معرفی و دانلود برنامه Funimate (فانی میت) – ابزار ویدیو

برنامه Funimate

اگر به دنبال یک برنامه حرفه‌ای و مناسب برای ویرایش ویدیو هستید، برنامه Funimate یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. برنامه مذکور امکان دسترسی به ابزارهای ویرایشی متنوع  و افکت‌‌های جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Funimate بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Funimate

امروزه اپلیکیشن های ارائه شده در زمینه ویرایش ویدیو از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارند. اپلیکیشن Funimate نیز جزو یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار در این زمینه به حساب می‌آید که افکت‌های متنوع و جذابی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

از قابلیت‌های اپلیکیشن فانی میت (Funimate) می‌توان به امکان ساخت موزیک ویدیو اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Funimate بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Funimate

به منظور استفاده از قابلیت‌های ارائه شده توسط برنامه Funimate نیازمند ساختن حساب کاربری خواهید بود. پس از عضویت در برنامه مذکور به محیط اصلی برنامه منتقل می‌شوید. برنامه فانی میت (Funimate) قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ساخت موزیک ویدیو اشاره کرد. بدین منظور ابتدا آیکون آبی رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده، سپس آیکون ایجاد موزیک ویدیو را لمس نمایید. در این مرحله از کاربر خواسته می‌شود تا آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کند و قسمت دلخواه از آهنگ را برش دهد. پس از برش آهنگ می‌توانید نسبت به ضبط موزیک ویدیو اقدام کنید. پس از ضبط موزیک ویدیو به افکت‌ها و ابزارهای ویرایشی جذاب برنامه Funimate (فانی میت) دسترسی خواهید داشت. برنامه مذکور قابلیت قرار دادن متن بر روی ویدیو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برنامه Funimate

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

علاوه بر امکان ضبط موزیک ویدیو، کاربران برنامه Funimate می‌توانند ویدیوهای ضبط شده خود را با استفاده از برنامه مذکور ویرایش کنند. بدین منظور همانند تصویر زیر آیکون موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس نمایید. سپس ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده و قسمت دلخواه خود را برش دهید. بدین ترتیب به افکت‌ها و ابزارهای ویرایشی این برنامه کاربردی دسترسی خواهید داشت.

برنامه Funimate

پس از ویرایش ویدیو، کاربران می‌توانند ویدیو خود را در برنامه Funimate به اشتراک بگذارند. برنامه مذکور قابلیت ذخیره ویدیو در گالری گوشی و یا به اشتراک گذاری ویدیو از طریق سایر اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه Save Privately را لمس نمایید.

برنامه Funimate

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Funimate (فانی میت) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ضبط موزیک ویدیو
  • امکان ویرایش ویدیو
  • ارائه افکت‌های متنوع و جذاب
  • امکان قرار دادن متن بر روی ویدیو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

دانلود Funimate v8.1.5.2 – نرم افزار فانی میت اندروید

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 Plus

دوربین پشت آیفون 6s Plus

ال سی دی iPhone XR

تعمیرات موبایل

Funimate
نام Funimate
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده avcr inc

نظرات کاربران (27)

guest
27 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
..
..
2 سال گذشته

سلام لطفا توضیح بدید چگونه حساب کاربری درست کنم

فاطمه
فاطمه
4 سال گذشته

سلام ببخشید من وقتی ویدیوهارو ویرایش میکنم و روشون افکت میدم نمیتونم ذخیره کنم میشه بفرمایید چطور ذخیره میشه

Leils
Leils
4 سال گذشته

خیلی خیلی ممنون میشم اگه راهنمایی کنید من یه ویدیو درست میکنم و دابسمش میرم بدون هیچ افکتی که انجام میدم قادر هستم که اون ویدیو رو سیو کنم اما بعد اینکه روش ویرایش هایی انجام دادم سیو نمیشه.

mahal
mahal
4 سال گذشته

سلام با عرض خسته نباشید این برنامه هی ارور میده لطفا کمک کنید که چگونه نصبش کنم خواهش میکنم بگید وبه چه فیلتر شکنی نیاز داره

زهراگبری
زهراگبری
5 سال گذشته

سلام چطور میشه علامتی که بعد از سیو روی برنامه میاد را حذف کنیم