معرفی دانلود برنامه موبوگرام آیفون Mobogram -تلگرام پیشرفته

معرفی برنامه موبوگرام آیفون

اگر از کاربران آیفون و آیپد های اپل هستید و به دنبال نسخه‌ای از برنامه موبوگرام می‌گردید که با دستگاهتان و سیستم عامل iOS سازگار باشد، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی مختصر برنامه موبوگرام آیفون می‌پردازیم و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه موبوگرام ایفون

موبوگرام یا Mobogram نسخه‌ای غیر رسمی از اپلیکیشن تلگرام است که به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و قابلیت های پیشرفته تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیش از این در مقاله های مختلف در مورد نسخه اندرویدی موبوگرام صحبت کرده بویم. اما آیا می‌دانید که برنامه موبوگرام دارای نسخه ای اختصاصی و سازگار با سیستم عامل iOS است؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه موبوگرام آیفون بپردازیم و در انتهای مقاله هم لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه موبوگرام آیفون

اگر از نسخه اندرویدی موبوگرام استفاده کرده باشید یا با آن آشنا باشید، استفاده از موبوگرام آیفون هم برایتان ساده و بی‌دردسر می‌شود. موبوگرام آیفون تقریبا تمام قابلیت هایی که در نسخه اندرویدی موبوگرام وجود دارند را ارائه می‌کند. ضمن اینکه موبوگرام آیفون هم دقیقا مانند نسخه اندرویدی این برنامه از API های رسمی خود تلگرام برای رد و بدل اطلاعات استفاده خواهد کرد، بنابراین از نظر امنیت یک مسنجر قابل اعتماد است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله “امنیت موبوگرام (Mobogram)؛ فرق موبوگرام با تلگرام چیست؟” بپردازید.

معرفی برنامه موبوگرام آیفون

در موبوگرام آیفون می‌توانید از قابلیت فروارد پیشرفته پیام ها استفاده کنید. این موضوع به آن معناست که شما قادر خواهید بود قبل از فروارد کردن یک پیام متن آن را ویرایش کنید یا کپشن زیر عکس و ویدیو ها را قبل از فروارد تغییر دهید. موبوگرام آیفون از حالت روح (Ghost Mode) هم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت سبب می‌شود که علیرغم آنلاین بودن شما، سایر کاربران قادر به آگاهی از این مسئله نباشند.

معرفی برنامه موبوگرام آیفون

بخش مخاطبین خاص هم از دیگر ویژگی های بسیار جالب برنامه موبوگرام آیفون است. به موجب این قابلیت می‌توانید لیستی از مخاطبین خاص مورد نظرتان را ایجاد کنید و از تمام تغییرات اکانت آن‌ها و حتی آنلاین و آفلاین شدنشان با خبر شوید. مخفی کردن کانال ها، گروه ها و چت ها هم از دیگر ویژگی‌های کاربری موبوگرام آیفون محسوب می‌شود. به طور کلی قابلیت های اصلی موبوگرام ایفون به شرح زیر هستند:

  • امکاناتی مثل تغییر متن پیام قبل از فروارد کردن، تغییر یا افزودن متن به عکس یا فیلم قبل از فروارد و غیره
  • پشتیبانی از حالت روح که موجب آن سایر کاربران قادر به فهمیدن آنلاین بودن شما نباشند. همچنین در این حالت می‌توانید بدون اینکه سایر کاربران متوجه شوند، پیام دریافتی از آن ها را بخوانید و از ایجاد تیک دوم برای پیام جلوگیری کنید.
  • قابلیت نمایش تمام پیام های یک فرد خاص در سوپر گروه و گروه
  • قابلیت مخفی کردن کانال ها، گروه ها و غیره
  • امکان رمزگذاری برای تب های مخفی و مورد نظرتان
  • قابلیت شخصی سازی تب ها در محیط برنامه
  • امکان ایجاد لیستی از مخاطبین خاص و زیر نظر گرفتن تمام اقدامات و حرکات آن ها در تلگرام
  • امکان دسته بندی چت ها یا پنجره های گفتگو
  • قابلیت ترک گروه با امکان بازگشت مجدد به آن

قابلیت های فوق فقط بخشی از اصلی ترین ویژگی هایی هستند که از طریق برنامه موبوگرام آیفون در اختیارتان قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر تمایل دارید که در آیفون یا آیپد خود از نسخه پیشرفته تر تلگرام استفاده کنید، همین حالا موبوگرام آیفون را دانلود و بر روی دستگاهتان نصب نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر برنامه موبوگرام آیفون پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله به صفحه دانلود این اپلیکیشن هدایت می‌شوید. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • ارائه قابلیت های پیشرفته تر نسبت به تلگرام
  • استفاده از API های رسمی تلگرام برای رد و بدل پیام ها (امنیت خوب)
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون اس ای

دوربین پشت آیفون 6

قطعات گوشی آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (33)

guest
33 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ساسان چش قشنگ
ساسان چش قشنگ
3 سال گذشته

پس کو لینک دانلود کلاهبردارای دروغگو

ممد
ممد
1 سال گذشته

داداش این سایت معرفی برنامه هستش نه صفحه دانلود

Arman
Arman
4 سال گذشته

سلام میشه بگین چطوری باید موبوگرام رو دانلود کنیم

زهرا ملك
زهرا ملك
5 سال گذشته

ساعتهادنبال لینگ دانلود موبوگرام برای ایفون میگردم ولی نیست میشه راهنمایی کنیدازکجا دانلودش کنم،پلیزززززز!!!!

سارا
سارا
2 سال گذشته
پاسخ به  زهرا ملك

اگر راشو پیدا کردی لطفاً به من هم بگویید سپاسگزارم از لطفتان

حسين احمد
حسين احمد
5 سال گذشته

همش حقه بازى و کلک.
لینک دانلود نذاشتین و مردم رو اذیت میکنین.
خوب یهویى بگین که پولیه.
چرا بیراهه میرین

Feri
Feri
2 سال گذشته
پاسخ به  حسين احمد

😒😒فقط واسه بازدید سایت شونه

امید
امید
5 سال گذشته

فکر کنم یادتون رفته لینک دانلود بزارید 😂😂😂😂