نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی امکانپذیر شد

استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند

تلگرام رسما نسخه‌ای از برنامه پیام رسان خود را با قابلیت نصب و استفاده در ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) عرضه کرد. بنابراین هم اکنون می‌توانید به نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود بپردازید. با موبایل کمک همراه باشید.

گوگل تقریبا به تازگی سیستم عامل اندروید ویر 2.0 را برای ساعت های هوشمند اندرویدی منتشر کرد. اندروید ویر 2.0 یک پلتفرم جالب و کاربردی است که از اپلیکیشن‌های مستقل و کارآمد پشتیبانی می‌کند. در همین حالا راستا تیم تلگرام هم دست به اقدام شد و نسخه سازگار با اندروید ویر 2.0 برنامه پیام رسان تلگرام را منتشر کرد. بنابراین هم اکنون می‌توانید نسبت به نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود وارد عمل شوید. تلگرام اشاره می‌کند که عملکرد تلگرام در ساعت های هوشمند اندرویدی بسیار سریع بوده و رابط کاربری جذاب آن توجه کاربران را جلب می‌کند.

استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

با نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود قادر به مشاهده لیست گفتگوها یا همان چت‌هایتان خواهید بود. در ازای دریافت هر پیام جدید، برنامه تلگرام در اسمارت واچ اندرویدی شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید به طور مستقل و بدون نیاز به گوشی خود برای پیام دریافتی پاسخ صوتی، متنی، اموجی یا استیکر ارسال کنید. تلگرام اشاره می‌کند که با نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی خود حتی قادر به مرور لیست مخاطبین خود و ساختن گروه خواهید بود!

برنامه تلگرام در ساعت های هوشمند اندرویدی به گونه‌ای طراحی شده که چندین تم مختلف را به همراه داشته باشد و کاربر از این طریق قادر به شخصی‌سازی هرچه بهتر ظاهر تلگرام در ساعت هوشمند خود می‌شود. تلگرام نوید این را داده که به زودی پشتیبانی از تم‌های مختلف به اپلیکیشن اصلی آن هم اضافه می‌شود. بنابراین احتمالا در آینده نزدیک تلگرام در گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی هم مانند نسخه دسکتاپی خود قادر به پشتیبانی از تم‌های متنوع خواهد شد.

استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند

 

اگر از ساعت هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید و سیستم عامل آن به اندروید ویر 2.0 به روز رسانی شده است، می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی استور (Google Play Store) نسخه سازگار با اسمارت واچ‌ های اندرویدی برنامه تلگرام را دانلود و در ساعت هوشمند خود نصب کنید. بدون تردید نصب و استفاده از تلگرام در ساعت هوشمند اندرویدی تجربه‌ای فوق‌العاده جالب و جذاب را برایتان به ارمغان می‌آورد. چنانچه در رابطه با نحوه دانلود، نصب یا استفاده از برنامه تلگرام در ساعت هوشمند خود نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین پشت آیفون 8 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A9 2018

قطعات گوشی A2 Core

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
احمدرضا اسدی
احمدرضا اسدی
2 سال گذشته

سلام خسته نباشید من این ساعت و خریدم و الان برای نصب اپلیکیشن استراوا روش به مشکل خوردم این اپ و نمیشه تو ایران از طریق گوگل پلی دانلود کرد(چون تحریمیم) الان موندم چیکار کنم لطفا اگه ممکنه یه راهنمایی بهم کنید

Samin
Samin
6 سال گذشته

میشه به صورت تصویری اموزش بدید؟