم باید مراحل تعمیر تمام گوشی های پرکاربرد روز را پشت سر بگذارند.

علاوه بر گوشی هایی که از طرف شرکت در اختیار کاندیدهای عضویت در تیم تعمیرکاران موبایل کمک قرار داده می‌شود، کاندیدها می‌توانند هر موبایل خاصی که مورد نظرشان باشد را هم از شرکت دریافت کرده و مراحل تعمیر و تعویض قطعات آن را بررسی کنند. در نظر داشته باشید که تمام گوشی هایی که در این مرحله در اختیار کاندیدهای عضویت در تیم تعمیرکاران موبایل کمک قرار داده می‌شوند، گوشی های موجود در خود شرکت هستند. در این مرحله به هیچ عنوان گوشی مشتریان شرکت در دست کاندیدها قرار داده نمی‌شود.

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

مرحله 5: شرکت در امتحان تئوری و عملی

در این مرحله کاندیدها باید در امتحان تئوری و عملی بسیار تخصصی شرکت کنند و حتما باید امتیاز لازم را در این دو امتحان کسب نمایند، در غیر این صورت به آن ها اجازه عضویت در تیم تعمیرکاران موبایل کمک داده نمی‌شود. در مرحله تئوری همه چیز روی قلم و کاغذ خلاصه می‌شود، اما در بخش عملی کاندید مورد نظر باید از یک تست تعمیر موبایل تخصصی به بهترین شکلی که می‌تواند گذر کند. برای هر کاندیدا یک تعمیر تصادفی در نظر گرفته می‌شود، برای مثال ممکن است برای یک کاندیدا تعویض ال سی دی آیفون 8 به عنوان تست در نظر گرفته شود و برای تعمیرکار بعدی تعویض دوربین اصلی گلکسی نوت 8 سامسونگ انتخاب شود.

تعمیرکار باید بتواند در مدت زمان تعیین شده تعمیر مورد نظر را به بهترین شکل ممکن روی گوشی انجام دهد. این مرحله از کار اهمیت بسیار بالایی داشته و توانایی های تعمیرکار را به چالش می‌کشد. اگر متخصصین مجرب موبایل کمک در حین انجام این مرحله متوجه شوند که عملکرد تعمیرکاری کیفیت لازم را ندارد، وی را رد می‌کنند. در این مرحله عوامل بسیار مهمی برای کسب موفقیت تعمیرکار نقش دارند. عواملی همچون سرعت عمل، دقت و کیفیت تعمیر، توجه به مسائل ایمنی، استفاده درست از ابزارهای تعمیر و غیره برخی از اصلی ترین این موارد محسوب می‌شوند.

مرحله 6: گذراندن دوره استادیاری

تعمیرکارانی که 5 مرحله قبل را با موفقیت پشت سر بگذارند به مرحله آخر یعنی دوره استادیاری می‌رسند. در این دوره تعمیرکار کاندید به یکی از کارشناسان تعمیر مجرب و با سابقه شرکت معرفی خواهد شد و به عنوان دستیار با وی فعالیت می‌کند. در این دوره تعمیرکار جدید می‌تواند مراحل تعمیر گوشی های مختلف مشتریان به دست کارشناس تحت نظرش را مشاهده کرده و به تدریج تجربه بیشتری کسب کند. هر زمان که کارشناس تعمیر مجرب شرکت مهارت ها و توانایی دستیارش را به تایید برساند، دستیار او به عضویت برد تخصصی موبایل کمک در خواهد آمد و می‌تواند به طور مستقل به عنوان یکی از اعضای تیم واحد تعمیر شرکت فعالیت داشته باشد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شرح 6 مرحله‌ای پرداختیم که کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک باید برای عضویت در این مجموعه از آن‌ها عبور کنند. مطمئنا با طی کردن مراحلی که در نظر گرفته شده‌اند، تعمیرکاران شرکت به بهترین شکل ممکن یادگیری تعمیرات موبایل را پشت سر می‌گذارند و مشتریان گرامی می‌توانند با اطمینان کامل تعمیر گوشی خود را به دست این افراد بسپارند.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات آیفون SE 2020

قطعات گوشی M01

نظرات کاربران (9)

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فاطیما
فاطیما
3 سال گذشته

برای خانوم ها هم هست

یحیی
یحیی
4 سال گذشته

میشه اگر هزینشو کامل بدم
فقط مدرک بین المللی بدید؟

امیرخرم آبادی
امیرخرم آبادی
4 سال گذشته

جاتون خالی من دارم دوره کلاس های یادگیری ام رو میرم
من عاشق اینکارم وعلاقه دارم
شرط اول علاقه هست اگه کسی فقط برامدرک میره بنظرم نره بهترشه
امااگه علاقه داریدحتمابرید
موفق باشید

خدابخش
خدابخش
4 سال گذشته

باسلام…منی معلول هستم می تونم یاد بگیرم ممنون میشم اگر پاسخ دهید..

جواد
جواد
4 سال گذشته

اینا شبیه هفت خان تعمیر کاری هست.