مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا ۱۸ (داستان الکس هانتر)

مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر)

در بازی فیفا 18 (FIFA 18) شما بخش دوم داستان الکس هانتر (Alex Hunter) را تجربه خواهید کرد و باید در فصل دوم حضور حرفه‌ای او در ورزش فوتبال نقش داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بخش The Journey فیفا 18 – الکس هانتر

شرکت EA Games در فیفا 17 (FIFA 17) یک مد یا بخش جدید با عنوان The Journey را ارائه کرد که مورد استقبال گیمر ها هم قرار گرفت. در این بخش از بازی فیفا شما باید نقش یک پسر به نام الکس هانتر را ایفاء کرده و او را در راه تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای همراهی کنید.  در فیفا 18 (FIFA 18) ادامه این داستان را سپری خواهید کرد و در موقعیتی قرار می‌گیرد که الکس هانتر فصل دوم خود در فوتبال حرفه ای را پشت سر می‌گذارد.

مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر)

برای کسب موفقیت های بیشتر در بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) شما باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از مهم ترین نکات مرتبط با بخش The Journey فیفا 18 را عنوان کنیم. چنانچه در مورد هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

نکات بخش The Journey فیفا 18 (الکس هانتر): بازی کردن به عنوان الکس هانتر یا کل تیم!

یکی از اصلی ترین چالش هایی که در بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) با آن رو به رو می‌شوید مربوط به دو حالتی می‌شود که می‌توانید برای انجام مسابقات انتخاب کنید. در یکی از این دو حالت شما می‌توانید فقط نقش الکس هانتر را در زمین ایفاء کنید و فقط او را کنترل نمایید و در حالت دیگر می‌توانید کنترل تمام بازیکنان زمین را بر عهده بگیرید. هر یک از این دو حالت مزیت ها و معایب منحصر به فرد خود را دارند. اگر کنترل کل تیم در دست خودتان باشد، می‌توانید بهتر توپ ها را به الکس هانتر برسانید و به نوعی نیازی نخواهید داشت که منتظر تصمیم گیری هوش مصنوعی بازی برای پاس دادن به الکس هانتر و ایجاد موقعیت باشید، اما این امر سبب می‌شود تا کنترل فردی و تمرکز شما روی الکس هانتر کاهش یابد و در اغلب مواقع نتوانید او را به بهترین بازیکن زمین تبدیل کنید.

اما در سمت مقابل وقتی فقط به عنوان الکس هانتر بازی می‌کنید، تمرکز کاملی روی حرکات آن خواهید داشت و این مسئله سبب می‌شود که دوندگی بالا و موقعیت های بیشتری کسب نمایید و بتوانید بهترین بازیکن زمین شوید. توصیه ما این است که سعی کنید فقط به عنوان الکس هانتر بخش The Journey فیفا 18 را سپری کنید. فراموش نکنید که شما می‌توانید با فشردن دکمه های مشخص در موقعیت های مختلف از هم تیمی های خود درخواست پاس دادن کوتاه، بلند و غیره را داشته باشید و آن ها هم سریعا به درخواست شما پاسخ می‌دهند. در این شرایط فقط کافیست که الکس هانتر را رو به موقعیت مناسب پیش ببرید و از هم تیمی های خود درخواست توپ کنید.

نکات بخش The Journey فیفا 18 (الکس هانتر): پاسخ های شما به سوالات بخش داستانی بازی

بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) فقط شامل بازی فوتبال نمی‌شود و تقریبا راوی زندگی شخصی این پسر آینده دار و با استعداد هم خواهد بود. شما در جریان بخش داستانی بازی FIFA 18 در موقعیت های مختلفی قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی سوالات متنوعی باشید. برای هر سوال عموما پاسخ های مختلفی پیش رویتان قرار می‌گیرد که برخی از آن ها منجر به خشنودی طرف مقابل می‌شود و برخی دیگر چندان مورد استقبال وی قرار نخواهد گرفت. انتخاب هایی که برای پاسخ به سوالات می‌کنید نقش مهمی در میزان محسوب شما و همچنین پیشروی شما در بازی ایفاء می‌کنند.

مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر)

دو نمونه از اصلی ترین مسائلی که پاسخ هایتان بر روی آن ها تاثیر می‌گذارد، محبوبیت شما ر بین هواداران و همچنین اسپانسر ها محسوب می‌شود. هرچه پرستیژ بیشتری داشته باشید، در بین هواداران محبوب تر می‌شوید و شانس اسپانسرینگ شما هم افزایش پیدا می‌کند. همچنین دید مربی هم با توجه به نحوه پاسخ هایی که ارائه می‌کنید تغییر خواهد کرد. هرچه با سوالات و مسائل پیش رو انعطاف‌پذیرتر برخورد کنید، مربی دید حرفه ای تری به شما پیدا می‌کند. البته فراموش نکنید که با وجود تمام این مسائل، همچنان اصلی ترین عاملی که محبوبیت شما را تعیین می‌کند میزان کیفیت فوتبال بازی کردنتان خواهد بود. به صورت کلی ما توصیه می‌کنیم که برای پاسخ هایی که در بخش های مختلف بازی ارائه می‌شود، هر آنچه که به ذهنتان صحیح می‌آید را انتخاب کنید و توجه خود را بر روی بهتر بازی کردن در زمین معطوف سازید.

