ربات دانلود از یوتیوب YouTube Downloader

ربات دانلود از یوتیوب

یوتیوب بزرگ‌ترین رسانه برای دیدن و به اشتراک‌گذاری ویدئو در دنیاست. دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که مشتری ثابت یوتیوب نباشد! با تمام ویژگی‌ها و امکانات جذاب، همیشه جای خالی امکان دانلود از یوتیوب در این رسانه حس می‌شود. البته در حال حاضر با خرید اشتراک پریمیوم می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید! اما راه‌های دیگری نیز برای دانلود از یوتیوب وجود دارد؛ ربات دانلود از یوتیوب!

در این مطلب می‌خواهیم ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب  YouTube Downloader که متخصص دانلود ویدئو از یوتیوب است را معرفی کنیم و نحوه کار با آن را آموزش دهیم. با مجله موبایل کمک همراه باشید.

معرفی ربات YouTube Downloader

تلگرام یک اپلیکیشن فوق‌العاده قدرتمند با امکاناتی فوق‌العاده است. اما آیا می‌دانستید که با استفاده یک ربات تلگرام اختصاصی به نام YouTube Downloader می‌توانید به طور مستقیم ویدیو های یوتیوب را هم از طریق تلگرام دانلود کنید؟

ربات YouTube Downloader برای این ساخته شده تا ویدئوهای محبوب شما را از یوتیوب دانلود کند. ربات ما، امکانات متعددی نیز دارد؛ برای مثال امکان دانلود فایل صوتی ویدئوها و ارائه لینک دانلود و حتی امکان دانلود فایل از خود تلگرام! در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه کار با ربات uTubebot را آموزش دهیم.

آموزش رباتYouTube Downloader ؛ ربات دانلود از یوتیوب

کار با ربات YouTube Downloader  بسیار ساده است. تنها کافیست ربات را پیدا کنید و از او بخواهید که ویدئوهای شما را با بهترین کیفیت برای شما آماده کند. برای شروع می‌توانید به صفحه ربات Utebebot بروید یا @utebebot را در تلگرام خودتان جستجو کنید و utebebot را انتخاب کنید.

ربات تلگرام youtube downloader

حالا برای فعال شدن ربات تلگرام دکمه START را بزنید. ربات YouTube Downloader  آماده است تا دستورات شما را اجرا کند!

دانلود ویدئو یوتیوب

حالا برای دانلود ویدئو از یوتیوب 2 راه دارید:

  • لینک ویدئوی یوتیوب مدنظرتان را کپی کنید و برای ربات بفرستید.
  • عبارت @via را تایپ کنید و بعد از آن نام ویدئوی خودتان را بنویسید تا از همین تلگرام به جستجوی ویدئوی خودتان بپردازید!

جستجوی ویدئو در یوتیوب

فرقی نمی‌کند که کدام روش را انتخاب کنی. در نهایت ربات  YouTube Downloader، لیستی بلند بالا از کیفیت‌های مختلف این ویدئو و حجم آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از بین آنها انتخابـ کنید. بعد از انتخاب کیفیت ویدئو، ربات لینک دانلود ویدئو را برای شما ارسال می‌کند.

ربات دانلود از یوتیوب

حالا می‌توانید با ابزارهای دانلود، این لینک را دانلود کنید و از دیدن ویدئوی محبوبتان لذت ببرید!

اگر حوصله استفاده از ابزارهای دانلود را ندارید و می‌خواهید فایل ویدئوی شما حاضر و آماده در همین تلگرام در اختیار شما باشد مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید!

بعد از اینکه لینک دانلود شما آماده شد، @UploadBot را انتخاب کنید. در ربات جدید START را بزنید و لینک ویدئو را به ربات بدهید. به همین راحتی فایل ویدئوی شما برایتان ارسال می‌شود.

دانلود فایل یوتیوب

کار تمام است! شما با ربات YouTube Downloader (ربات تلگرام برای دانلود ویدئو از یوتیوب ) و نحوه استفاده از آن آشنا شدید!

بیشتر بخوانید: ربات دانلود از اینستاگرام؛ دستیار هوشمند شما!

پیدا کردن لینک ویدئوی یوتیوب

مهم‌ترین بخش استفاده از ربات دانلود از یوتیوب، داشتن لینک ویدئو یوتیوب است. خوشبختانه این کار بسیار ساده‌ای است. تنها کافیست ویدئوی مورد نظرتان را در یوتیوب پیدا کنید، آن را پخش کنید و در صفحه پخش یکی از دو روش زیر را انجام دهید:

  • لینک بالای صفحه را کپی کنید
  • روی ویدئو راست کلیک کنید و Copy video URL را بزنید.

کپی لینک ویدئو یوتیوب

ربات دانلود از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب یکی از دغدغه‌های کاربران یوتیوب است زیرا خود یوتیوب این امکان را فقط برای کاربران ویژه خود درنظر گرفته است. اما روش‌های زیادی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد که یکی از بهترین آنها استفاده از ربات YouTube Downloader است. کار کردن با این ربات دانلود از یوتیوب بسیار ساده است و با چند لمس ساده ویدئوی شما را با کیفیت‌های مختلف برای دانلود آماده می‌کند. اگر شما هم ربات تلگرام دیگری برای دانلود از یوتیوب سراغ دارید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: ربات‌ تلگرام

نظرات کاربران (48)

guest
48 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مازیار
مازیار
1 سال گذشته

ممنون از راهنماییتون

ava srf
ava srf
2 سال گذشته

من از ربات یوتیوب لوودر استفاده میکنم عالیه اینا چون خارجین کپی رایت میخورن آدرسش اینه:

YproloaderBot@

علیرضا
علیرضا
2 سال گذشته

چرا بعضی از بعضی از فیلم هارو دانلود نمیکنه مگه مجاز به دانلود از فلان چنل نمیباشد در صورتی که خوده همون چنل ویدیو اصلی و با کیفیت رو گذاشته فقط

Mahmoud
Mahmoud
2 سال گذشته

سلام.. وقتی من از یوتویوب ویدیویی اپلود میکنم تا از ربات یوتویوب تلگرام دانلود کنم به هیچ عنوان وارد کانال نمیشه و مینوسه” به علت نقص قوانین حق تکثیر، دسترسی به این ربات مسدود شد” لطفا کمکم کنید از چه راهی دیگه میشه دانلود کنم..؟ ممنون

Mohammad
Mohammad
2 سال گذشته

This bot is unavailable due to copyright infringement.