معرفی و دانلود برنامه ویسگون – شبکه اشتراک گذاری تصاویر

برنامه ویسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon)

شبکه‌های اجتماعی با قابلیت‌های به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو، از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردارند. از این رو شاهد افزایش تعداد اپلیکیشن‌ هایی هستیم که در این زمینه ارائه شده‌اند. اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) نیز یک شبکه اجتماعی ایرانی است که تمرکز اصلی آن بر روی به اشتراک گذاری تصاویر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) همانند سایر شبکه‌های اجتماعی از قابلیت‌هایی همچون لایک کردن، ارسال نظر و دانلود تصاویر بهره می‌برد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسی به تمام قابلیت‌های برنامه ویسگون (Wisgoon) نیاز است تا در آن عضو شوید. بدین منظور پس از اجرای برنامه با مراجعه به تب ثبت نام می‌توانید نسبت به عضویت در برنامه Wisgoon (ویسگون) اقدام نمایید. در صورت عدم تمایل به عضویت، امکان استفاده از برنامه به عنوان کاربر مهمان نیز فراهم آمده است.

پس از عضویت در برنامه ویسگون (Wisgoon) به صفحه اصلی آن منتقل می‌شوید. اپلیکیشن Wisgoon (ویسگون) شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که امکان دسترسی به آن‌ها از طریق آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاویر ارسالی سایر کاربران نمایش می‌شود و کاربران می‌توانند پست مورد نظر را لایک کرده و یا نظرات خود را ارسال کنند. با لمس آیکون سه نقطه در گوشه پایین و سمت چپ هر پست به امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری پست و یا دانلود تصویر با کیفیت اصلی دسترسی خواهید داشت.

به منظور ارسال پست در برنامه ویسگون (Wisgoon)  تنها کافیست تا آیکون سبز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کرده و تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.  اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) این امکان را فراهم آورده تا کاربران این برنامه بتوانند تصاویر ارسالی خود را در دسته‌بندی‌های مرتبط قرار دهند.

با مراجعه به تب دوم می‌توانید به دسته‌بندی‌های برنامه ویسگون (Wisgoon) دسترسی داشته باشید و تصاویر مربوط به هر دسته‌بندی را مشاهده کنید. اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) از قابلیت کاربردی جستجو کاربران و مطالب نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

کاربران می‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و یا آخرین مطالب ارسالی کاربران را مشاهده کنند. در تب چهارم نیز امکان دسترسی به نوتیفیکیشن‌های برنامه Wisgoon (ویسگون) فراهم آمده است.

در نهایت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب کاربری و تصاویر ارسالی خود دسترسی خواهید داشت. همچنین امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری از طریق این تب فراهم آمده است.

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید به منوی تنظیمات برنامه ویسگون (Wisgoon) دسترسی داشته باشید. از قابلیت‌های کاربردی که اپلیکیشن ویسگون (Wisgoon) در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان تغییر کیفیت تصاویر اشاره کرد. بنابراین در صورتی که با کندی سرعت اینترنت مواجه هستید، می‌توانید کیفیت نمایش تصاویر را بر اساس سرعت اینترنت خود تغییر دهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه ویسگون (Wisgoon) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه ویسگون (Wisgoon) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان لایک و ارسال نظر
  • امکان دانلود و ذخیره تصاویر
  • امکان تغییر کیفیت نمایش تصاویر
  • قابلیت جستجو
  • امکان مشاهده تصاویر بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت iPhone X

iPhone XR گلس

iPhone SE قطعات

تعمیرات موبایل

ویسگون
نام ویسگون
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده گروه نرم افزاری رخ

نظرات کاربران (19)

guest
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مجنون
مجنون
1 سال گذشته

سلام
لازم دونستم ی تشکر بکنم از سازنده ی برنامه ی ویسگون
خیلی برنامه خوبیه
ولیدی پشکلی پیش امده
من این برنامه رو حذف کردهه بودم و دوباره نصب کردم
ولی الان که نصب کردم میزنه خطایی پیش امده است
با ی گوشی دیگه ای هم زدم باز همینو اورد
مشکلش چیه؟
برای همه اینجوری شدهه؟

حمید
حمید
2 سال گذشته

سلام در ویسگون، عکس کلیپ بی حجاب هست چرا نظارت به محتوا نمی کنید

روح الله طاهری اندانی
روح الله طاهری اندانی
2 سال گذشته

سلام برنامه خوبیه من خیلی وقته دارم نمیدونم چرا چند روزه پست ها ارسال نمیشه ده تا برنامه نصب و حذف کردم بی فایده

علی خوایه
علی خوایه
2 سال گذشته

چرا کد نمی یات برااام 😓😓😓😪😪😪

ویسگون
ویسگون
3 سال گذشته

سلام
همکار ارجمند
از معرفی ویسگون در وبگاه شما سپاسگزاریم
ممنون میشیم ازتون اگر نسخه و اسکرین شات های جدید ویسگون رو در مطلبتون استفاده بفرمایید

همچنین پیشنهاد می‌شود “صفحه رسمی” وبگاهتان را در ویسگون راه اندازی فرمایید و با شروع فعالیت در ویسگون پانصد هزار تومان اعتبار رایگان از ما هدیه بگیرید.
از طریق ایمیل اینفو منتظر خبر خوش پیوستن شما به خانواده بزرگ ویسگون هستیم