نکات بخش The Journey فیفا 18 (الکس هانتر): ارتقاء قابلیت های الکس هانتر

در جریان بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) شما می‌توانید الکس هانتر را لول آپ کنید یا قابلیت هایش را ارتقاء دهید. انجام این کار با سپری کردن تمرینات خاصی صورت می‌پذیرد و امتیازی که در این تمرینات کسب می‌کنید، مقدار ارتقاء الکس هانتر را مشخص می‌کنند. در ازای هر یک از تمریناتی که سپری می‌شود امتیازاتی به شما داده می‌شود که اصطلاحا به آن ها پوینت (Point) می‌گوییم. با استفاده از این پوینت ها می‌توانید توانایی های الکس هانتر را در بخش های مختلف ارتقاء دهید. بنابراین نحوه مصرف کردن پوینت ها و ارتقاء قابلیت های الکس هانتر یکی دیگر از نکات مهم بخش The Journey فیفا 18 محسوب می‌شود.

همیشه سعی کنید با توجه به سبک بازی مورد علاقه خودتان قابلیت های الکس هانتر را هم ارتقاء دهید. برای مثال اگر تمایل به بازی سرعتی و شوت زنی قوی دارید، لازم است تا قدرت شوت زنی و سرعت الکس هانتر را ارتقاء دهید و توجه به ویژگی هایی مثل قدرت سر زنی، پنالتی و غیره می‌توانند در اولویت های بعدی شما قرار بگیرد.  همیشه توجه داشته باشید که  سرعت، شوت زنی و قدرت از اصلی ترین مسائلی هستند که یک مهاجم خوب یا استرایکر (Striker) به آن ها نیاز دارد. ضمنا شرکت کردن شما در تمرینات علاوه بر کسب پوینت و ایجاد امکان ارتقاء قابلیت های الکس هانتر، دید مربی را هم نسبت به شما بهتر می‌کند.

مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر)

نکات بخش The Journey فیفا 18 (الکس هانتر):  کسب رتبه بالا در مسابقات

شما همیشه باید سعی کنید ستاره زمین باشید! هرچه بهتر در مسابقات نقش داشته باشید، رتبه بالاتری می‌گیرد، محبوب تر می‌شوید و بیشتر مورد توجه مربی و هواداران قرار خواهید گرفت. اما چگونه می‌توانید در مسابقاتی که پیش رویتان قرار گفته بهترین رتبه را به ست آورده و بهترین بازیکن زمین شوید؟ برای کسب این عنوان شما باید در بازی نقش موثری داشته باشید. درگیر حملات و دفاع شوید، فرصت طلب باشید و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنید. از دست دادن توپ می‌تواند یکی از مواردی باشد که منجر به افت امتیاز و رتبه شما می‌شود. پاس های خوب و ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایتان هم از دیگر مسائلی است که منجر به بهبود رتبه شما در بازی می‌شود.

اصلی ترین مسئله ای که رتبه شما را در مسابقات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) بالا می‌برد، مربوط به گل زنی می‌شود. اگر در بازی گل بزنید، شانس اینکه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوید هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین در بازی موثر واقع شوید. به همین دلیل است که در ابتدای مقاله اشاره کردیم برای کسب موفقیت بیشتر نحوه کنترل بازیکنان را به گونه ای انتخاب کنید که شما فقط هدایتگر الکس هانتر باشید. بدین صورت شانس شما برای حرکات رو به جلو بهتر و دستیابی به موقعیت های مناسب تر و گل زنی افزایش پیدا می‌کند.

مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به مهم ترین نکات بخش The Journey فیفا 18 (داستان الکس هانتر) اشاره کردیم. چنانچه در مورد هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

منبع usgamer

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیررضا سالاری
امیررضا سالاری
1 سال گذشته

سلام روی ps3 بالا نمیاد؟ چون هر چه گشتم نبود

R卐Eza
R卐Eza
4 سال گذشته

من در اخر که فصل ۶ تموم میشه میاره واسه که دانلود میشه فصل بعد اما دیگه دانلود نمیشه چی کار کنم بگید لطفا بگین اقا امیر بگو چجوری

بی نام
بی نام
3 سال گذشته
پاسخ به  R卐Eza

بچه ها بعد فصل ۶ که تمام خواهد شد وارد د جورنی فیفا ۱۹ میشه و د جور نی فیفا ۱۸ تو فصل ۶ پایان میابه

ارمین
ارمین
5 سال گذشته

چگونه فصل های بعد از فصل ۶ را بازی کنیم؟

موسی الرضا کیوانلو
موسی الرضا کیوانلو
5 سال گذشته

چگونه لول هارا کامل کنیم من موندم؟
جایی که تو رستوران ستش و تلفنش زنگ میخوره و و میگه لو کامل نیست

یوسف
یوسف
6 سال گذشته

سلام اگه میشه درمورد جواب یی ه بدیم که کدوم بهتره بگید من از منچستر یونایتد که تیم اولم بود مدیر برنامه هام اومد سه تیم رئال و بایرن و اتلتیکو رو پیشنهاد کرد ولی اخر به ال ا گلکسی رفتم چیکار کنم برم رئال مادرید؟؟